dit is lekker goedkoopquote:
maar kan toch gewoon daarheen en dan ergens wat eten in amersfoort ofzoquote:
Laat je vriend betalen.quote:Op zondag 14 december 2014 21:49 schreef supersof het volgende:
[..]
dit is lekker goedkoop
heb niet zoveel geld
quote:Op zondag 14 december 2014 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet je eens naar een foto van je moeder kijken.
HAHAHA BAM.
nee wil cadeau doenquote:
Amersfoort is sowieso een kutstad onbetrouwbare en lelijke mensen wonen daar doorgaans.quote:Op zondag 14 december 2014 21:49 schreef supersof het volgende:
[..]
dit is lekker goedkoop
heb niet zoveel geld
Afgevinkt.quote:
quote:
Je had tenminste kunnen zeggen dat zwarte piet een lul is, beetje lafjes zo je enige vrienden op FOK! er bij lappenquote:
Je kan na afloop wel naar Pathe Amersfoortquote:
Ga dan naar Apenheul? Dat is leukerquote:Op zondag 14 december 2014 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
maar kan toch gewoon daarheen en dan ergens wat eten in amersfoort ofzo
of utrecht
jaaaaaa leuk ideequote:Op zondag 14 december 2014 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga dan naar Apenheul? Dat is leuker
Ik vind wel nieuwe vrienden. Moet lukken dankzij mijn innemende persoonlijkheid.quote:Op zondag 14 december 2014 21:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Je had tenminste kunnen zeggen dat zwarte piet een lul is, beetje lafjes zo je enige vrienden op FOK! er bij lappen
Ja toch je kan die aapjes daar ook gewoon voeren die kleintjesquote:Op zondag 14 december 2014 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga dan naar Apenheul? Dat is leuker
hehehe aaaawh Johannes tochquote:Op zondag 14 december 2014 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan na afloop wel naar Pathe Amersfoort
Erg mooie bioscoop weet ik toevallig, op loopafstand van het CS
Beetje dubieus dat jij wil dat Fok-It kleintjes gaat voeren.quote:Op zondag 14 december 2014 21:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja toch je kan die aapjes daar ook gewoon voeren die kleintjes.
7/10quote:Op zondag 14 december 2014 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beetje dubieus dat jij wil dat Fok-It kleintjes gaat voeren.
Sinds je mod wilt worden ben je niet veel meer dan een notoire slijmbal. Je klaagt louter steen en been over je medegebruikers en dient zelfs al rapporten in.quote:Op zondag 14 december 2014 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind wel nieuwe vrienden. Moet lukken dankzij mijn innemende persoonlijkheid.
Maar ik wil helemaal geen mod worden.quote:Op zondag 14 december 2014 21:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Sinds je mod wilt worden ben je niet veel meer dan een notoire slijmbal. Je klaagt louter steen en been over je medegebruikers en dient zelfs al rapporten in.
Ik mis de spontaniteit en open persoonlijkheid van de johannes van vroeger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |