jij ookquote:
neuh is maar voor een les morgenquote:
lekker hoor ik ook zoietsquote:Op maandag 15 december 2014 20:41 schreef supersof het volgende:
[..]
neuh is maar voor een les morgen
ben om 10:30 alweer klaar
nee stomquote:
ja dat is wel zoquote:
wow echtquote:Op maandag 15 december 2014 21:21 schreef Amarantha het volgende:
Nice er komen in elke trein (1ste en 2de klas) stopcontacten
nice ahahquote:Op maandag 15 december 2014 21:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaIs vandaag afgesproken met de NS
Trein van Emmen - Zwolle heeft het alquote:Op maandag 15 december 2014 21:23 schreef supersof het volgende:
[..]
nice ahah
zal wel altijd bezet zijn dan
hoezo diequote:Op maandag 15 december 2014 21:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Trein van Emmen - Zwolle heeft het al
Omdat we altijd een vet oude trein hadden, jaar terug ofzo modern ding neer gezet dus meteen alles erop en eraanquote:
coolquote:Op maandag 15 december 2014 21:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat we altijd een vet oude trein hadden, jaar terug ofzo modern ding neer gezet dus meteen alles erop en eraan
ben je weer samen met je vriend?quote:
Nog niet helemaal.quote:Op maandag 15 december 2014 21:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ben je weer samen met je vriend?
oh wel fijn dat het goed gaat tochquote:
Jaquote:Op maandag 15 december 2014 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
oh wel fijn dat het goed gaat toch
dan is mijn broertje jarigquote:
dankjequote:
Alle Marokkanen terug naar Istanbulquote:Op maandag 15 december 2014 23:03 schreef 2Happy4U het volgende:
Weer anti-islam protest in Dresden
Goed zo Duitsland
Maak van Istanbul weer Constantinople!quote:Op maandag 15 december 2014 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alle Marokkanen terug naar Istanbul
Je bent zelf een opelquote:Op maandag 15 december 2014 23:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maak van Istanbul weer Constantinople!
crewbash banquote:
Haha hou je bek manquote:Op maandag 15 december 2014 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij weet echt niks van de bijbel hè
Hahaha meeste wist ik wel hoor, paar keer gegokt.quote:Op maandag 15 december 2014 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha hou je bek manJij bent gewoon een master in gokken waarschijnlijk
Gignac had je foutquote:Op maandag 15 december 2014 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahaha meeste wist ik wel hoor, paar keer gegokt.
Die vragen over voetbal danWat waren die teringmakkelijk zeg
Ja stom idd, die had ik moeten wetenquote:Op maandag 15 december 2014 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gignac had je fout![]()
We moeten een Quizup competitie doen. Maar nog niet veel mensen hebben het
Alleen Inso. En JC geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |