nog nooit op gestemd hoorquote:
Ik vind het wel grappig, kijk af en toe via de livestream meequote:Op zondag 14 december 2014 22:09 schreef Elan het volgende:
Waarom is iedereen tegen serious request op fok
ja toch en dit jaar ook nog eens een hartstikke goed thema voor die arme meisjes en vrouwenquote:Op zondag 14 december 2014 22:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig, kijk af en toe via de livestream mee
Oh dat weet ik nietquote:Op zondag 14 december 2014 22:11 schreef Elan het volgende:
[..]
ja toch en dit jaar ook nog eens een hartstikke goed thema voor die arme meisjes en vrouwen
Als je je gedraagt krijg je misschien een positieve note.quote:Op zondag 14 december 2014 22:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Paxcon gaat daar zijn modpowers misbruiken en me uit de zaal laten verwijderen dus nee.
Ik vond je altijd al de brains uit het dynamische Sof-Elan duoquote:
Gewoon op D66 stemmen.quote:
Ik niet.quote:Op zondag 14 december 2014 22:09 schreef Elan het volgende:
Coen, Gerard en Domienquote:Op zondag 14 december 2014 22:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat weet ik nietZo goed verdiep ik mij er niet in. Welke dj's doen dit jaar mee?
Gerard Ekdom is wel tofquote:
Weinig moeten hem maar er zijn er net zoveel die als je vervolgens vraagt waarom niet totaal geen argumenten hebben.quote:Op zondag 14 december 2014 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
De enige bij 3FM die ik niet mag is Giel Beelen.
Michiel werd een keer de huis vol gescholden echt een doetje is dat manquote:Op zondag 14 december 2014 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gerard Ekdom is wel tof
Michiel Veenstra ook
Ja, dat fragment ken ik ja. Maar dat was ook eenenormel sukkel die toen beldequote:Op zondag 14 december 2014 22:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Michiel werd een keer de huis vol gescholden echt een doetje is dat man
Soort HMF idd maar zo iemand dien je toch van passende repliek hij zei alleen maar ok en ja vind je dat zulke dingenquote:Op zondag 14 december 2014 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat fragment ken ik ja. Maar dat was ook eenenormel sukkel die toen belde
Was ook een jongen die net deed alsof hij bijna dood ging toch?
Zonder Hugo geen Studio Voetbalquote:Op zondag 14 december 2014 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga nu Studio Voetbal kijken.
ik vind 3fm stomquote:Op zondag 14 december 2014 22:09 schreef Elan het volgende:
maar dan heb ik de looks en de brainsquote:Op zondag 14 december 2014 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je je gedraagt krijg je misschien een positieve note.
[..]
Ik vond je altijd al de brains uit het dynamische Sof-Elan duo
[..]
Gewoon op D66 stemmen.
[..]
Ik niet.
ja dat welquote:Op zondag 14 december 2014 22:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ook
Maar SR is voor goede doel toch
| Forum Opties | |
|---|---|