zitten die ronde dingen verkeerd om?quote:Op maandag 15 december 2014 16:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn vliegtuijes die je bij Zeeman kan kopen.
Wat valt je op.
Fijn om te horen dat we ook een team hebbenquote:
quote:Op maandag 15 december 2014 16:35 schreef supersof het volgende:
[..]
zitten die ronde dingen verkeerd om?
waar zie je twin towers danquote:
the strength of the team...is the teamquote:Op maandag 15 december 2014 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat we ook een team hebben
Recht voor je?quote:
Wat een onoverzichtelijke kutsite is die Pottermorequote:Op maandag 15 december 2014 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
the strength of the team...is the team
oh had niet goed gekeken naar perspectief dacht dat die ene met die paal kleiner wasquote:
je moet eerst een raadsel raden voor je het verhaal kan lezen, en dan word niet eens alles goed gerekend terwijl je het goed hadquote:Op maandag 15 december 2014 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een onoverzichtelijke kutsite is die Pottermore![]()
Link die verhalen eens?
Je weet maar al te goed van palen tegenwoordig xDquote:Op maandag 15 december 2014 16:39 schreef supersof het volgende:
[..]
oh had niet goed gekeken naar perspectief dacht dat die ene met die paal kleiner was
en wist niet dat een een paal had
Flikker maar op ook danquote:Op maandag 15 december 2014 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
je moet eerst een raadsel raden voor je het verhaal kan lezen, en dan word niet eens alles goed gerekend terwijl je het goed had
is wel onoverzichtelijk voor de rest
vies rijk is zij hequote:Op maandag 15 december 2014 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Flikker maar op ook danRowling kuthoer
probeer ook nieuw verhaal te raden maar vind op dat plaatje niks wat ik kan aanklikken zodat ik verder kan gaanquote:Op maandag 15 december 2014 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Flikker maar op ook danRowling kuthoer
quote:Op maandag 15 december 2014 16:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Je weet maar al te goed van palen tegenwoordig xD
Rijkste vrouw van Engelandquote:
staat aan de rechterkant bij discoverquote:Op maandag 15 december 2014 16:42 schreef Fok-it het volgende:
Ik kom niet eens bij die riddles terecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |