SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
SPECIAAL VOOR JOHANNES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Die is niet wijs cquote:
Sorry Johannes. Ik hoop dat Jessica zich niet al te gekwetst voelt.quote:Op zondag 14 december 2014 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
fappen op dat Alba plaatje in de OP
Jessica zit de laatste tijd in wat weinig films en ik kan niet uitsluiten dat jij er wat mee te maken hebt.quote:Op zondag 14 december 2014 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry Johannes. Ik hoop dat Jessica zich niet al te gekwetst voelt.
oh boehoe, ik noemde je voor de grap een pedofiel en misbruikte mijn rechten hiervoor.quote:Op zondag 14 december 2014 21:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien kun je Elan is pedofiel in de topicpointer zetten zodat....
O wacht
Even voor Elan: dit is dus niet Hoekse Waardquote:Op zondag 14 december 2014 21:45 schreef Dven het volgende:
deze foto is van gisteren elan. vandaag was het 34 graden in de zon
[ afbeelding ]
als je goed kijkt zie je rechts dezelfde zon als die boven de hoekse waard.quote:Op zondag 14 december 2014 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Even voor Elan: dit is dus niet Hoekse Waard
Een fatsoenlijke mod zou zoiets laags nooit doen.quote:Op zondag 14 december 2014 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
oh boehoe, ik noemde je voor de grap een pedofiel en misbruikte mijn rechten hiervoor.
Elke mod heeft dat wel eens gedaan.
De zon draait toch om Bulgarije?quote:Op zondag 14 december 2014 21:46 schreef Dven het volgende:
[..]
als je goed kijkt zie je rechts dezelfde zon als die boven de hoekse waard.
Ik zie geen hoeren op deze foto.quote:Op zondag 14 december 2014 21:45 schreef Dven het volgende:
deze foto is van gisteren elan. vandaag was het 34 graden in de zon
[ afbeelding ]
als je goed kijkt zie je je moeder om de hoek staanquote:
Beetje kleinquote:Op zondag 14 december 2014 21:48 schreef supersof het volgende:
is dierenpark amersfoort leuk?
http://www.spoordeelwinkel.nl/product/november/dp-amersfoort
GGMM en ik zouden daar graag samen heen gaan.quote:Op zondag 14 december 2014 21:48 schreef supersof het volgende:
ga gewoon blijdorp man.quote:Op zondag 14 december 2014 21:48 schreef supersof het volgende:
in principe wel. het hele universum dowt dat dus.quote:Op zondag 14 december 2014 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De zon draait toch om Bulgarije?
dit is lekker goedkoopquote:
maar kan toch gewoon daarheen en dan ergens wat eten in amersfoort ofzoquote:
Laat je vriend betalen.quote:Op zondag 14 december 2014 21:49 schreef supersof het volgende:
[..]
dit is lekker goedkoop
heb niet zoveel geld
quote:Op zondag 14 december 2014 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet je eens naar een foto van je moeder kijken.
HAHAHA BAM.
nee wil cadeau doenquote:
Amersfoort is sowieso een kutstad onbetrouwbare en lelijke mensen wonen daar doorgaans.quote:Op zondag 14 december 2014 21:49 schreef supersof het volgende:
[..]
dit is lekker goedkoop
heb niet zoveel geld
Afgevinkt.quote:
quote:
Je had tenminste kunnen zeggen dat zwarte piet een lul is, beetje lafjes zo je enige vrienden op FOK! er bij lappenquote:
Je kan na afloop wel naar Pathe Amersfoortquote:
Ga dan naar Apenheul? Dat is leukerquote:Op zondag 14 december 2014 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
maar kan toch gewoon daarheen en dan ergens wat eten in amersfoort ofzo
of utrecht
jaaaaaa leuk ideequote:Op zondag 14 december 2014 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga dan naar Apenheul? Dat is leuker
Ik vind wel nieuwe vrienden. Moet lukken dankzij mijn innemende persoonlijkheid.quote:Op zondag 14 december 2014 21:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Je had tenminste kunnen zeggen dat zwarte piet een lul is, beetje lafjes zo je enige vrienden op FOK! er bij lappen
Ja toch je kan die aapjes daar ook gewoon voeren die kleintjesquote:Op zondag 14 december 2014 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga dan naar Apenheul? Dat is leuker
hehehe aaaawh Johannes tochquote:Op zondag 14 december 2014 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan na afloop wel naar Pathe Amersfoort
Erg mooie bioscoop weet ik toevallig, op loopafstand van het CS
Beetje dubieus dat jij wil dat Fok-It kleintjes gaat voeren.quote:Op zondag 14 december 2014 21:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja toch je kan die aapjes daar ook gewoon voeren die kleintjes.
7/10quote:Op zondag 14 december 2014 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beetje dubieus dat jij wil dat Fok-It kleintjes gaat voeren.
Sinds je mod wilt worden ben je niet veel meer dan een notoire slijmbal. Je klaagt louter steen en been over je medegebruikers en dient zelfs al rapporten in.quote:Op zondag 14 december 2014 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind wel nieuwe vrienden. Moet lukken dankzij mijn innemende persoonlijkheid.
Maar ik wil helemaal geen mod worden.quote:Op zondag 14 december 2014 21:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Sinds je mod wilt worden ben je niet veel meer dan een notoire slijmbal. Je klaagt louter steen en been over je medegebruikers en dient zelfs al rapporten in.
Ik mis de spontaniteit en open persoonlijkheid van de johannes van vroeger.
Een fatsoenlijk denkende mens zou hier niets achter zoeken johannes.quote:Op zondag 14 december 2014 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beetje dubieus dat jij wil dat Fok-It kleintjes gaat voeren.
quote:Op zondag 14 december 2014 21:53 schreef supersof het volgende:
zijn op zondag de winkels open in amsterdam jawel toch
dit vind ik een prettige geruststelling.quote:Op zondag 14 december 2014 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb trouwens geen enkele klacht over welke medegebruiker dan ook
Altijdquote:Op zondag 14 december 2014 21:53 schreef supersof het volgende:
zijn op zondag de winkels open in amsterdam jawel toch
Dien dan ook geen rapporten in lamstraal je ondermijnt hier mee enkel het gezag van je toekomstige collegae.quote:Op zondag 14 december 2014 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal geen mod worden.
Ik heb dan ook geen rapport ingediendquote:Op zondag 14 december 2014 21:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Dien dan ook geen rapporten in lamstraal je ondermijnt hier mee enkel het gezag van je toekomstige collegae.
Dat hij met parachute in het topic land terwijl hij verwensingen schreeuwde over Zwarte Piet?quote:Op zondag 14 december 2014 21:58 schreef Elan het volgende:
Ik had me de terugkeer van onze Dven veel spannender voorgesteld.
fok is zo spannend niet meer dus neequote:Op zondag 14 december 2014 21:58 schreef Elan het volgende:
Ik had me de terugkeer van onze Dven veel spannender voorgesteld.
Oh dus je jokt.quote:Op zondag 14 december 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen rapport ingediend
*Banny Pietler.quote:Op zondag 14 december 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat hij met parachute in het topic land terwijl hij verwensingen schreeuwde over Zwarte Piet?
Jaquote:Op zondag 14 december 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat hij met parachute in het topic land terwijl hij verwensingen schreeuwde over Zwarte Piet?
Nee, jij ging er van uit dat ik een rapport had ingediend, omdat je mij verkeerd inschat.quote:Op zondag 14 december 2014 21:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh dus je jokt.
Gelukkig dat je geen mod meer wilt worden niemand zou je serieus nemen.
Dan moet je maar niet van die suggestieve screenshots postenquote:Op zondag 14 december 2014 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, jij ging er van uit dat ik een rapport had ingediend, omdat je mij verkeerd inschat.
Van de Looi is een lul.quote:Op zondag 14 december 2014 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, jij ging er van uit dat ik een rapport had ingediend, omdat je mij verkeerd inschat.
Jij bent dan met Paxcon dat is niet eerlijk.quote:Op zondag 14 december 2014 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op 6 juni gaan Elan en ik het uitvechten.
Die was voor de grap. Sof lag (terecht) dubbel.quote:Op zondag 14 december 2014 22:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet van die suggestieve screenshots posten
Cavaliers is een act.quote:Op zondag 14 december 2014 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van de Looi is een lul.
Tevens heeft FC Groningen geen identiteit.
Groetjes van Cavaliers en mij.
Jij hebt dan toch ook een broertje bij je ofzo? Stuur m naar de sportschool.quote:Op zondag 14 december 2014 22:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent dan met Paxcon dat is niet eerlijk.
Paxcon gaat daar zijn modpowers misbruiken en me uit de zaal laten verwijderen dus nee.quote:Op zondag 14 december 2014 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt dan toch ook een broertje bij je ofzo? Stuur m naar de sportschool.
ik snap het tenminste welquote:Op zondag 14 december 2014 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die was voor de grap. Sof lag (terecht) dubbel.
[..]
Cavaliers is een act.
[..]
Jij hebt dan toch ook een broertje bij je ofzo? Stuur m naar de sportschool.
nog nooit op gestemd hoorquote:
Ik vind het wel grappig, kijk af en toe via de livestream meequote:Op zondag 14 december 2014 22:09 schreef Elan het volgende:
Waarom is iedereen tegen serious request op fok
ja toch en dit jaar ook nog eens een hartstikke goed thema voor die arme meisjes en vrouwenquote:Op zondag 14 december 2014 22:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig, kijk af en toe via de livestream mee
Oh dat weet ik nietquote:Op zondag 14 december 2014 22:11 schreef Elan het volgende:
[..]
ja toch en dit jaar ook nog eens een hartstikke goed thema voor die arme meisjes en vrouwen
Als je je gedraagt krijg je misschien een positieve note.quote:Op zondag 14 december 2014 22:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Paxcon gaat daar zijn modpowers misbruiken en me uit de zaal laten verwijderen dus nee.
Ik vond je altijd al de brains uit het dynamische Sof-Elan duoquote:
Gewoon op D66 stemmen.quote:
Ik niet.quote:Op zondag 14 december 2014 22:09 schreef Elan het volgende:
Coen, Gerard en Domienquote:Op zondag 14 december 2014 22:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat weet ik nietZo goed verdiep ik mij er niet in. Welke dj's doen dit jaar mee?
Gerard Ekdom is wel tofquote:
Weinig moeten hem maar er zijn er net zoveel die als je vervolgens vraagt waarom niet totaal geen argumenten hebben.quote:Op zondag 14 december 2014 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
De enige bij 3FM die ik niet mag is Giel Beelen.
Michiel werd een keer de huis vol gescholden echt een doetje is dat manquote:Op zondag 14 december 2014 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gerard Ekdom is wel tof
Michiel Veenstra ook
Ja, dat fragment ken ik ja. Maar dat was ook eenenormel sukkel die toen beldequote:Op zondag 14 december 2014 22:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Michiel werd een keer de huis vol gescholden echt een doetje is dat man
Soort HMF idd maar zo iemand dien je toch van passende repliek hij zei alleen maar ok en ja vind je dat zulke dingenquote:Op zondag 14 december 2014 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat fragment ken ik ja. Maar dat was ook eenenormel sukkel die toen belde
Was ook een jongen die net deed alsof hij bijna dood ging toch?
Zonder Hugo geen Studio Voetbalquote:Op zondag 14 december 2014 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga nu Studio Voetbal kijken.
ik vind 3fm stomquote:Op zondag 14 december 2014 22:09 schreef Elan het volgende:
maar dan heb ik de looks en de brainsquote:Op zondag 14 december 2014 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je je gedraagt krijg je misschien een positieve note.
[..]
Ik vond je altijd al de brains uit het dynamische Sof-Elan duo
[..]
Gewoon op D66 stemmen.
[..]
Ik niet.
ja dat welquote:Op zondag 14 december 2014 22:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ook
Maar SR is voor goede doel toch
| Forum Opties | |
|---|---|