Zelfs dan doet hij overdrevenquote:Op maandag 15 december 2014 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, maar wel overdreven gedrag. Lachen toch.
Kan je verder ook wel eens een gesprek in dm mee voeren.
Zo geforceerd de hooligan acteren, soms denk ik wie is die Rensie nou echt.quote:Op maandag 15 december 2014 23:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij zegt dat dat kakkerlakken doodtrappen gelul is maar moet er nog steeds om lachen
En zijn lach danquote:Op maandag 15 december 2014 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarom kan ik ook lachen om Wilfred Genee.
Die doet het op TV
Is het ook niet. ik heb het zelf gezienquote:Op maandag 15 december 2014 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan zomaar geloven dat dat geen gelul is.
xcachet zat bij hem op school ze zegt een hele normale jongen en rustig.quote:Op maandag 15 december 2014 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs dan doet hij overdrevenOp FB chat ook dan
[..]
Zo geforceerd de hooligan acteren, soms denk ik wie is die Rensie nou echt.
LR gaat chille op antillen voor flinke tijd denk niet.quote:Op maandag 15 december 2014 23:52 schreef Elan het volgende:
hopelijk komt typisch weer eens terug en LR
FUCKKk klik ik weer verkeerdquote:
volgens mij zag ze hem ook niet zoveel hoorquote:Op maandag 15 december 2014 23:51 schreef Elan het volgende:
[..]
xcachet zat bij hem op school ze zegt een hele normale jongen en rustig.
geloof dat wel misschien FOK! uitlaatklep toch
Ik kan gewoon niet snel verder denken, heel irritantquote:Op maandag 15 december 2014 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die laatste bonusvraag was een gok. Dat wist ik niet zeker
Wat ging hij voor werk doen daar?quote:Op maandag 15 december 2014 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
wel jelly LR zit gewoon lekker weer 30 graden alles op antillen
wij hier west europa kaolo koud hele tijd
Math hard maar doen dan?quote:Op maandag 15 december 2014 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alleen die bonusvragen zijn lastig fok it
de rest is toch geen niveau. 19+1=? gaat echt alleen maar om je snelheid dan
Die laatste net ook weer, dat lukt me echt niet snelquote:Op maandag 15 december 2014 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet snel verder denken, heel irritant
weet niet precies hij kende iemand die daar bedrijf heeft.quote:
Lion King Extremequote:Op maandag 15 december 2014 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga ik wel verliezen maar doe maar
Math hard: 1x1x1quote:Op maandag 15 december 2014 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga ik wel verliezen maar doe maar
Bij History staat zelfs als onderwerp: 2013quote:Op maandag 15 december 2014 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
doe maar geen math meer
nu geschiedenis iets, kies jij maar
Ik vind mezelf ook een Harry Potter expert.quote:Op maandag 15 december 2014 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Harry Potter is wel leuk. En makkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |