Soms voel ik me niet helemaal serieus genomen door dat spel.quote:Op maandag 15 december 2014 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij History staat zelfs als onderwerp: 2013![]()
kom spelen danquote:Op maandag 15 december 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook een Harry Potter expert.
Jammer dat Wilfred niet doorgaat met zijn troll actietwitter:wilfredgenee twitterde op maandag 15-12-2014 om 23:48:18Toch maar even met Hansie Hansie gebeld. Hij was wel erg boos. In de Kerstgedachte uit elkaar gegaan. @VITV #paardenlul reageer retweet
wat heb ik gemistquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat Wilfred niet doorgaat met zijn troll actietwitter:wilfredgenee twitterde op maandag 15-12-2014 om 23:48:18Toch maar even met Hansie Hansie gebeld. Hij was wel erg boos. In de Kerstgedachte uit elkaar gegaan. @VITV #paardenlul reageer retweet
ik drukte eerst en toen pakte hij hem niet gvdquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:01 schreef Fok-it het volgende:
Even overnieuw![]()
Ik drukte Thatcher weer verkeerd
ik ben bij je, niet bang zijnquote:
speel geen singleplayersquote:
Nu zal Wilfred Hansie wel weer twee keer laten uitpraten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lily belooft Wilfred Kinky seks als hij Hansie lastig valt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu zal Wilfred Hansie wel weer twee keer laten uitpraten.
Totdat hij tegen Lily weer aankondigt Hansie te gaan onderbreken natuurlijk.
Ik wil eigenlijk, ik durf het bijna niet te zeggen, vroeg naar bed.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik drukte eerst en toen pakte hij hem niet gvd
[..]
ik ben bij je, niet bang zijn
Dan gaan de lampenkappen van het plafond af.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lily belooft Wilfred Kinky seks als hij Hansie lastig valt.
Doe niet zo gek.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk, ik durf het bijna niet te zeggen, vroeg naar bed.
Ik heb af en toe wel een schijtmazzel hoor, zoals met die ene Afrikaanse leider. De rest was wel easy zoals Kennedy. Werd wel mad van die vraag van Louis XIVquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga zo naar bed.
Tot zo!
Met jou en Pax, jazekerquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kom je nou morgen met mij wodka drinken of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |