Als je in 2015 een vriendin krijgt kan het zo klaar zijnquote:Op maandag 15 december 2014 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zal lang duren voor ik ga stoppen ben ik bang
interesses kunnen zo omslaanquote:Op maandag 15 december 2014 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
laatst toen ik paar maanden weg was ging het wel opzich, maar uiteindelijk keer ik dan toch weer terug
misschien als er alleen nog maar kutusers gaan posten dat ik er wel klaar mee ben dan
dat gaat geen reet uitmaken hoorquote:Op maandag 15 december 2014 19:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je in 2015 een vriendin krijgt kan het zo klaar zijn
Waarom bestel je in godsnaam zoiets wat je ook bij AH kunt kopen voor de helftquote:Op maandag 15 december 2014 19:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik wacht al zeventig minuten op mn eten. Dat vind ik echt belachelijk lang want het klaarmaken van mn eten kost amper tijd. Ik heb een salade, smoothie en fruit met yoghurt besteld?!
Omdat ik ziek in bed ligquote:Op maandag 15 december 2014 19:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom bestel je in godsnaam zoiets wat je ook bij AH kunt kopen voor de helft
misschien als ik ooit een leven krijg dat fok me niet meer gaat boeien neequote:
Thanks. Hopelijk is het wel lekkerquote:
jaquote:Op maandag 15 december 2014 19:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je in 2015 een vriendin krijgt kan het zo klaar zijn
heb ik zo vaak met gamesquote:Op maandag 15 december 2014 19:19 schreef Insomnia_ het volgende:
jarenlang 8+ uur per dag wow.
en eigenlijk in 2 dagen van hardcore naar niet meer spelen
had nooit verwacht
Dit doet me er aan herinneren dat ik rollercoaster tycoon weer wilde gaan spelenquote:Op maandag 15 december 2014 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
heb ik zo vaak met games
eerst fucking erg verslaafd daarna speel ik het maanden niet meer. Meestal met FM zo
o ik heb dat met allesquote:Op maandag 15 december 2014 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
heb ik zo vaak met games
eerst fucking erg verslaafd daarna speel ik het maanden niet meer. Meestal met FM zo
dat is ook maar een dagje leukquote:Op maandag 15 december 2014 19:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit doet me er aan herinneren dat ik rollercoaster tycoon weer wilde gaan spelen! jajajajajaaaa
soms pak ik het weer op maar het gaat mij ook wel snel vervelen jaquote:Op maandag 15 december 2014 19:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
o ik heb dat met alles
en dan raak ik het nooit meer aan
er zijn dagen dat ik helemaal niet postquote:Op maandag 15 december 2014 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jij post toch ook nog steeds.
niet veel, maar je post wel
soms heb je leven gewoon nieuwe prikkel nodigquote:Op maandag 15 december 2014 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat is ook maar een dagje leuk
[..]
soms pak ik het weer op maar het gaat mij ook wel snel vervelen ja
Ik vond rct wel langer leuk dan een dagje omdat je ook echt dingen moet halen enzo.. Sims vond ik maar 'n dagje leukquote:Op maandag 15 december 2014 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat is ook maar een dagje leuk
[..]
soms pak ik het weer op maar het gaat mij ook wel snel vervelen ja
maar je komt toch altijd vanzelf weer postenquote:Op maandag 15 december 2014 19:21 schreef supersof het volgende:
[..]
er zijn dagen dat ik helemaal niet post
jij zou ook weggaan, was echt dood toen je opeens niet meer poste hier en inso ook nietquote:
eigenlijk heel vaakquote:Op maandag 15 december 2014 19:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
soms heb je leven gewoon nieuwe prikkel nodig
sims hield ik nog wel twee dagen vol. en ik kon ook wel langer zoo tycoon spelen. Maar uiteindelijk gaat het toch stofhappen wordenquote:Op maandag 15 december 2014 19:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vond rct wel langer leuk dan een dagje omdat je ook echt dingen moet halen enzo.. Sims vond ik maar 'n dagje leuk.
rct 2quote:Op maandag 15 december 2014 19:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vond rct wel langer leuk dan een dagje omdat je ook echt dingen moet halen enzo.. Sims vond ik maar 'n dagje leuk.
twee dode SC's toen ik terugkeerde hierquote:Op maandag 15 december 2014 19:22 schreef Elan het volgende:
[..]
jij zou ook weggaan, was echt dood toen je opeens niet meer poste hier en inso ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |