Tegen AZ weer vak z man wanneer kom je naar F'noord weer xtje?quote:Op maandag 15 december 2014 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
we zijn allebei feyenoord supporters, misschien hebben we elkaar wel eens gezien vak z
jaquote:Op maandag 15 december 2014 16:15 schreef Fok-it het volgende:
Elan zegt dit uit jaloezie omdat hij niet uitgenodigd word
Als hij eerst naar Nederland wel hoor.quote:Op maandag 15 december 2014 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof ik of wie dan ook naar UK zou vliegen voor iemand van forum die je niet eens gezien hebt kom op man.
nou ik niet want ik heb geen cheldquote:Op maandag 15 december 2014 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als hij eerst naar Nederland wel hoor.
Lachen toch man, gratis feestjeInso zorgt wel voor luxe bruiloft dus. Topshow
z4?quote:Op maandag 15 december 2014 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen AZ weer vak z man wanneer kom je naar F'noord weer xtje?
Je familie bedoel ik ook inderdaadquote:Op maandag 15 december 2014 16:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nou ik niet want ik heb geen cheld
ik kop hem zelf maar in voordat elan opmerking maakt pfff de drank maakt mensen wel sjagreiniger als ze stoppen pfffquote:Op maandag 15 december 2014 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je familie bedoel ik ook inderdaad
Dat zegt hij steeds jaquote:Op maandag 15 december 2014 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als hij eerst naar Nederland wel hoor.
Lachen toch man, gratis feestjeInso zorgt wel voor luxe bruiloft dus. Topshow
ik zou ze eerst meeten en dan misschien uitnodigenquote:Op maandag 15 december 2014 16:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Is toch superraar
Zou jij dat doen dan
En dan bedoel ik niet mensen die je al jaren irl kent maar echt alleen van forum.
Weet ik nog niet. Misschien heeft Inso een leuke nichtquote:Op maandag 15 december 2014 16:18 schreef Etsu het volgende:
fokkie zullen we samen een kamer delen als we gaan?![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Misschien heeft Inso een leuke nicht
Dat betalen we zelf dan natuurlijk.quote:Op maandag 15 december 2014 16:18 schreef Elan het volgende:
Dat zegt hij steeds ja Moet nog zien, niet hatelijk maar normale bruiloft is al vies duur laat staan als je mensen moet
ja maar elan snapt dat nietquote:Op maandag 15 december 2014 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat betalen we zelf dan natuurlijk.
meen je allemaal scc?quote:Op maandag 15 december 2014 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
z3 z4 is altijd helemaal vol tegenwoordig
ik slaap dan al met mijn vriendquote:
weet niet had altijd scc tochquote:
slaap gewoon met je eigen plus 1quote:Op maandag 15 december 2014 16:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
gelukkig heb ik paxcon nog dan
sof en fok-it
maar ik slaap morgen al met paxcon samenquote:Op maandag 15 december 2014 16:21 schreef supersof het volgende:
[..]
slaap gewoon met je eigen plus 1
als je mag komen
Is toch meer logisch andersom je kent iemand irl dan ga je trouwen en dan nodig je ze uit.quote:Op maandag 15 december 2014 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zou ze eerst meeten en dan misschien uitnodigen
Tegenwoordig is streng man je kan niet makkelijk meer van vak veranderen, heeft ook met veiligheid en polizei te maken.quote:Op maandag 15 december 2014 16:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet had altijd scc toch
maar dacht paar jaar terug z3 sowieso kon soms wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |