Even serieus?quote:Op maandag 15 december 2014 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
typisch en steven ook
zal nooit vergeten dat steven typisch met ploertendoder ging bedreigen
wtf is die Q in lgtbqquote:Op maandag 15 december 2014 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Even kijken:
Top 10 Harry Potter movies van november en december
Top 10 Finish the lyrics
Top 10 Famous duo`s
Top 10 Online slang
Top 10 LGTBQ Culture
2nd Best in Bayern Munich
Als model aardig zei ikquote:Op maandag 15 december 2014 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij en ik straks op het schoolplein!
Ach ik weet dingen van hem dus kan mooi tegen hem gebruiken tochquote:Op maandag 15 december 2014 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet nog dat hij een keer terugkwam na een tijdje en ik had binnen 2 seconden ruzie met hem
Daarna nooit meer echt last van gehad.
Dat is wel heel sneu.quote:Op maandag 15 december 2014 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, op FOK!.
Weet niet meer precies waarom
Meer dan aardig bedoelde jequote:
Dat weet ik niet. Ik weet alleen toen er onz meet zou komen typisch zei hij komt misschien.quote:Op maandag 15 december 2014 23:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is wel heel sneu.
Maar typisch was toch ook bedreigd via dm door mikey met pipa of zo.
snap sowieso niet wat trans en queer in dat rijtje doenquote:
zoals wat?quote:Op maandag 15 december 2014 23:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach ik weet dingen van hem dus kan mooi tegen hem gebruiken toch
panseksueel moet er ook bijquote:Op maandag 15 december 2014 23:35 schreef 2Happy4U het volgende:
rest is seksuele geaardheid, komen zij ook nog eens aandacht eisen
Sorry ik wist even geen andere vergelijking. Doutzen Kroes dan?quote:Op maandag 15 december 2014 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Meer dan aardig bedoelde je
Maar die vergelijking met Paris Hilton slaat werkelijk nergens op, Paris heeft geen talent behalve rijkdom.
Jessica is een overtuigend actrice, die de sterren van de hemel heeft gespeeld in diverse series en films.
Vieze anders-geaardheid haterquote:Op maandag 15 december 2014 23:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
snap sowieso niet wat trans en queer in dat rijtje doen
over 5 jaar OMGWTFBBQ
Nee ook niet want Jessica is in de eerste plaats actrice en dat ze toevallig zo knap is dat ze model klussen krijgt aangeboden is een terechte bijkomstigheid.quote:Op maandag 15 december 2014 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry ik wist even geen andere vergelijking. Doutzen Kroes dan?
Er zijn mensen die de term QUILTBAG gebruikenquote:Op maandag 15 december 2014 23:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
snap sowieso niet wat trans en queer in dat rijtje doen
over 5 jaar OMGWTFBBQ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |