Je hebt wel echt ziek veel onderwerpen hequote:Op maandag 15 december 2014 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja stom idd, die had ik moeten weten![]()
Ik heb Inso en JC nog niet op Quiz up
Ja klopt, zat het een beetje door te kijken. Echt ziek veel subcategorieën ook. Met geschiedenis bijvoorbeeld zoveelquote:Op maandag 15 december 2014 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt wel echt ziek veel onderwerpen he
Haha S01E05quote:Op maandag 15 december 2014 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, heerlijke serie. Steven van Zandtgod.
Hoever ben je nu?
Je doet het ook wel aardig moet ik zeggenquote:Op maandag 15 december 2014 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja klopt, zat het een beetje door te kijken. Echt ziek veel subcategorieën ook. Met geschiedenis bijvoorbeeld zoveelEn met films
Ooh er komt nog veel meer topshow aan dusquote:
Was redelijk recente historie allemaal.quote:Op maandag 15 december 2014 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je doet het ook wel aardig moet ik zeggen
Historical Events heb ik je wel verslagen met 1 puntje meer
Klopt. Is alleen allemaal wel erg Amerikaans qua vragenquote:Op maandag 15 december 2014 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh er komt nog veel meer topshow aan dus
[..]
Was redelijk recente historie allemaal.
Ja las hetquote:Op maandag 15 december 2014 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ooh er komt nog veel meer topshow aan dus
We kregen wel een Eredivisie vraagje met voetbal.quote:Op maandag 15 december 2014 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Is alleen allemaal wel erg Amerikaans qua vragen
Zag je al die rankings ook bij alle onderwerpen?quote:Op maandag 15 december 2014 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We kregen wel een Eredivisie vraagje met voetbal.
Voor de rest noemen ze het soccerIs football godverdomme pauper Amerikanen met hun eigen saaie kutsporten
Omdat die app raar deedquote:Op maandag 15 december 2014 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fok-it waarom heb je die challenges telkens gecanceled?
quote:
Zie alleen jouw geschiedenisquote:Op maandag 15 december 2014 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zag je al die rankings ook bij alle onderwerpen?Sommige hebben echt ziek veel Experience points.
Die spelen gewoon echt heel de dag door
Vooralmensen uit Amerika en India
Heb net slecht gespeeld met google maps vragen. Was best pittigquote:
Moet je bij een onderwerp op Rankings klikken.quote:Op maandag 15 december 2014 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie alleen jouw geschiedenis
Voor de rest hebben maar twee andere mensen van mijn facebook het
[..]
Heb net slecht gespeeld met google maps vragen. Was best pittig
Ging al beter?quote:
Welke onderwerpen?quote:Op maandag 15 december 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je bij een onderwerp op Rankings klikken.
Ik sta bij sommige ook in Top 10 van Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |