mogen we plus 1 meenemenquote:
quote:
Ja tuurlijk Engelse clubs liggen jullie wel.quote:Op maandag 15 december 2014 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
snap ik opzich wel anders kunnen legia fans in de stad alsnog rellen met ajax supporters![]()
maar is wel echt een kutloting wat dat betreft. had liever everton o.i.d. geloot.
Zit ik alleen aan de singles tafel zekerquote:
volgens Inso is dat Legia een wereldploegquote:Op maandag 15 december 2014 16:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja tuurlijk Engelse clubs liggen jullie wel.
Al staat selectie van Legia nou ook niet bol van de kwaliteit...
ik wist niet dat jij kon zingenquote:Op maandag 15 december 2014 16:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit ik alleen aan de singles tafel zeker
moet eerst keer naar nederland komen toch maar ja opzich welquote:
poolse nichtjes van Inso hosselen ja tochquote:Op maandag 15 december 2014 16:03 schreef Fok-it het volgende:
Dan neem ik JR wel mee. Beetje trollen met je Poolse familie.
*deur open*quote:Op maandag 15 december 2014 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
volgens Inso is dat Legia een wereldploeg
quote:
geen wereldploeg maar genoeg kwaliteit om nederlandse ploegen lastig te makenquote:Op maandag 15 december 2014 16:04 schreef Elan het volgende:
[..]
*deur open*
Hij is niet objectief.
*deur dicht*
super vetquote:Op maandag 15 december 2014 16:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet eerst keer naar nederland komen toch maar ja opzich wel
maar duurt nog even hoor
ach Ajax liet het ook liggen tegen fucking Red Bull en Steaua dus ik ben er niet gerust op.quote:Op maandag 15 december 2014 16:04 schreef Elan het volgende:
[..]
*deur open*
Hij is niet objectief.
*deur dicht*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |