sorry schatquote:
quote:Op maandag 15 december 2014 16:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Cachie mag komen om met Knut te vechten
zeg ik ook nietquote:Op maandag 15 december 2014 16:14 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry schat
je kan ook niet mijn plus 1 zijn
quote:Op maandag 15 december 2014 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach knut gaat er op de fiets heen, kan nog even duren voor hij aankomt
oke elan ga maar weer lullig doenquote:Op maandag 15 december 2014 16:14 schreef Elan het volgende:
Sowieso FOK!ers uitnodigen die je niet eens irl kent op je wedding. Faal
wij zijn beste vrienden tochquote:Op maandag 15 december 2014 16:14 schreef Elan het volgende:
als je het over iets awkwards hebtquote:Op maandag 15 december 2014 16:14 schreef Elan het volgende:
doet etsu ook wielrennenquote:Op maandag 15 december 2014 16:15 schreef Elan het volgende:
Knut en etsu hebben meer gemeen dan ze denken
kloptquote:Op maandag 15 december 2014 16:15 schreef Elan het volgende:
Knut en etsu hebben meer gemeen dan ze denken
ah man hou toch eens je bekquote:Op maandag 15 december 2014 16:14 schreef Elan het volgende:
Is toch superraarquote:Op maandag 15 december 2014 16:15 schreef supersof het volgende:
[..]
oke elan ga maar weer lullig doen
Je bericht klopt niet. Volgens jou heeft Inso ook grijs schaamhaar en een kleine pikquote:Op maandag 15 december 2014 16:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
ah man hou toch eens je bek
je hebt niet eens een vriend(in) en je kan niet omgaan met een of andere indo
en je hebt grijs schaamhaar en kleine pik
en je leven is mislukt
en inso heeft dat allemaal
jaloerse kip
we zijn allebei feyenoord supporters, misschien hebben we elkaar wel eens gezien vak zquote:
quote:Op maandag 15 december 2014 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
klopt
allebei japan fetish sowieso
had al bewerktquote:Op maandag 15 december 2014 16:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bericht klopt niet. Volgens jou heeft Inso ook grijs schaamhaar en een kleine pik
Alsof ik of wie dan ook naar UK zou vliegen voor iemand van forum die je niet eens gezien hebt kom op man.quote:Op maandag 15 december 2014 16:15 schreef Fok-it het volgende:
Elan zegt dit uit jaloezie omdat hij niet uitgenodigd word
Dat is ook enigzins mijn slot achter de deur.quote:Op maandag 15 december 2014 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof ik of wie dan ook naar UK zou vliegen voor iemand van forum die je niet eens gezien hebt kom op man.
omdat jij geen werk hebt en dus ook geen geldquote:Op maandag 15 december 2014 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof ik of wie dan ook naar UK zou vliegen voor iemand van forum die je niet eens gezien hebt kom op man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |