ooh soms is die app een beetje onoverzichtelijkquote:Op maandag 15 december 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je bij een onderwerp op Rankings klikken.
Ik sta bij sommige ook in Top 10 van Nederland
dat is dan weer nergens voor nodigquote:Op maandag 15 december 2014 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteraard. Sigaretje erbij daarna.
Slecht ben echt om me heen aan het schoppen en ruzie aan het maken merk ik weer.quote:Op maandag 15 december 2014 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee, genant
hoe bevalt het niet drinken
ja denk anderhalf jaartje niet echt hard gepomptquote:Op maandag 15 december 2014 23:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Slecht ben echt om me heen aan het schoppen en ruzie aan het maken merk ik weer.
Hoezo was het chanant dan ben je zo uit vorm
Even kijken:quote:
Komt wel toch anders gewoon op rustige dagen gaan trainen wanneer er weinig mensen zijnquote:Op maandag 15 december 2014 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja denk anderhalf jaartje niet echt hard gepompt
kan nu niet echt goede gewichten meer
niks van gemerkt in de VBL SCquote:Op maandag 15 december 2014 23:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Slecht ben echt om me heen aan het schoppen en ruzie aan het maken merk ik weer.
Hoezo was het chanant dan ben je zo uit vorm
Domme vragen heeft die mnaquote:
vragen over harry potter zijn ook kaulo makkelijkquote:Op maandag 15 december 2014 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Even kijken:
Top 10 Harry Potter movies van november en december
Top 10 Finish the lyrics
Top 10 Famous duo`s
Top 10 Online slang
Top 10 LGTBQ Culture
2nd Best in Bayern Munich
Erg hequote:Op maandag 15 december 2014 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
niks van gemerkt in de VBL SC
Nodig me nog eens uit met GoTquote:Op maandag 15 december 2014 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
vragen over harry potter zijn ook kaulo makkelijk
typisch en steven ookquote:Op maandag 15 december 2014 23:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Erg he![]()
Al is die stevenmac ook wel gezworen vijand
Weet nog dat hij een keer terugkwam na een tijdje en ik had binnen 2 seconden ruzie met hemquote:Op maandag 15 december 2014 23:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Erg he![]()
Al is die stevenmac ook wel gezworen vijand
Doe dat zelf maarquote:
Jij en ik straks op het schoolplein!quote:Op maandag 15 december 2014 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zijn er ook niet. Qua model is ze aardig, qua actrice valt het toch allemaal wat tegen.
Beetje zoals Paris Hilton, die moet ook niet gaan acteren. Nou ja, die moet eigenlijk helemaal niks gaan doen x
WInsomniac geloof ikquote:Op maandag 15 december 2014 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet misschien weet fokkie het
Fag ben je ookquote:Op maandag 15 december 2014 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Even kijken:
Top 10 Harry Potter movies van november en december
Top 10 Finish the lyrics
Top 10 Famous duo`s
Top 10 Online slang
Top 10 LGTBQ Culture
2nd Best in Bayern Munich
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |