Grapje tochquote:Op maandag 15 december 2014 15:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind dit echt heel naar om te lezen
paxcon en ik zijn mad
quote:Op maandag 15 december 2014 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
net zoals ik 6 maanden dacht dat ezell een man was
kutleef
dat dacht ik ooit in JNG ookquote:Op maandag 15 december 2014 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
kutleef
Ah typisch Etsu dusquote:Op maandag 15 december 2014 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee is lulverhaal van etsu om mensen voor gek te zetten
kwam ik zo op tc denk november 2013quote:
Morgen weer.quote:Op maandag 15 december 2014 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grapje toch![]()
Geef elkaar maar een kusje dan is alles weer goed
Whutquote:Op maandag 15 december 2014 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
kutleef
Serieus, merk je dan niet aan de manier van posten van welke sekse iemand isquote:Op maandag 15 december 2014 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
kutleef
had nooit goed beeld van ezell leeste haar posts nooit toentertijdquote:Op maandag 15 december 2014 15:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus, merk je dan niet aan de manier van posten van welke sekse iemand is
hey hey heyquote:
Dat lijkt me evident aangezien ik hem volgend jaar ga ontmoetenquote:Op maandag 15 december 2014 15:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Paxcon zei vannacht dat hij jou een hele aardige man vindt.
Ik schrijf sowieso alles op kan van pas komen toch :$quote:Op maandag 15 december 2014 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:
ik onthou posts van mensen ook simpelweg niet als ze me niets boeien
nee hoor geen grapquote:Op maandag 15 december 2014 15:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Normaal doen tegen Elan?
Dit moet een grap zijn.
De laatste tijd zijn Ezell`s berichten niet echt heel erg boeiend nee.quote:Op maandag 15 december 2014 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:
ik onthou posts van mensen ook simpelweg niet als ze me niets boeien
zeker gedeeld dossier met lmiquote:Op maandag 15 december 2014 15:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik schrijf sowieso alles op kan van pas komen toch :$
jij wist niet eens dat ik geen pompoen lustquote:Op maandag 15 december 2014 15:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik schrijf sowieso alles op kan van pas komen toch :$
ze ging ook paar keer zeggen dat ze man was en toen lesbienne dus ja kan niet weten hequote:Op maandag 15 december 2014 15:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De laatste tijd zijn Ezell`s berichten niet echt heel erg boeiend nee.
quote:Op maandag 15 december 2014 15:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ze ging ook paar keer zeggen dat ze man was en toen lesbienne dus ja kan niet weten he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |