SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
SPECIAAL VOOR JOHANNES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
half nog welquote:Op maandag 15 december 2014 02:14 schreef Adames het volgende:
Die haat tegen religie
ik blijf het maar half snappen
helemaal niet zou ook wereldvreemd zijn, daarvoor zijn bepaalde uitwassen in religie wel wat ergquote:
Verkeerd geklikt godverquote:
dat is gewoon puur gelukquote:Op maandag 15 december 2014 02:17 schreef Adames het volgende:
[..]
helemaal niet zou ook wereldvreemd zijn, daarvoor zijn bepaalde uitwassen in religie wel wat erg
bidden voor het eten vind ik niks mis mee, je moet ook eigenlijk dankbaar zijn dat je elke avond weer fatsoenlijk te eten hebt. alleen je kan het overdrijven
geluk?quote:Op maandag 15 december 2014 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat is gewoon puur geluk
hoef ik niemand voor te bedanken
Wat gebeurt er als je dood gaat?quote:Op maandag 15 december 2014 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat is gewoon puur geluk
hoef ik niemand voor te bedanken
Die zijn er ook niet. Qua model is ze aardig, qua actrice valt het toch allemaal wat tegen.quote:Op maandag 15 december 2014 02:18 schreef Adames het volgende:
uit welke film is die derde johannes gif?
vind het nog steeds spijtig dat ik weinig goede alba films heb gezien
Wrm zou je dan bv werken voor je geld? Dan is het toch makkelijker om steeds te stellen of bedriegenquote:
Moraal kan ook belangrijk zijn zonder dat je gelovig bent natuurlijkquote:Op maandag 15 december 2014 02:22 schreef klawie het volgende:
[..]
Wrm zou je dan bv werken voor je geld? Dan is het toch makkelijker om steeds te stellen of bedriegen
Wrm zou je jezelf dan gedragen?
quote:Op maandag 15 december 2014 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik wil nu ook wel eens een andere categorie hoor
omdat dat moet volgens de regels die we op hebben gesteld en je anders gestraft word in het levenquote:Op maandag 15 december 2014 02:22 schreef klawie het volgende:
[..]
Wrm zou je dan bv werken voor je geld? Dan is het toch makkelijker om steeds te stellen of bedriegen
Wrm zou je jezelf dan gedragen?
Maar dan geloof je in jezelf/mensheid toch ?quote:Op maandag 15 december 2014 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moraal kan ook belangrijk zijn zonder dat je gelovig bent natuurlijk
In het goede.quote:Op maandag 15 december 2014 02:29 schreef klawie het volgende:
[..]
Maar dan geloof je in jezelf/mensheid toch ?
Niet meer quizzen?quote:
Met wat wordt je gestraft? Die 2 sterren hotel met traliesquote:Op maandag 15 december 2014 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
omdat dat moet volgens de regels die we op hebben gesteld en je anders gestraft word in het leven
jezelf gedragen in het leven omdat je dan in het zogenaamde hiernamaals het goed hebt
Hoe devoted ben je dan?quote:Op maandag 15 december 2014 02:30 schreef klawie het volgende:
[..]
Met wat wordt je gestraft? Die 2 sterren hotel met tralies
kut ben betraptquote:Op maandag 15 december 2014 03:42 schreef Toto69 het volgende:
Hi mortaxx
Fylax ga slapen gvd man 7.20 moet je op
op schoolquote:
Quiz-upquote:
quote:
wordt niksquote:Op maandag 15 december 2014 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Quiz-up
En Roma gelootgodsamme zeg
Neequote:
Roma gaat echt wel winnen van Feyenoord. PSV ook kansloos tegen Zenith. Ajax ook kansloos tegen Legia.quote:Op maandag 15 december 2014 13:43 schreef Fok-it het volgende:
Je weet het niet he. Roma gaat wel voor de titel dit jaar dus misschien nemen ze EL niet serieus
Roma moet na Feyenoord uit tegen juvequote:Op maandag 15 december 2014 13:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee
[..]
Roma gaat echt wel winnen van Feyenoord. PSV ook kansloos tegen Zenith. Ajax ook kansloos tegen Legia.
Dat kan íets schelen ja, maar Roma > Sevilla momenteelquote:Op maandag 15 december 2014 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Roma moet na Feyenoord uit tegen juveweet zeker dat dat wel invloed heeft
En als Feyenoord een thuiswedstrijd als tegen Sevilla speelt
Roma gaat het niet serieus nemenquote:Op maandag 15 december 2014 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Roma moet na Feyenoord uit tegen juveweet zeker dat dat wel invloed heeft
En als Feyenoord een thuiswedstrijd als tegen Sevilla speelt
En eerst uitspelen is ideaalquote:Op maandag 15 december 2014 14:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Roma gaat het niet serieus nemen
True, maar Italiaanse ploegen staan nou niet bepaald bekend om hun vele doelpuntenquote:Op maandag 15 december 2014 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je ook meteen met 4-0 op de kloten krijgen
AS Roma-Bayern 1-7quote:Op maandag 15 december 2014 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True, maar Italiaanse ploegen staan nou niet bepaald bekend om hun vele doelpunten
Ja mja. Bayern.quote:Op maandag 15 december 2014 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
AS Roma-Bayern 1-7
Dat is ook niet echt een Italiaanse uitslag
Dat is dan ook neergezet door een Duitse ploegquote:Op maandag 15 december 2014 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
AS Roma-Bayern 1-7
Dat is ook niet echt een Italiaanse uitslag
Ja tegen Italianenquote:Op maandag 15 december 2014 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is dan ook neergezet door een Duitse ploeg
Van welke naar welke ging jequote:Op maandag 15 december 2014 14:10 schreef Fok-it het volgende:
En de nieuwe iOS heeft mijn internet verneukt
dat is echt het kutte aan de lotingquote:Op maandag 15 december 2014 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Jammer genoeg leeg stadion anders sowieso legia jihad jr
7 naar 8. Kan niet eens meer normaal posten op fok en teringsloomquote:
Had ik ook maar niet meer sinds 8.1quote:Op maandag 15 december 2014 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
7 naar 8. Kan niet eens meer normaal posten op fok en teringsloom
Maar internet staat vol met klachten
'muh muh Apple is goed muhhh'quote:Op maandag 15 december 2014 14:10 schreef Fok-it het volgende:
En de nieuwe iOS heeft mijn internet verneukt
Zouden ze niet kunnen navertellenquote:Op maandag 15 december 2014 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maarja anders gingen daar allemaal mensen met israel vlaggen en joden roepen bij al die nazi's
joden en nazi's gaan niet altijd goed samen in Polen
geschiedenis zou zich herhalen danquote:Op maandag 15 december 2014 14:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zouden ze niet kunnen navertellen
Ik heb 8.2 hequote:Op maandag 15 december 2014 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had ik ook maar niet meer sinds 8.1
Alsof andere merken nooit problemen hebben. Kut alleen dat ik geen downgrade meer kan vinden, of lukt dat wel na goed zoeken?quote:
Oh wacht, die heb ik ja. 8.1.2quote:
iPhone laat ik mooi zo staan nuquote:Op maandag 15 december 2014 14:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh geen wifi problemen mee met iphone
denk ik totaal nietquote:Op maandag 15 december 2014 14:23 schreef Toto69 het volgende:
Haha al die ajaxkneusjes die denken dat ze Legia gaan oprollen![]()
![]()
Ziek veel polen in nederlandquote:Op maandag 15 december 2014 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hoezo? geen uitsupporters van legia toch
had het niet over jouquote:Op maandag 15 december 2014 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
denk ik totaal niet
word weer red bull/steaua verhaal
Hahaha paar jaar terug in rotterdam tegen poznanquote:Op maandag 15 december 2014 14:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
oohja
maar die gaan hier niet zoveel rellen toch
voor je broertje wel leuk tripje naar Rome btwquote:Op maandag 15 december 2014 14:24 schreef Insomnia_ het volgende:
En ben al 4 keer gevraagd of ik thuiskaarten kan fixen
maar toen gingen de fanatieke legia fans mee natuurlijk, die moeten nu thuisblijven.quote:Op maandag 15 december 2014 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hahaha paar jaar terug in rotterdam tegen poznan
Was gekkenhuis
Ja had al geboekt zei iequote:Op maandag 15 december 2014 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
voor je broertje wel leuk tripje naar Rome btw
Komen er genoeg hoorquote:Op maandag 15 december 2014 14:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
maar toen gingen de fanatieke legia fans mee natuurlijk, die moeten nu thuisblijven.
Polen in Nederland zullen niet die fanatiekelingen zijn denk
Ajax-topic is altijd kansloos.quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 14:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ajax-topic is altijd kansloos.
Ze vonden ook dat ze tegen PSG goed gespeeld hadden
Zenit winnen ze sws niet. Die russen willen wel.quote:Op maandag 15 december 2014 14:28 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik denk dat ze alle-3 wel kans maken.
Kwalitatief hoort Ajax van Legia te winnen. Feyenoord kan op inzet Roma verslaan. Denk dan dat PSV het juist het moeilijkst krijgt
Valt wel mee hoe kansloos. Vaak heel realistisch commentaar.quote:Op maandag 15 december 2014 14:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ajax-topic is altijd kansloos.
Ze vonden ook dat ze tegen PSG goed gespeeld hadden
Maar wij hebben de beste Poolquote:Op maandag 15 december 2014 14:30 schreef Insomnia_ het volgende:
En kwalitatief is ajax ook niet zoveel beter als legia. Zeker als ze gaan onderschatten
Kwalitatief is Ajax beter dan elke Oost-Europese club met uitzondering van ploegen in Rusland en Shaktarquote:Op maandag 15 december 2014 14:30 schreef Insomnia_ het volgende:
En kwalitatief is ajax ook niet zoveel beter als legia. Zeker als ze gaan onderschatten
Hoe vaak legia zien spelenquote:Op maandag 15 december 2014 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kwalitatief is Ajax beter dan elke Oost-Europese club met uitzondering van ploegen in Rusland en Shaktar
PSV gaat er sowieso uit, is wel een zekerheide voor mij.quote:Op maandag 15 december 2014 14:28 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik denk dat ze alle-3 wel kans maken.
Kwalitatief hoort Ajax van Legia te winnen. Feyenoord kan op inzet Roma verslaan. Denk dan dat PSV het juist het moeilijkst krijgt
In EL wel paar keer.quote:
zetten ze snel druk?quote:Op maandag 15 december 2014 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Legia speelt namelijk bijzonder verzorgd onoosteuropees voetbal dit jaar. Laten weinig tot niets vallen in el.
Durf niet te stellen of ze tegen Ajax dat zullen doen. Wel sterke verdediging.quote:Op maandag 15 december 2014 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zetten ze snel druk?
want dan krijgt Ajax het lastig
ooh maar die wordt wel gesloopt door Kishna, Milik en El Ghaziquote:Op maandag 15 december 2014 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Durf niet te stellen of ze tegen Ajax dat zullen doen. Wel sterke verdediging.
Milik gaat niet killen tegen legia. Beter zetten ze hem ernaastquote:Op maandag 15 december 2014 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ooh maar die wordt wel gesloopt door Kishna, Milik en El Ghazi
ben meer bang dat onze verdediging onder druk komt en weer allemaal fouten gaat maken
Met Zivkovic redden ze het dan ook niet hoorquote:Op maandag 15 december 2014 14:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Milik gaat niet killen tegen legia. Beter zetten ze hem ernaast
Milik ging gelijk in pools tweetenquote:Op maandag 15 december 2014 14:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met Zivkovic redden ze het dan ook niet hoor
Waarom zou hij dat niet doen?quote:Op maandag 15 december 2014 14:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Milik gaat niet killen tegen legia. Beter zetten ze hem ernaast
ben je zenuwachtig?quote:
snap ikquote:
Komt wel goedquote:
Pools nationalismequote:Op maandag 15 december 2014 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat niet doen?
Hij komt toch niet bij Legia vandaan?
Hier ook een ster met licht en een hartje met licht. Voor het raamquote:Op maandag 15 december 2014 15:04 schreef supersof het volgende:
heb wat kerstdingetjes bij kruidvat en xenon gehaald
leuke lichtjesen een ster met licht erin
![]()
vind ik leuk
Heb je al kerstboompje opstaan?quote:Op maandag 15 december 2014 15:04 schreef supersof het volgende:
heb wat kerstdingetjes bij kruidvat en xenon gehaald
leuke lichtjesen een ster met licht erin
![]()
vind ik leuk
Hij zal best zn best doen maar zal onbewust wel meespelen nu ie zo geliefd is in polenquote:Op maandag 15 december 2014 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dit is een reden voor frank om de IJsklomp erin te zetten
schattigquote:Op maandag 15 december 2014 15:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hier ook een ster met licht en een hartje met licht. Voor het raam
nee was vergeten mee te nemen dit weekendquote:
Leukquote:Op maandag 15 december 2014 15:10 schreef supersof het volgende:
[..]
nee was vergeten mee te nemen dit weekend![]()
maar ga aankomend weekend weer naar huis dus neem er dan wel twee mee
heb drie kleine namelijk![]()
een gouden, een groene en een rode
hij kan wel gewoon tactische tips geven aan het team omdat hij Legia waarschijnlijk wel vaak ziet spelen (als hij poolse competitie nog volgt)quote:Op maandag 15 december 2014 15:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij zal best zn best doen maar zal onbewust wel meespelen nu ie zo geliefd is in polen
jaaaquote:
echte boom ruikt wel lekker enzo altijd maar zo'n gedoe lijkt mequote:Op maandag 15 december 2014 15:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso volgend jaar ik neem nepboom
Kaolo naalden gekquote:Op maandag 15 december 2014 15:15 schreef supersof het volgende:
[..]
echte boom ruikt wel lekker enzo altijd maar zo'n gedoe lijkt me
gelukkig doet mijn vader dat altijd en later vast wel mijn man heheh lui
hoe gaat het met je boi sofquote:Op maandag 15 december 2014 15:15 schreef supersof het volgende:
[..]
echte boom ruikt wel lekker enzo altijd maar zo'n gedoe lijkt me
gelukkig doet mijn vader dat altijd en later vast wel mijn man heheh lui
Goed manquote:
Sta sowieso aan jouw kant, Limburgquote:Op maandag 15 december 2014 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed man
Al die Limburgers gelijk rwina
ja en dan kat en hond erbij natuurlijkquote:
Hond kan niet lopen huehuequote:Op maandag 15 december 2014 15:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en dan kat en hond erbij natuurlijk
feest
Deze week denk ikquote:Op maandag 15 december 2014 15:13 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaa![]()
hebben jullie al kerstboom?
goed goedquote:
Tofquote:Op maandag 15 december 2014 15:17 schreef supersof het volgende:
[..]
goed goed
mis hem wel als hij er niet is, echt stom
maar we whatsappen hele dag door en skype soms ook dus gaat goed
oh ga je wel met allebei kerst vieren, gewoon apart dan neem ik aan?quote:Op maandag 15 december 2014 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deze week denk ikMaar m`n vader is niet echt heel erg into de gezelligheid dit jaar, net z`n vriendin verloren natuurlijk enzo. Dus we zullen de gezelligheid eerder bij m`n moeder opzoeken
Maar ik vind ze ook gewoon serieus dommer overkomen.quote:Op maandag 15 december 2014 15:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sta sowieso aan jouw kant, Limburg
hoe doet hij zijn behoeftes danquote:
Hehequote:Op maandag 15 december 2014 15:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik vind ze ook gewoon serieus dommer overkomen.
Ik moet naar buiten tillen en ze kan wel paar stappen lopenquote:
Eerste kerstdag bij m`n moeder, en tweede blijven we denk ik thuis. We zouden tweede kerstdag ook met m`n moeder uit eten gaan als hij weg was ofzo. Maar als hij thuis blijft is dat wel lulligquote:Op maandag 15 december 2014 15:17 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ga je wel met allebei kerst vieren, gewoon apart dan neem ik aan?
Ja dat zeker.quote:Op maandag 15 december 2014 15:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tof![]()
Ach ja is juist goed dat je elkaar mist.
Nee natuurlijk nietquote:Op maandag 15 december 2014 15:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat zeker.
heb je nog chickie?
aawh zieligquote:Op maandag 15 december 2014 15:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet naar buiten tillen en ze kan wel paar stappen lopen
oh ja dat is zeker lullig danquote:Op maandag 15 december 2014 15:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerste kerstdag bij m`n moeder, en tweede blijven we denk ik thuis. We zouden tweede kerstdag ook met m`n moeder uit eten gaan als hij weg was ofzo. Maar als hij thuis blijft is dat wel lullig
ohquote:
Paar wekenquote:Op maandag 15 december 2014 15:20 schreef supersof het volgende:
[..]
aawh zielig
wanneer is het over dan?
Takquote:Op maandag 15 december 2014 15:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die is getranslate met google he
Daarom. En hij zal ongetwijfeld wel een beetje z`n best doen.quote:Op maandag 15 december 2014 15:20 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ja dat is zeker lullig dan
gewoon thuis blijven
heh?quote:
zieligquote:
ja bijnaquote:
haar ex vriend stalkte hem en toen ging zij opeens vreemd met hem en zette ze op fb dat ze relatie met hem had terwijl ze ook nog toto hadquote:
aambeiquote:
hoezo datquote:Op maandag 15 december 2014 15:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alleen als je het op zn engels zegt
dat vind ik echt walgelijk gedrag.quote:Op maandag 15 december 2014 15:27 schreef supersof het volgende:
[..]
haar ex vriend stalkte hem en toen ging zij opeens vreemd met hem en zette ze op fb dat ze relatie met hem had terwijl ze ook nog toto had
Daten op fokquote:Op maandag 15 december 2014 15:27 schreef supersof het volgende:
[..]
haar ex vriend stalkte hem en toen ging zij opeens vreemd met hem en zette ze op fb dat ze relatie met hem had terwijl ze ook nog toto had
Die zijn echt heel erg smerigquote:
dit is redelijk accuraat, je vergeet alleen nog het gedeelte dat ze zogenaamd zo ziek was steedsquote:Op maandag 15 december 2014 15:27 schreef supersof het volgende:
[..]
nee zo lekkerquote:
wat een psychoquote:Op maandag 15 december 2014 15:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dit is redelijk accuraat, je vergeet alleen nog het gedeelte dat ze zogenaamd zo ziek was steeds
ik zegquote:Op maandag 15 december 2014 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nederlanders zeggen t vaak raar
ja dat is een bijzaakquote:Op maandag 15 december 2014 15:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dit is redelijk accuraat, je vergeet alleen nog het gedeelte dat ze zogenaamd zo ziek was steeds
die zijn echt heel viesquote:
hoe danquote:
ga er dan uitquote:Op maandag 15 december 2014 15:29 schreef Toto69 het volgende:
Zit maar eens in een groepsapp met paxcon en etsu
dat gaat de hele dag als gordon en joling
hoe danquote:
Zal me niks verbazen als Paxcon nog uit de kast moet komen als ik hun 2 op fok zie postenquote:Op maandag 15 december 2014 15:29 schreef Toto69 het volgende:
?quote:Op maandag 15 december 2014 15:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja wat kan je erover zeggen
Que sera sera
Proest.quote:Op maandag 15 december 2014 15:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als Paxcon nog uit de kast moet komen als ik hun 2 op fok zie posten
C`est la viequote:
kliekjesquote:Op maandag 15 december 2014 15:29 schreef Toto69 het volgende:
Hij kon Morta en mij ook niet vertellen wat voor vrouwen hij aantrekkelijk vond. Erg verdacht allemaalquote:
wat zal zijn zal zijnquote:
quote:Op maandag 15 december 2014 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben je blij met de loting.
Dat is het leven.
Uh ok.
Sof ik ga pompoensoep maken straks om te vieren dat ik niet drink.quote:Op maandag 15 december 2014 15:32 schreef supersof het volgende:
[..]
wat zal zijn zal zijn
in het frans dan volgens mij
nee joh raarquote:
quote:Op maandag 15 december 2014 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij kon Morta en mij ook niet vertellen wat voor vrouwen hij aantrekkelijk vond. Erg verdacht allemaal
Caland had hier op gehoopt die is helemaal in zijn nopjes nu.quote:Op maandag 15 december 2014 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ik vind het wel een mooie loting eigenlijk
mooie tegenstander. En we hebben de doelstelling van overwinteren al behaald.
Laat maar komen
ga je niet meer drinken?quote:Op maandag 15 december 2014 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Sof ik ga pompoensoep maken straks om te vieren dat ik niet drink.
Kom je bij me eten
quote:
Oh nee jij lust geen groente bijna hequote:Op maandag 15 december 2014 15:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ga je niet meer drinken?![]()
![]()
goed zo!
en nee sorry, ik lust dat niet
ja is gewoon nederlands hoe we het zeggenquote:Op maandag 15 december 2014 15:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee malteesers klinkt achterlijk (no haat)
Alsof Strootman het verschil gaat makenquote:Op maandag 15 december 2014 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Caland had hier op gehoopt die is helemaal in zijn nopjes nu.
Hopen op een B-ploeg inderdaad en een transfer van Strootman voor die tijd
ja en pompoen is daar een vanquote:Op maandag 15 december 2014 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh nee jij lust geen groente bijna he
tis geen nederlands woordquote:Op maandag 15 december 2014 15:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ja is gewoon nederlands hoe we het zeggen
u wot m8quote:Op maandag 15 december 2014 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof Strootman het verschil gaat maken
Is maar een werkertje joh
Wel een verdomd nuttig werkertje andersquote:Op maandag 15 december 2014 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof Strootman het verschil gaat maken
Is maar een werkertje joh
nee want dan staat het er in het engelsquote:Op maandag 15 december 2014 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tis geen nederlands woord
made in italy
spreek je ook niet uit als
maden in italie
klopt ik dmde hem keer voor kledingsadvies omdat etsu zei dat ie homo wasquote:Op maandag 15 december 2014 15:35 schreef supersof het volgende:
ik weet zeker dat pax gewoon hetero is
nee engelsquote:Op maandag 15 december 2014 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]
nee want dan staat het er in het engels
nu kan je het nederlands en engels opvatten
quote:Op maandag 15 december 2014 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
klopt ik dmde hem keer voor kledingsadvies omdat etsu zei dat ie homo was
is hij echt nietquote:Op maandag 15 december 2014 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
klopt ik dmde hem keer voor kledingsadvies omdat etsu zei dat ie homo was
die zijn altijd nuttigquote:Op maandag 15 december 2014 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel een verdomd nuttig werkertje anders
nee johquote:
nee is lulverhaal van etsu om mensen voor gek te zettenquote:
dit jaquote:Op maandag 15 december 2014 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee is lulverhaal van etsu om mensen voor gek te zetten
Grapje tochquote:Op maandag 15 december 2014 15:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind dit echt heel naar om te lezen
paxcon en ik zijn mad
quote:Op maandag 15 december 2014 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
net zoals ik 6 maanden dacht dat ezell een man was
kutleef
dat dacht ik ooit in JNG ookquote:Op maandag 15 december 2014 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
kutleef
Ah typisch Etsu dusquote:Op maandag 15 december 2014 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee is lulverhaal van etsu om mensen voor gek te zetten
kwam ik zo op tc denk november 2013quote:
Morgen weer.quote:Op maandag 15 december 2014 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grapje toch![]()
Geef elkaar maar een kusje dan is alles weer goed
Whutquote:Op maandag 15 december 2014 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
kutleef
Serieus, merk je dan niet aan de manier van posten van welke sekse iemand isquote:Op maandag 15 december 2014 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
kutleef
had nooit goed beeld van ezell leeste haar posts nooit toentertijdquote:Op maandag 15 december 2014 15:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus, merk je dan niet aan de manier van posten van welke sekse iemand is
hey hey heyquote:
Dat lijkt me evident aangezien ik hem volgend jaar ga ontmoetenquote:Op maandag 15 december 2014 15:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Paxcon zei vannacht dat hij jou een hele aardige man vindt.
Ik schrijf sowieso alles op kan van pas komen toch :$quote:Op maandag 15 december 2014 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:
ik onthou posts van mensen ook simpelweg niet als ze me niets boeien
nee hoor geen grapquote:Op maandag 15 december 2014 15:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Normaal doen tegen Elan?
Dit moet een grap zijn.
De laatste tijd zijn Ezell`s berichten niet echt heel erg boeiend nee.quote:Op maandag 15 december 2014 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:
ik onthou posts van mensen ook simpelweg niet als ze me niets boeien
zeker gedeeld dossier met lmiquote:Op maandag 15 december 2014 15:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik schrijf sowieso alles op kan van pas komen toch :$
jij wist niet eens dat ik geen pompoen lustquote:Op maandag 15 december 2014 15:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik schrijf sowieso alles op kan van pas komen toch :$
ze ging ook paar keer zeggen dat ze man was en toen lesbienne dus ja kan niet weten hequote:Op maandag 15 december 2014 15:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De laatste tijd zijn Ezell`s berichten niet echt heel erg boeiend nee.
quote:Op maandag 15 december 2014 15:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ze ging ook paar keer zeggen dat ze man was en toen lesbienne dus ja kan niet weten he
nee okquote:Op maandag 15 december 2014 15:39 schreef supersof het volgende:
[..]
jij wist niet eens dat ik geen pompoen lust
Backpackers wassen zich nooitquote:Op maandag 15 december 2014 15:41 schreef Etsu het volgende:
Stuart![]()
Ik word ALTIJD gek van Paxcon, maar van Stuart werd ik nog gekker.
En douchekop in de kut toch alle vrouwen?quote:Op maandag 15 december 2014 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Backpackers wassen zich nooit
Wat een topshow
"Ik vind iedereen zonder uni of vwo laagopgeleid"quote:Op maandag 15 december 2014 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Backpackers wassen zich nooit
Wat een topshow
ojaquote:Op maandag 15 december 2014 15:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En douchekop in de kut toch alle vrouwen?
ook vaak niet hoorquote:Op maandag 15 december 2014 15:42 schreef supersof het volgende:
hij was heel vaak gewoon serieus hoor
quote:Op maandag 15 december 2014 15:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En douchekop in de kut toch alle vrouwen?
Graagquote:Op maandag 15 december 2014 15:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zal ik je eens wat vertellen in DM
goedquote:Op maandag 15 december 2014 15:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zal ik je eens wat vertellen in DM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |