Pools nationalismequote:Op maandag 15 december 2014 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat niet doen?
Hij komt toch niet bij Legia vandaan?
Hier ook een ster met licht en een hartje met licht. Voor het raamquote:Op maandag 15 december 2014 15:04 schreef supersof het volgende:
heb wat kerstdingetjes bij kruidvat en xenon gehaald
leuke lichtjesen een ster met licht erin
![]()
vind ik leuk
Heb je al kerstboompje opstaan?quote:Op maandag 15 december 2014 15:04 schreef supersof het volgende:
heb wat kerstdingetjes bij kruidvat en xenon gehaald
leuke lichtjesen een ster met licht erin
![]()
vind ik leuk
Hij zal best zn best doen maar zal onbewust wel meespelen nu ie zo geliefd is in polenquote:Op maandag 15 december 2014 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dit is een reden voor frank om de IJsklomp erin te zetten
schattigquote:Op maandag 15 december 2014 15:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hier ook een ster met licht en een hartje met licht. Voor het raam
nee was vergeten mee te nemen dit weekendquote:
Leukquote:Op maandag 15 december 2014 15:10 schreef supersof het volgende:
[..]
nee was vergeten mee te nemen dit weekend![]()
maar ga aankomend weekend weer naar huis dus neem er dan wel twee mee
heb drie kleine namelijk![]()
een gouden, een groene en een rode
hij kan wel gewoon tactische tips geven aan het team omdat hij Legia waarschijnlijk wel vaak ziet spelen (als hij poolse competitie nog volgt)quote:Op maandag 15 december 2014 15:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij zal best zn best doen maar zal onbewust wel meespelen nu ie zo geliefd is in polen
jaaaquote:
echte boom ruikt wel lekker enzo altijd maar zo'n gedoe lijkt mequote:Op maandag 15 december 2014 15:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso volgend jaar ik neem nepboom
Kaolo naalden gekquote:Op maandag 15 december 2014 15:15 schreef supersof het volgende:
[..]
echte boom ruikt wel lekker enzo altijd maar zo'n gedoe lijkt me
gelukkig doet mijn vader dat altijd en later vast wel mijn man heheh lui
hoe gaat het met je boi sofquote:Op maandag 15 december 2014 15:15 schreef supersof het volgende:
[..]
echte boom ruikt wel lekker enzo altijd maar zo'n gedoe lijkt me
gelukkig doet mijn vader dat altijd en later vast wel mijn man heheh lui
Goed manquote:
Sta sowieso aan jouw kant, Limburgquote:Op maandag 15 december 2014 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed man
Al die Limburgers gelijk rwina
ja en dan kat en hond erbij natuurlijkquote:
Hond kan niet lopen huehuequote:Op maandag 15 december 2014 15:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en dan kat en hond erbij natuurlijk
feest
Deze week denk ikquote:Op maandag 15 december 2014 15:13 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaa![]()
hebben jullie al kerstboom?
goed goedquote:
Tofquote:Op maandag 15 december 2014 15:17 schreef supersof het volgende:
[..]
goed goed
mis hem wel als hij er niet is, echt stom
maar we whatsappen hele dag door en skype soms ook dus gaat goed
oh ga je wel met allebei kerst vieren, gewoon apart dan neem ik aan?quote:Op maandag 15 december 2014 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deze week denk ikMaar m`n vader is niet echt heel erg into de gezelligheid dit jaar, net z`n vriendin verloren natuurlijk enzo. Dus we zullen de gezelligheid eerder bij m`n moeder opzoeken
Maar ik vind ze ook gewoon serieus dommer overkomen.quote:Op maandag 15 december 2014 15:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sta sowieso aan jouw kant, Limburg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |