Niksquote:Op maandag 15 december 2014 15:46 schreef Etsu het volgende:
wat moet ik morgen aantrekken voor als ik naar paxcon ga?
ik blijf slapen dus ik moet wel iets moois aantrekken
Je eerste reactie toen hij zei dat hij Moslim was was:quote:
ik rookte in kliniek 3 pakjes per dagquote:Op maandag 15 december 2014 15:47 schreef Elan het volgende:
[..]
jammer man
ga volgende week stoppen eerst alcohol even anders miss teveel in 1 x
Serieusquote:Op maandag 15 december 2014 15:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik rookte in kliniek 3 pakjes per dag_!
haha ja behalve eerste paar dag moest steeds kotsen toenquote:Op maandag 15 december 2014 15:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieusheel de dag hoesten, zeker onmin stress of no
Dudequote:Op maandag 15 december 2014 15:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik rookte in kliniek 3 pakjes per dag_!
was anders echt niet gestopt hoorquote:Op maandag 15 december 2014 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DudeJe kan net zo goed vrijwillig om longkanker vragen
Met 1 pakje per dag haddat ook wel geluktquote:Op maandag 15 december 2014 15:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was anders echt niet gestopt hoor
nee absoluut nietquote:Op maandag 15 december 2014 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met 1 pakje per dag haddat ook wel gelukt
GODVERDOMMEquote:Op maandag 15 december 2014 15:49 schreef Toto69 het volgende:
had iemand nog gehoord over fylax of hij wajong ging krijgen
begrijp dat wel is stress voor je lichaam van hier tot tokio + vijandige omgeving ook nogquote:Op maandag 15 december 2014 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DudeJe kan net zo goed vrijwillig om longkanker vragen
Dan heb je gewoon de hele dag een peuk in je bek jaquote:Op maandag 15 december 2014 15:50 schreef Elan het volgende:
[..]
begrijp dat wel is stress voor je lichaam van hier tot tokio + vijandige omgeving ook nog
maar 3 pakjes is wel vies veelelk uur 5 peuken of zo
klopt was echt niet gelukt andersquote:Op maandag 15 december 2014 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon de hele dag een peuk in je bek ja
is ook gewoon terechte opmerking verder.quote:Op maandag 15 december 2014 15:50 schreef Toto69 het volgende:
ik heb namelijk uit een betrouwbare bron vernomen dat hij tegenwoordig tegen 14-jarige meisjes zegt dat ze moeten werken voor hun kankergeld
Hij moet eerst 3 jaar wachten voordat hij Wajong kan krijgen, beetje jammer voor hemquote:
alleen beetje jammer dat 'ie zelf dan wajong wilquote:Op maandag 15 december 2014 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is ook gewoon terechte opmerking verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |