Gewoon Wedding Crashers ideequote:Op maandag 15 december 2014 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Is toch meer logisch andersom je kent iemand irl dan ga je trouwen en dan nodig je ze uit.
niet jaaa ik wil je meeten zodat kan kijken of je op mijn bruiloft mag komen
uh ok
inso en ik zouden sowieso al meetenquote:Op maandag 15 december 2014 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Is toch meer logisch andersom je kent iemand irl dan ga je trouwen en dan nodig je ze uit.
niet jaaa ik wil je meeten zodat kan kijken of je op mijn bruiloft mag komen
uh ok
pffffquote:Op maandag 15 december 2014 16:22 schreef Elan het volgende:
Z4 was sneller uitverkocht dan vak s inso
veel succes met datquote:Op maandag 15 december 2014 16:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
of ik moet scc van iemand kunnen krijgen
En Inso gaat met Heppie en mij sushi etenquote:Op maandag 15 december 2014 16:23 schreef supersof het volgende:
[..]
inso en ik zouden sowieso al meeten
we hadden al een hele dagplanning
moet wel lukken is altijd wel iemand in vriendengroep die keertje niet kanquote:
hij weet nog niet eens of hij voor die tijd in NL is tochquote:Op maandag 15 december 2014 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Inso gaat met Heppie en mij sushi eten
Hij komt volgende maand naar NLquote:Op maandag 15 december 2014 16:24 schreef Elan het volgende:
[..]
hij weet nog niet eens of hij voor die tijd in NL is toch
heb je clubkaart dan of ga je op diegene zijn naamquote:Op maandag 15 december 2014 16:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet wel lukken is altijd wel iemand in vriendengroep die keertje niet kan
je kan gewoon op iemands seizoenkaart mag gewoonquote:Op maandag 15 december 2014 16:25 schreef Elan het volgende:
[..]
heb je clubkaart dan of ga je op diegene zijn naam
al een tijdje niet meer zo man wanneer was je voor het laatstquote:Op maandag 15 december 2014 16:26 schreef Insomnia_ het volgende:
je kan zelfs op kinder/jongeren scc
vorig seizoen ging ik op scc van broertjequote:Op maandag 15 december 2014 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
al een tijdje niet meer zo man wanneer was je voor het laatst
alleen die eerste, was vies kort en stond niks boeiends inquote:Op maandag 15 december 2014 16:27 schreef Fok-it het volgende:
JR. Heb jij die nieuwe verhalen van Rowling op Pottermore al gelezen?
Waar ging het over?quote:Op maandag 15 december 2014 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
alleen die eerste, was vies kort en stond niks boeiends in
Kan je gratis verlengenquote:Op maandag 15 december 2014 16:29 schreef Insomnia_ het volgende:
heb ook nog clubkaart maar weet niet of ie nog geldig is
?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |