Een fatsoenlijk denkende mens zou hier niets achter zoeken johannes.quote:Op zondag 14 december 2014 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beetje dubieus dat jij wil dat Fok-It kleintjes gaat voeren.
quote:Op zondag 14 december 2014 21:53 schreef supersof het volgende:
zijn op zondag de winkels open in amsterdam jawel toch
dit vind ik een prettige geruststelling.quote:Op zondag 14 december 2014 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb trouwens geen enkele klacht over welke medegebruiker dan ook
Altijdquote:Op zondag 14 december 2014 21:53 schreef supersof het volgende:
zijn op zondag de winkels open in amsterdam jawel toch
Dien dan ook geen rapporten in lamstraal je ondermijnt hier mee enkel het gezag van je toekomstige collegae.quote:Op zondag 14 december 2014 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal geen mod worden.
Ik heb dan ook geen rapport ingediendquote:Op zondag 14 december 2014 21:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Dien dan ook geen rapporten in lamstraal je ondermijnt hier mee enkel het gezag van je toekomstige collegae.
Dat hij met parachute in het topic land terwijl hij verwensingen schreeuwde over Zwarte Piet?quote:Op zondag 14 december 2014 21:58 schreef Elan het volgende:
Ik had me de terugkeer van onze Dven veel spannender voorgesteld.
fok is zo spannend niet meer dus neequote:Op zondag 14 december 2014 21:58 schreef Elan het volgende:
Ik had me de terugkeer van onze Dven veel spannender voorgesteld.
Oh dus je jokt.quote:Op zondag 14 december 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen rapport ingediend
*Banny Pietler.quote:Op zondag 14 december 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat hij met parachute in het topic land terwijl hij verwensingen schreeuwde over Zwarte Piet?
Jaquote:Op zondag 14 december 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat hij met parachute in het topic land terwijl hij verwensingen schreeuwde over Zwarte Piet?
Nee, jij ging er van uit dat ik een rapport had ingediend, omdat je mij verkeerd inschat.quote:Op zondag 14 december 2014 21:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh dus je jokt.
Gelukkig dat je geen mod meer wilt worden niemand zou je serieus nemen.
Dan moet je maar niet van die suggestieve screenshots postenquote:Op zondag 14 december 2014 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, jij ging er van uit dat ik een rapport had ingediend, omdat je mij verkeerd inschat.
Van de Looi is een lul.quote:Op zondag 14 december 2014 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, jij ging er van uit dat ik een rapport had ingediend, omdat je mij verkeerd inschat.
Jij bent dan met Paxcon dat is niet eerlijk.quote:Op zondag 14 december 2014 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op 6 juni gaan Elan en ik het uitvechten.
Die was voor de grap. Sof lag (terecht) dubbel.quote:Op zondag 14 december 2014 22:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet van die suggestieve screenshots posten
Cavaliers is een act.quote:Op zondag 14 december 2014 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van de Looi is een lul.
Tevens heeft FC Groningen geen identiteit.
Groetjes van Cavaliers en mij.
Jij hebt dan toch ook een broertje bij je ofzo? Stuur m naar de sportschool.quote:Op zondag 14 december 2014 22:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent dan met Paxcon dat is niet eerlijk.
Paxcon gaat daar zijn modpowers misbruiken en me uit de zaal laten verwijderen dus nee.quote:Op zondag 14 december 2014 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt dan toch ook een broertje bij je ofzo? Stuur m naar de sportschool.
ik snap het tenminste welquote:Op zondag 14 december 2014 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die was voor de grap. Sof lag (terecht) dubbel.
[..]
Cavaliers is een act.
[..]
Jij hebt dan toch ook een broertje bij je ofzo? Stuur m naar de sportschool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |