Je bent zelf een knappe man!quote:Op maandag 15 december 2014 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knappe man
[..]
Ik ga Golbat gebruiken vanaf nu
Inso en HMF geen vrienden blijf dat vreemd vinden die 2 jongens hebben zoveel gemeen gewoon.quote:Op maandag 15 december 2014 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inso zou het sluiten als ze hem zijn terechte rechten geven.
[..]
Dat is het enige wat mij weerhoudt van het downloaden van die app
Mijn voorouders hebben Rotterdam alleen niet MET EIGEN HAND GESTICHT.quote:Op maandag 15 december 2014 23:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Inso en HMF geen vrienden blijf dat vreemd vinden die 2 jongens hebben zoveel gemeen gewoon.
Beide geboren leiders en een extreme voorliefde voor 010.
Ja en al zijn doctoraten en films die hij maakte + jetpack snap niet dat je niet om die gozer moest lachen manquote:Op maandag 15 december 2014 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn voorouders hebben Rotterdam alleen niet MET EIGEN HAND GESTICHT.
Oh ik lach juist altijd hartelijk om HMF hoor. Heb nooit haat tegen hem gehad, kreeg alleen zomaar wind van voren van hem toenquote:Op maandag 15 december 2014 23:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en al zijn doctoraten en films die hij maakte + jetpack snap niet dat je niet om die gozer moest lachen man
En jij hebt geen verstandelijke beperking.quote:Op maandag 15 december 2014 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn voorouders hebben Rotterdam alleen niet MET EIGEN HAND GESTICHT.
Echt niet normaal hoor jijquote:Op maandag 15 december 2014 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En jij hebt geen verstandelijke beperking.
Jij lacht zeker ook om Rens met zijn overdreven gedoe?quote:Op maandag 15 december 2014 23:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en al zijn doctoraten en films die hij maakte + jetpack snap niet dat je niet om die gozer moest lachen man
quote:Op maandag 15 december 2014 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En jij hebt geen verstandelijke beperking.
Ik kan daar ook wel oprecht om lachen ja.quote:Op maandag 15 december 2014 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij lacht zeker ook om Rens met zijn overdreven gedoe?
quote:Op maandag 15 december 2014 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan daar ook wel oprecht om lachen ja.
Maar Rens is geen troll.quote:Op maandag 15 december 2014 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan eigenlijk om vrijwel elke troll wel lachen die zo overdreven is op FOK!.
Mooi man.
Ja tuurlijk al die debielen (incl mezelf met alle dieptepunten) zorgen toch juist voor beetje actie man.quote:Op maandag 15 december 2014 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij lacht zeker ook om Rens met zijn overdreven gedoe?
Dat je alles wintquote:
Nee, maar wel overdreven gedrag. Lachen toch.quote:
Hij zegt dat dat kakkerlakken doodtrappen gelul is maar moet er nog steeds om lachenquote:
Daarom kan ik ook lachen om Wilfred Genee.quote:Op maandag 15 december 2014 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan eigenlijk om vrijwel elke troll wel lachen die zo overdreven is op FOK!.
Mooi man.
Ik kan zomaar geloven dat dat geen gelul is.quote:Op maandag 15 december 2014 23:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij zegt dat dat kakkerlakken doodtrappen gelul is maar moet er nog steeds om lachen
Ik lach ook vaak genoeg op FOK! maar bij Rens en HMF zit ik meer te facepalmen.quote:Op maandag 15 december 2014 23:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja tuurlijk al die debielen (incl mezelf met alle dieptepunten) zorgen toch juist voor beetje actie man.
Zoals die heerlijke rel rondom jouw persoon toen met bekkenstoten en alles zorgen alleen voor naamsbekendheid en een lach bij anderen.
Gedaanquote:Op maandag 15 december 2014 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fokit kom jij eens met categorie dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |