Wel. Hij zit op z'n kloon af en toe. Asa.quote:Op maandag 15 december 2014 18:20 schreef Elan het volgende:
Die Stuart is gewoon bijna een heel jaar niet op FOK! geweest.
Wie is zijn kloon dan?quote:Op maandag 15 december 2014 18:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wel. Hij zit op z'n kloon af en toe. Asa.
Ik kom april naar OBL. Ga je mee zat wordenquote:
Ben gestopt met drinken man sinds gisteren, bedankt voor je aanbod had anders graag meegegaan om te pimpelen bij de Heerenquote:Op maandag 15 december 2014 18:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kom april naar OBL. Ga je mee zat worden
wat is die stuart een kankerdebiel zegquote:Op maandag 15 december 2014 18:14 schreef Toto69 het volgende:
Weet ook nog wel die fittie tussen stuart en JR-style
De Heeren van Beijerlandquote:Op maandag 15 december 2014 18:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben gestopt met drinken man sinds gisteren, bedankt voor je aanbod had anders graag meegegaan om te pimpelen bij de Heeren
quote:Op maandag 15 december 2014 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat is die stuart een kankerdebiel zeg
Nee joh zit gewon nog in de Peperstraatquote:Op maandag 15 december 2014 18:45 schreef Dven het volgende:
[..]
De Heeren van BeijerlandWas mijn stameetcafe. Stamkroeg was De zevende hemel
Maar die zijn weg
weet eigenlijk niet meerquote:
Hidde enzoquote:Op maandag 15 december 2014 18:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh zit gewon nog in de PeperstraatHeeren is toptent ja helaas veel knokken ook het afgelopen jaar omdat die tjappies van het kamp er nu komen.
Jantje (bak)Steen en zo allemaal van die kneuzen uit Zoomwijck die stoer lopen te doen.quote:Op maandag 15 december 2014 18:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Hidde enzoJa misschien zit het er nog. Maar Peter de ouwe eigenaar is weg. Ronald die reus van een kerel ging janken op de laatste avond. Viel op de groond. KNMI registreerde een aardbeving
Ik moet zeker eens terugkeren hoor ik alquote:Op maandag 15 december 2014 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Jantje (bak)Steen en zo allemaal van die kneuzen uit Zoomwijck die stoer lopen te doen.
Al 5x politie geweest dit jaar.
Ronald ken ik wel ja die kwam vroeger altijd in Havenzicht is daar nog een keer door een pooltafel heengezakt toen ze Drop it draaiden van Scoop, werd die uitgelachen heeft die zo'n jongetje nog een gebroken neus geslagen zogenaamd per ongeluk.
Goeie tijden
Komt me ergens wel bekend voor ja.quote:Op maandag 15 december 2014 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
weet eigenlijk niet meer
hij ging meteen zich aangevallen voelen toen ik een kutgrap maakte
En hij ging in fb van vbl toen iedereen opstoken tegen mij (toen sc dicht was) terwijl hij daar nooit kwam
Veel plezierquote:Op maandag 15 december 2014 18:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik moet zeker eens terugkeren hoor ik al
Chao!
Dat fb topic ten tijde van die SC rel was wel een pareltje trouwensquote:Op maandag 15 december 2014 18:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt me ergens wel bekend voor ja.
Die Stuart had ik toen ook ruzie mee gelukkig post hij hier niet meer
GGMM gooide toen toch de SC op slot of zo?quote:Op maandag 15 december 2014 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat fb topic ten tijde van die SC rel was wel een pareltje trouwens
Jep op een mooie avond en toen werden heel veel mensen madquote:Op maandag 15 december 2014 18:56 schreef Elan het volgende:
[..]
GGMM gooide toen toch de SC op slot of zo?
VBL / [FAQ en FB] #122: GGMM heeft geen snelheidquote:Op maandag 15 december 2014 18:56 schreef Elan het volgende:
[..]
GGMM gooide toen toch de SC op slot of zo?
Stijn die daar weer prachtig acteert. Hij vindt het terecht dat die SC dicht moest, de sfeer was verpest al deed hij daar zelf aan mee, stijn logicaquote:Op maandag 15 december 2014 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
VBL / [FAQ en FB] #122: GGMM heeft geen snelheid
vanaf hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |