SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
SPECIAAL VOOR JOHANNES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat was trollquote:Op maandag 15 december 2014 15:44 schreef Fok-it het volgende:
En over vrouwen in het verkeer![]()
![]()
Geniaal was dat
Er kwam hier vannacht iemand die gelovig was. Vond het wel goeie aanvulling voor de SC maar JR heeft hem weggejaagd denk ikquote:Op maandag 15 december 2014 15:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Een van de weinige mensen zonder debiel lijstje.
welk geloofquote:Op maandag 15 december 2014 15:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er kwam hier vannacht iemand die gelovig was. Vond het wel goeie aanvulling voor de SC maar JR heeft hem weggejaagd denk ik
Roma gaan we pakken..quote:Op maandag 15 december 2014 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Quiz-up
En Roma gelootgodsamme zeg
Moslimquote:
:Squote:Op maandag 15 december 2014 15:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
goed heb camel click alleen maar :S
was vergeten zelf te halen nu rook ik vriendin leegquote:
ga gewoon weer stoppenquote:Op maandag 15 december 2014 15:46 schreef Insomnia_ het volgende:
was ook te makkelijk
kon gewoon zomaar stoppen dus kan net zo goed roken
ik was heel aardig tegen hemquote:Op maandag 15 december 2014 15:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er kwam hier vannacht iemand die gelovig was. Vond het wel goeie aanvulling voor de SC maar JR heeft hem weggejaagd denk ik
Jarratels.quote:Op maandag 15 december 2014 15:46 schreef Etsu het volgende:
wat moet ik morgen aantrekken voor als ik naar paxcon ga?
ik blijf slapen dus ik moet wel iets moois aantrekken
jammer manquote:Op maandag 15 december 2014 15:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja maar al paar weken niet meer
Niksquote:Op maandag 15 december 2014 15:46 schreef Etsu het volgende:
wat moet ik morgen aantrekken voor als ik naar paxcon ga?
ik blijf slapen dus ik moet wel iets moois aantrekken
Je eerste reactie toen hij zei dat hij Moslim was was:quote:
ik rookte in kliniek 3 pakjes per dagquote:Op maandag 15 december 2014 15:47 schreef Elan het volgende:
[..]
jammer man
ga volgende week stoppen eerst alcohol even anders miss teveel in 1 x
Serieusquote:Op maandag 15 december 2014 15:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik rookte in kliniek 3 pakjes per dag_!
haha ja behalve eerste paar dag moest steeds kotsen toenquote:Op maandag 15 december 2014 15:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieusheel de dag hoesten, zeker onmin stress of no
Dudequote:Op maandag 15 december 2014 15:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik rookte in kliniek 3 pakjes per dag_!
was anders echt niet gestopt hoorquote:Op maandag 15 december 2014 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DudeJe kan net zo goed vrijwillig om longkanker vragen
Met 1 pakje per dag haddat ook wel geluktquote:Op maandag 15 december 2014 15:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was anders echt niet gestopt hoor
nee absoluut nietquote:Op maandag 15 december 2014 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met 1 pakje per dag haddat ook wel gelukt
GODVERDOMMEquote:Op maandag 15 december 2014 15:49 schreef Toto69 het volgende:
had iemand nog gehoord over fylax of hij wajong ging krijgen
begrijp dat wel is stress voor je lichaam van hier tot tokio + vijandige omgeving ook nogquote:Op maandag 15 december 2014 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DudeJe kan net zo goed vrijwillig om longkanker vragen
Dan heb je gewoon de hele dag een peuk in je bek jaquote:Op maandag 15 december 2014 15:50 schreef Elan het volgende:
[..]
begrijp dat wel is stress voor je lichaam van hier tot tokio + vijandige omgeving ook nog
maar 3 pakjes is wel vies veelelk uur 5 peuken of zo
klopt was echt niet gelukt andersquote:Op maandag 15 december 2014 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon de hele dag een peuk in je bek ja
is ook gewoon terechte opmerking verder.quote:Op maandag 15 december 2014 15:50 schreef Toto69 het volgende:
ik heb namelijk uit een betrouwbare bron vernomen dat hij tegenwoordig tegen 14-jarige meisjes zegt dat ze moeten werken voor hun kankergeld
Hij moet eerst 3 jaar wachten voordat hij Wajong kan krijgen, beetje jammer voor hemquote:
alleen beetje jammer dat 'ie zelf dan wajong wilquote:Op maandag 15 december 2014 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is ook gewoon terechte opmerking verder.
toen hij zei dat hij gelovig was jaquote:Op maandag 15 december 2014 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je eerste reactie toen hij zei dat hij Moslim was was:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met andere woorden: hij is bezig jonge meisjes te prostitueren. Fylax is goed bezigquote:Op maandag 15 december 2014 15:50 schreef Toto69 het volgende:
ik heb namelijk uit een betrouwbare bron vernomen dat hij tegenwoordig tegen 14-jarige meisjes zegt dat ze moeten werken voor hun kankergeld
quote:Op maandag 15 december 2014 15:50 schreef Toto69 het volgende:
2.5 jaar hoar!1quote:Op maandag 15 december 2014 15:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij moet eerst 3 jaar wachten voordat hij Wajong kan krijgen, beetje jammer voor hem
en hij krijgt het 100% nietquote:Op maandag 15 december 2014 15:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij moet eerst 3 jaar wachten voordat hij Wajong kan krijgen, beetje jammer voor hem
proestquote:Op maandag 15 december 2014 15:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met andere woorden: hij is bezig jonge meisjes te prostitueren. Fylax is goed bezig
wat mot je etsuquote:
al gelezenquote:Op maandag 15 december 2014 15:52 schreef Toto69 het volgende:
R&P / 50% van de heteromannen schijnt te geilen op homoseks
interessant topic voor jou etsu
Terecht.quote:Op maandag 15 december 2014 15:53 schreef Elan het volgende:
Fylax is bang voor Inso zei die laatst lol
Hoe krijg je dat voor mekaarquote:Op maandag 15 december 2014 15:54 schreef Toto69 het volgende:
er vloog hier net een waxinelichtje in de fik
we zijn toch allemaal bang voor Inso?quote:Op maandag 15 december 2014 15:53 schreef Elan het volgende:
Fylax is bang voor Inso zei die laatst lol
Het kunnen ook 2 bezoeken zijn, de eerste en de laatste.quote:
Is niet nodig, tenzij je links bent of joods.quote:Op maandag 15 december 2014 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
we zijn toch allemaal bang voor Inso?
wat schreef milik dan?quote:Op maandag 15 december 2014 15:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het kunnen ook 2 bezoeken zijn, de eerste en de laatste.
vrij vertaald
Valt hij srs op oudere vrouwen hij had toch iets met een klasgenootje van hem?quote:Op maandag 15 december 2014 15:57 schreef Fok-it het volgende:
Ik neem Fylax mee naar Inso`s bruiloft. Hij valt op oudere vrouwen dus hij zal zijn vriendin wel gaan versieren.
10/10 opnemen en laten zien op fok
mag je komen dan?quote:Op maandag 15 december 2014 15:57 schreef Fok-it het volgende:
Ik neem Fylax mee naar Inso`s bruiloft. Hij valt op oudere vrouwen dus hij zal zijn vriendin wel gaan versieren.
vallen oudere vrouwen ook op fylax dan?quote:Op maandag 15 december 2014 15:57 schreef Fok-it het volgende:
ben ik even blij dat ik rechtshandig benquote:Op maandag 15 december 2014 15:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Is niet nodig, tenzij je links bent of joods.
Hij loopt altijd chicks van 17-18 te versierenquote:Op maandag 15 december 2014 15:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt hij srs op oudere vrouwen hij had toch iets met een klasgenootje van hem?
maar hij lijkt 12quote:Op maandag 15 december 2014 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij loopt altijd chicks van 17-18 te versieren
dat ie 2 keer naar warschau wilt komen (voor de finale snap je)quote:
moet ie proberenquote:Op maandag 15 december 2014 15:57 schreef Fok-it het volgende:
Ja okquote:Op maandag 15 december 2014 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij loopt altijd chicks van 17-18 te versieren
15quote:Op maandag 15 december 2014 15:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja ok
Maar hij is 16 toch?
Oudere vrouwen much
Natuurlijk. Wij gaan samen toch?quote:
ja vind het niet grappigquote:Op maandag 15 december 2014 15:59 schreef Insomnia_ het volgende:
de grap is vertaald wel veel minder
oohja topshowquote:Op maandag 15 december 2014 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat ie 2 keer naar warschau wilt komen (voor de finale snap je)
mag dat van inso danquote:
moeten we wel een alibi bedenkenquote:
kunnen ze wel lekker de boer horenquote:Op maandag 15 december 2014 15:59 schreef Elan het volgende:
Legia lekker zonder publiek Ajax gaat ze pakken.
wat is er mis met dat mensen van een forum komen?quote:Op maandag 15 december 2014 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moeten we wel een alibi bedenken
kan niet zeggen is van forum (srs)
gelijk rwina dan?quote:Op maandag 15 december 2014 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mogen fokkie en ik komen dan?quote:Op maandag 15 december 2014 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 december 2014 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kunnen ze wel lekker de boer horen
moet eerst keer naar nederland komen toch anders te chanant straks fokkie en ik maken rwinaquote:Op maandag 15 december 2014 16:00 schreef supersof het volgende:
[..]
mogen fokkie en ik komen dan?![]()
![]()
doe dat we van school kennen vroeger
snap ik opzich wel anders kunnen legia fans in de stad alsnog rellen met ajax supportersquote:Op maandag 15 december 2014 16:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel stom alleen dat er geen uitsupporters mee mogen
Eigenlijk straft UEFA beide clubs op deze manier.
hoezo zou je dat krijgen met fokkiequote:Op maandag 15 december 2014 16:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet eerst keer naar nederland komen toch anders te chanant straks fokkie en ik maken rwina
Wat is rwina nou weerquote:Op maandag 15 december 2014 16:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet eerst keer naar nederland komen toch anders te chanant straks fokkie en ik maken rwina
weet niet hij zij dat laatstquote:Op maandag 15 december 2014 16:02 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo zou je dat krijgen met fokkie
quote:Op maandag 15 december 2014 16:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mogen we plus 1 meenemenquote:
quote:
Ja tuurlijk Engelse clubs liggen jullie wel.quote:Op maandag 15 december 2014 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
snap ik opzich wel anders kunnen legia fans in de stad alsnog rellen met ajax supporters![]()
maar is wel echt een kutloting wat dat betreft. had liever everton o.i.d. geloot.
Zit ik alleen aan de singles tafel zekerquote:
volgens Inso is dat Legia een wereldploegquote:Op maandag 15 december 2014 16:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja tuurlijk Engelse clubs liggen jullie wel.
Al staat selectie van Legia nou ook niet bol van de kwaliteit...
ik wist niet dat jij kon zingenquote:Op maandag 15 december 2014 16:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit ik alleen aan de singles tafel zeker
moet eerst keer naar nederland komen toch maar ja opzich welquote:
poolse nichtjes van Inso hosselen ja tochquote:Op maandag 15 december 2014 16:03 schreef Fok-it het volgende:
Dan neem ik JR wel mee. Beetje trollen met je Poolse familie.
*deur open*quote:Op maandag 15 december 2014 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
volgens Inso is dat Legia een wereldploeg
quote:
geen wereldploeg maar genoeg kwaliteit om nederlandse ploegen lastig te makenquote:Op maandag 15 december 2014 16:04 schreef Elan het volgende:
[..]
*deur open*
Hij is niet objectief.
*deur dicht*
super vetquote:Op maandag 15 december 2014 16:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet eerst keer naar nederland komen toch maar ja opzich wel
maar duurt nog even hoor
ach Ajax liet het ook liggen tegen fucking Red Bull en Steaua dus ik ben er niet gerust op.quote:Op maandag 15 december 2014 16:04 schreef Elan het volgende:
[..]
*deur open*
Hij is niet objectief.
*deur dicht*
hoezoquote:Op maandag 15 december 2014 16:05 schreef Elan het volgende:
Mag ik komen om te filmen Inso verkoop ik aan SBS 6 money gelijk in the pocket
Stelt sowieso niks voor ben allang blij dat we knockout fase bereikt hebben.quote:Op maandag 15 december 2014 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
ooh roma wil de EL winnen
rip feyenoord
jancees verzorgd de muziekquote:Op maandag 15 december 2014 16:06 schreef Insomnia_ het volgende:
jancees moet ook komen voor de volendamse sfeer
met onderschatting van Roma had het nog wel gekund opzichquote:Op maandag 15 december 2014 16:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Stelt sowieso niks voor ben allang blij dat we knockout fase bereikt hebben.
Waren er voorronde al weer bijna uit gelukkig Manutelli
jou niet neequote:Op maandag 15 december 2014 16:08 schreef Elan het volgende:
Inso gaat sowieso niemand van FOK! uitnodigen 100%
misschien nodigt hij twee mensen uitquote:Op maandag 15 december 2014 16:08 schreef Elan het volgende:
Denk het wel hoorquote:Op maandag 15 december 2014 16:08 schreef Elan het volgende:
Wie zei dat ze hem willen winnen danquote:Op maandag 15 december 2014 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
met onderschatting van Roma had het nog wel gekund opzich
Dat sowieso niet neequote:Op maandag 15 december 2014 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
maar niet 20 mensen van een forum
Denk dat ik de enige ben die zich zou weten te gedragen maar geloof niet zo in die sprookjeshuwelijk van je manquote:Op maandag 15 december 2014 16:10 schreef Insomnia_ het volgende:
zou elan niet uitnodigen hij gaat sowieso provoceren de gek
fok-it beschermt me wel met zn handtasjequote:Op maandag 15 december 2014 16:10 schreef Elan het volgende:
Etsu gaat klappen krijgen daar van al die homobashers
ja fokkie en mijquote:Op maandag 15 december 2014 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
misschien nodigt hij twee mensen uit
maar niet 20 mensen van een forum
Net als Roma dan.quote:Op maandag 15 december 2014 16:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geen wereldploeg maar genoeg kwaliteit om nederlandse ploegen lastig te maken
quote:Op maandag 15 december 2014 16:10 schreef Insomnia_ het volgende:
gaat ie zeggen dat legia geen wereldploeg is
neequote:
waar heenquote:Op maandag 15 december 2014 16:11 schreef Etsu het volgende:
ik ga volgende week vrijdag alweer weg
gaat te snel allemaal
geen zin inquote:
ze winnen nu wel veelquote:Op maandag 15 december 2014 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Vorig jaar waren ze lachertje van de EL tenzij er een of andere sjeik is ingestapt kan het nooit nu een wereldploeg zijn toch
ik typ hehehehehehquote:
stond op voetbalzone, die trainer ofzo.quote:Op maandag 15 december 2014 16:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie zei dat ze hem willen winnen dan
Utrecht won daar ook van stelt niks voor met die Van Dijk en kwiedetti die alweer geblesseerd is.quote:Op maandag 15 december 2014 16:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ze winnen nu wel veel
celtic 6-1 pakkie
hey etsuquote:
een paar van vbl erbijquote:Op maandag 15 december 2014 16:10 schreef Etsu het volgende:
oke
1. fokit
2. sof
3. etsu
wie nog meer?
ik neem aan dat +1 niet uitmaakt of het fokkers zijn of wel
oh knutquote:Op maandag 15 december 2014 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
een paar van vbl erbij
stijn
ggmm
knut
dven
Topshow.quote:Op maandag 15 december 2014 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
een paar van vbl erbij
stijn
ggmm
knut
dven
sorry schatquote:
quote:Op maandag 15 december 2014 16:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Cachie mag komen om met Knut te vechten
zeg ik ook nietquote:Op maandag 15 december 2014 16:14 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry schat
je kan ook niet mijn plus 1 zijn
quote:Op maandag 15 december 2014 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach knut gaat er op de fiets heen, kan nog even duren voor hij aankomt
oke elan ga maar weer lullig doenquote:Op maandag 15 december 2014 16:14 schreef Elan het volgende:
Sowieso FOK!ers uitnodigen die je niet eens irl kent op je wedding. Faal
wij zijn beste vrienden tochquote:Op maandag 15 december 2014 16:14 schreef Elan het volgende:
als je het over iets awkwards hebtquote:Op maandag 15 december 2014 16:14 schreef Elan het volgende:
doet etsu ook wielrennenquote:Op maandag 15 december 2014 16:15 schreef Elan het volgende:
Knut en etsu hebben meer gemeen dan ze denken
kloptquote:Op maandag 15 december 2014 16:15 schreef Elan het volgende:
Knut en etsu hebben meer gemeen dan ze denken
ah man hou toch eens je bekquote:Op maandag 15 december 2014 16:14 schreef Elan het volgende:
Is toch superraarquote:Op maandag 15 december 2014 16:15 schreef supersof het volgende:
[..]
oke elan ga maar weer lullig doen
Je bericht klopt niet. Volgens jou heeft Inso ook grijs schaamhaar en een kleine pikquote:Op maandag 15 december 2014 16:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
ah man hou toch eens je bek
je hebt niet eens een vriend(in) en je kan niet omgaan met een of andere indo
en je hebt grijs schaamhaar en kleine pik
en je leven is mislukt
en inso heeft dat allemaal
jaloerse kip
we zijn allebei feyenoord supporters, misschien hebben we elkaar wel eens gezien vak zquote:
quote:Op maandag 15 december 2014 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
klopt
allebei japan fetish sowieso
had al bewerktquote:Op maandag 15 december 2014 16:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bericht klopt niet. Volgens jou heeft Inso ook grijs schaamhaar en een kleine pik
Alsof ik of wie dan ook naar UK zou vliegen voor iemand van forum die je niet eens gezien hebt kom op man.quote:Op maandag 15 december 2014 16:15 schreef Fok-it het volgende:
Elan zegt dit uit jaloezie omdat hij niet uitgenodigd word
Dat is ook enigzins mijn slot achter de deur.quote:Op maandag 15 december 2014 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof ik of wie dan ook naar UK zou vliegen voor iemand van forum die je niet eens gezien hebt kom op man.
omdat jij geen werk hebt en dus ook geen geldquote:Op maandag 15 december 2014 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof ik of wie dan ook naar UK zou vliegen voor iemand van forum die je niet eens gezien hebt kom op man.
Tegen AZ weer vak z man wanneer kom je naar F'noord weer xtje?quote:Op maandag 15 december 2014 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
we zijn allebei feyenoord supporters, misschien hebben we elkaar wel eens gezien vak z
jaquote:Op maandag 15 december 2014 16:15 schreef Fok-it het volgende:
Elan zegt dit uit jaloezie omdat hij niet uitgenodigd word
Als hij eerst naar Nederland wel hoor.quote:Op maandag 15 december 2014 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
nou ik niet want ik heb geen cheldquote:Op maandag 15 december 2014 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als hij eerst naar Nederland wel hoor.
Lachen toch man, gratis feestjeInso zorgt wel voor luxe bruiloft dus. Topshow
z4?quote:Op maandag 15 december 2014 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen AZ weer vak z man wanneer kom je naar F'noord weer xtje?
Je familie bedoel ik ook inderdaadquote:Op maandag 15 december 2014 16:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nou ik niet want ik heb geen cheld
ik kop hem zelf maar in voordat elan opmerking maakt pfff de drank maakt mensen wel sjagreiniger als ze stoppen pfffquote:Op maandag 15 december 2014 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je familie bedoel ik ook inderdaad
Dat zegt hij steeds jaquote:Op maandag 15 december 2014 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als hij eerst naar Nederland wel hoor.
Lachen toch man, gratis feestjeInso zorgt wel voor luxe bruiloft dus. Topshow
ik zou ze eerst meeten en dan misschien uitnodigenquote:Op maandag 15 december 2014 16:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Is toch superraar
Zou jij dat doen dan
En dan bedoel ik niet mensen die je al jaren irl kent maar echt alleen van forum.
Weet ik nog niet. Misschien heeft Inso een leuke nichtquote:Op maandag 15 december 2014 16:18 schreef Etsu het volgende:
fokkie zullen we samen een kamer delen als we gaan?![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Misschien heeft Inso een leuke nicht
Dat betalen we zelf dan natuurlijk.quote:Op maandag 15 december 2014 16:18 schreef Elan het volgende:
Dat zegt hij steeds ja Moet nog zien, niet hatelijk maar normale bruiloft is al vies duur laat staan als je mensen moet
ja maar elan snapt dat nietquote:Op maandag 15 december 2014 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat betalen we zelf dan natuurlijk.
meen je allemaal scc?quote:Op maandag 15 december 2014 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
z3 z4 is altijd helemaal vol tegenwoordig
ik slaap dan al met mijn vriendquote:
weet niet had altijd scc tochquote:
slaap gewoon met je eigen plus 1quote:Op maandag 15 december 2014 16:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
gelukkig heb ik paxcon nog dan
sof en fok-it
maar ik slaap morgen al met paxcon samenquote:Op maandag 15 december 2014 16:21 schreef supersof het volgende:
[..]
slaap gewoon met je eigen plus 1
als je mag komen
Is toch meer logisch andersom je kent iemand irl dan ga je trouwen en dan nodig je ze uit.quote:Op maandag 15 december 2014 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zou ze eerst meeten en dan misschien uitnodigen
Tegenwoordig is streng man je kan niet makkelijk meer van vak veranderen, heeft ook met veiligheid en polizei te maken.quote:Op maandag 15 december 2014 16:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet had altijd scc toch
maar dacht paar jaar terug z3 sowieso kon soms wel
Gewoon Wedding Crashers ideequote:Op maandag 15 december 2014 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Is toch meer logisch andersom je kent iemand irl dan ga je trouwen en dan nodig je ze uit.
niet jaaa ik wil je meeten zodat kan kijken of je op mijn bruiloft mag komen
uh ok
inso en ik zouden sowieso al meetenquote:Op maandag 15 december 2014 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Is toch meer logisch andersom je kent iemand irl dan ga je trouwen en dan nodig je ze uit.
niet jaaa ik wil je meeten zodat kan kijken of je op mijn bruiloft mag komen
uh ok
pffffquote:Op maandag 15 december 2014 16:22 schreef Elan het volgende:
Z4 was sneller uitverkocht dan vak s inso
veel succes met datquote:Op maandag 15 december 2014 16:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
of ik moet scc van iemand kunnen krijgen
En Inso gaat met Heppie en mij sushi etenquote:Op maandag 15 december 2014 16:23 schreef supersof het volgende:
[..]
inso en ik zouden sowieso al meeten
we hadden al een hele dagplanning
moet wel lukken is altijd wel iemand in vriendengroep die keertje niet kanquote:
hij weet nog niet eens of hij voor die tijd in NL is tochquote:Op maandag 15 december 2014 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Inso gaat met Heppie en mij sushi eten
Hij komt volgende maand naar NLquote:Op maandag 15 december 2014 16:24 schreef Elan het volgende:
[..]
hij weet nog niet eens of hij voor die tijd in NL is toch
heb je clubkaart dan of ga je op diegene zijn naamquote:Op maandag 15 december 2014 16:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet wel lukken is altijd wel iemand in vriendengroep die keertje niet kan
je kan gewoon op iemands seizoenkaart mag gewoonquote:Op maandag 15 december 2014 16:25 schreef Elan het volgende:
[..]
heb je clubkaart dan of ga je op diegene zijn naam
al een tijdje niet meer zo man wanneer was je voor het laatstquote:Op maandag 15 december 2014 16:26 schreef Insomnia_ het volgende:
je kan zelfs op kinder/jongeren scc
vorig seizoen ging ik op scc van broertjequote:Op maandag 15 december 2014 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
al een tijdje niet meer zo man wanneer was je voor het laatst
alleen die eerste, was vies kort en stond niks boeiends inquote:Op maandag 15 december 2014 16:27 schreef Fok-it het volgende:
JR. Heb jij die nieuwe verhalen van Rowling op Pottermore al gelezen?
Waar ging het over?quote:Op maandag 15 december 2014 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
alleen die eerste, was vies kort en stond niks boeiends in
Kan je gratis verlengenquote:Op maandag 15 december 2014 16:29 schreef Insomnia_ het volgende:
heb ook nog clubkaart maar weet niet of ie nog geldig is
?quote:
zitten die ronde dingen verkeerd om?quote:Op maandag 15 december 2014 16:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn vliegtuijes die je bij Zeeman kan kopen.
Wat valt je op.
Fijn om te horen dat we ook een team hebbenquote:
quote:Op maandag 15 december 2014 16:35 schreef supersof het volgende:
[..]
zitten die ronde dingen verkeerd om?
waar zie je twin towers danquote:
the strength of the team...is the teamquote:Op maandag 15 december 2014 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat we ook een team hebben
Recht voor je?quote:
Wat een onoverzichtelijke kutsite is die Pottermorequote:Op maandag 15 december 2014 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
the strength of the team...is the team
oh had niet goed gekeken naar perspectief dacht dat die ene met die paal kleiner wasquote:
je moet eerst een raadsel raden voor je het verhaal kan lezen, en dan word niet eens alles goed gerekend terwijl je het goed hadquote:Op maandag 15 december 2014 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een onoverzichtelijke kutsite is die Pottermore![]()
Link die verhalen eens?
Je weet maar al te goed van palen tegenwoordig xDquote:Op maandag 15 december 2014 16:39 schreef supersof het volgende:
[..]
oh had niet goed gekeken naar perspectief dacht dat die ene met die paal kleiner was
en wist niet dat een een paal had
Flikker maar op ook danquote:Op maandag 15 december 2014 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
je moet eerst een raadsel raden voor je het verhaal kan lezen, en dan word niet eens alles goed gerekend terwijl je het goed had
is wel onoverzichtelijk voor de rest
vies rijk is zij hequote:Op maandag 15 december 2014 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Flikker maar op ook danRowling kuthoer
probeer ook nieuw verhaal te raden maar vind op dat plaatje niks wat ik kan aanklikken zodat ik verder kan gaanquote:Op maandag 15 december 2014 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Flikker maar op ook danRowling kuthoer
quote:Op maandag 15 december 2014 16:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Je weet maar al te goed van palen tegenwoordig xD
Rijkste vrouw van Engelandquote:
staat aan de rechterkant bij discoverquote:Op maandag 15 december 2014 16:42 schreef Fok-it het volgende:
Ik kom niet eens bij die riddles terecht
Volgens mij werd ze paar jaar geleden uitgeroepen tot rijkste vrouw van U.K maar kan wel iemand anders zijn nu, weet nietquote:
Ik ook nietquote:Op maandag 15 december 2014 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
pottermore
kan de rest van de verhalen niet eens vinden
iemand met down heeft zeker die site ontworpen god teringquote:Op maandag 15 december 2014 16:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook nietslaat compleet nergens op die site.
Maar ik ben weg, dag dag
paar jaar terug was ze dollar miljardair geworden maar geloof ze had iets van 100 miljoen pond weggegevenquote:Op maandag 15 december 2014 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
hoeveel zou zo'n rowling nou hebben dan?
fascinerend hoeveel geld je met die boeken kan verdienenquote:Op maandag 15 december 2014 16:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
paar jaar terug was ze dollar miljardair geworden maar geloof ze had iets van 100 miljoen pond weggegeven
wanneer worden wij rijk elanquote:Op maandag 15 december 2014 17:02 schreef Elan het volgende:
Chantal Janzen ook aardig dure bruiloft in Claridge's Hotel, zo te zien
weet niet manquote:
praat normaal gek ga wegquote:
Zal wel weer een vestingstad worden zoals gebruikelijk met CL wedstrijden. Alleen nu nog een tandje erger omdat er geen Polen mogen komen. Dus extra controles. Verwacht er maar niks van.quote:Op maandag 15 december 2014 17:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat rennen in je eigen stad worden sws.
toch al genoeg polen in amsterdamquote:Op maandag 15 december 2014 17:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zal wel weer een vestingstad worden zoals gebruikelijk met CL wedstrijden. Alleen nu nog een tandje erger omdat er geen Polen mogen komen. Dus extra controles. Verwacht er maar niks van.
Was tegen Milan ook niks van te merken toen ging het al los in de metroquote:Op maandag 15 december 2014 17:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zal wel weer een vestingstad worden zoals gebruikelijk met CL wedstrijden. Alleen nu nog een tandje erger omdat er geen Polen mogen komen. Dus extra controles. Verwacht er maar niks van.
Toen mochten Milan fans gewoon komen komen.quote:Op maandag 15 december 2014 17:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Was tegen Milan ook niks van te merken toen ging het al los in de metro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |