Hoe was Groningenquote:
10:28| Andy Williams - The Most Wonderful Time Of The Yearquote:
Topquote:
Gaat maar geen monoloog houden dat gay een doodnormaal engels woord is voor vrolijkheid.quote:
Ik zie 1 goed liedje, 2 matige liedjes van een goede en een ok artiest, en een nummer wat toen ik dat zei nog niet was gedraaid en wat ook op elke straathoek te horen is met kerst.quote:Op maandag 15 december 2014 10:30 schreef Bronson het volgende:
[..]
10:28| Andy Williams - The Most Wonderful Time Of The Year
10:16| Cypress Hill - Insane In The Brain
10:11| Kings Of Leon - Back Down South
10:07| David Bowie - China Girl
Ik heb er nog niets over gehoord.quote:Op maandag 15 december 2014 10:47 schreef Kyran het volgende:
Zijn de slaapgasten al bekend trouwens?
Dat meen je niet!quote:Op maandag 15 december 2014 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gaat maar geen monoloog houden dat gay een doodnormaal engels woord is voor vrolijkheid.
Hij is gay, daar is geen discussie over mogelijk.quote:
Ooit een serieuze post van mij gezien?quote:
Twister kan kloppenquote:Op maandag 15 december 2014 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Leuke stad, de Twister (dacht ik) onveilig gemaakt
en de 3 gezusters heel even, maar die mensen daar hadden m'n kinderen kunnen zijn
Twister was wel een leuke tent, we kregen allemaal gratis shotjesquote:Op maandag 15 december 2014 11:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Twister kan kloppen![]()
Dat van de drie had ik je vooraf ook al kunnen vertellen. Zeker op een zaterdagavond
Nee hoor. Je verwacht zo'n plaat alleen niet.quote:Op maandag 15 december 2014 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ik ben de enige die dit wel grappig vind?
Klopt en toch komt het mij heel bekend voor. Mss wat inspiratie opgedaan in wat country nummers door Ilse.quote:
Je kan beter vragen wat nietquote:Op maandag 15 december 2014 11:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat wil jij daar allemaal mee doen?
Cappuccino zonder melk wordt een beetje lastig hè.quote:Op maandag 15 december 2014 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een zuurpruimen hier op de maandag zeg. Als je geen verse melk hebt voor cappuccino gebruik dan liever helemaal geen melk ipv die zure melk die jullie er altijd in stoppen. Of leng je muesli niet aan met zure yoghurt, maar gebruik eens iets zoeters.
Neem je maar een vierdubbele espresso ofzo.quote:Op maandag 15 december 2014 11:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Cappuccino zonder melk wordt een beetje lastig hè.
tof! Staat op mijn kijk later lijstje voor als mijn laptop terug is. Dit antieke ding kan het bijna niet meer aan.quote:
Ik noteer dit.quote:Op maandag 15 december 2014 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
God put a smile upon your face
Een goede Coldplay-plaat
LB2quote:
Had ik al gezegd dat ik hen dat nummer live heb zien spelen anderhalve maand geleden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Je had nog gelijk ookquote:
Tuurlijk. 1+1=2quote:
Daar was geen kut aan ja.quote:Op maandag 15 december 2014 13:37 schreef Pino112 het volgende:
Eerder te gast in het Glazen Huis
Jacqueline was eerder te gast in het Huis. Vorig jaar (2013) kwam zij samen met Laura Jansen op visite.
Dat was me een FLOPSHOW
ze komt de 2e nacht.quote:Op maandag 15 december 2014 13:38 schreef Pino112 het volgende:
Domien en Jacqueline in de eerste nacht
Coen en Jacqueline hoor.quote:Op maandag 15 december 2014 13:38 schreef Pino112 het volgende:
Domien en Jacqueline in de eerste nacht
De site zegt van niet: "Tijdens de eerste nacht (van donderdag 18 op vrijdag 19 december) is Jacqueline Govaert 'nachtkracht'."quote:
Kijken naar stromend water is nog opwindender.quote:Op maandag 15 december 2014 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Coen en Jacqueline hoor.
Wat het niet beter maakt, dat wordt saaier dan vissen.
Domien > Coenquote:Op maandag 15 december 2014 13:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kijken naar stromend water is nog opwindender.
Hmm Ekdom zei net de 2e nacht en van vrijdag op zaterdagnacht.quote:Op maandag 15 december 2014 13:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De site zegt van niet: "Tijdens de eerste nacht (van donderdag 18 op vrijdag 19 december) is Jacqueline Govaert 'nachtkracht'."
Jupquote:Op maandag 15 december 2014 13:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Hmm Ekdom zei net de 2e nacht en van vrijdag op zaterdagnacht.
Oke, dan faalt de site.quote:Op maandag 15 december 2014 13:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Hmm Ekdom zei net de 2e nacht en van vrijdag op zaterdagnacht.
eensquote:
quote:
Maar ongetwijfeld luister je weerquote:
Aber naturlichquote:Op maandag 15 december 2014 14:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[..]
Maar ongetwijfeld luister je weer
Klopt, want 3fm is mijn standaardzender.quote:Op maandag 15 december 2014 14:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[..]
Maar ongetwijfeld luister je weer
Tja welk radiostation moet je anders luisteren? De rest is nog triester. Vanaf volgende week Q-music bij mijn oudersquote:Op maandag 15 december 2014 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, want 3fm is mijn standaardzender.
Maar als ik alleen dingen mag doen, luisteren en kijken waar ik geen kritiek op heb kan ik beter de hele dag in bed liggen.
Huiliequote:Op maandag 15 december 2014 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja welk radiostation moet je anders luisteren? De rest is nog triester. Vanaf volgende week Q-music bij mijn oudersOver ooraids gesproken, die zender
Want er komt absoluut geen 3FM aan want ze hebben een spuughekel aan de dj's. En ze schijnen te veel te praten op de zender... De dj's van Q lullen nog dommer uit hun nek dan Sander en Gekdom bij elkaar.
Nee elk half uur reclame is wat en na muziek luisteren wat nog hoger op de rotatie staat dan de MH![]()
Ik zit die 2 dagen voor Kerst in mijn zolderkamertje bij mijn ouders illegaal naar 3FM te luisteren.
Ga gewoon niet naar je ouders.quote:Op maandag 15 december 2014 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja welk radiostation moet je anders luisteren? De rest is nog triester. Vanaf volgende week Q-music bij mijn oudersOver ooraids gesproken, die zender
Want er komt absoluut geen 3FM aan want ze hebben een spuughekel aan de dj's. En ze schijnen te veel te praten op de zender... De dj's van Q lullen nog dommer uit hun nek dan Sander en Gekdom bij elkaar.
Nee elk half uur reclame is wat en na muziek luisteren wat nog hoger op de rotatie staat dan de MH![]()
Ik zit die 2 dagen voor Kerst in mijn zolderkamertje bij mijn ouders illegaal naar 3FM te luisteren.
mad?quote:Op maandag 15 december 2014 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Begint alvast te zingen: "Ik zit hier heel alleen Kerstmis te vieren"quote:
Alleen thuis of bij je ouders alleen op zolder, ik zie geen verschil.quote:Op maandag 15 december 2014 14:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Begint alvast te zingen: "Ik zit hier heel alleen Kerstmis te vieren"
Ik wel dan moet ik voor mezelf koken...quote:Op maandag 15 december 2014 14:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alleen thuis of bij je ouders alleen op zolder, ik zie geen verschil.
Ik vrees het ook jaquote:
Heb je Blank Space gehoord? Pure parodie op haar eigen leven. Ik vind het genialiteit.quote:Op maandag 15 december 2014 14:41 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
KutplaatHoe heeft ze zover kunnen afzakken, ongelofelijk....
Nope, hou me vrij ver van de muziek van Taylor Swiftquote:Op maandag 15 december 2014 14:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je Blank Space gehoord? Pure parodie op haar eigen leven. Ik vind het genialiteit.
Ooit keert ze terug naar country, want een combinatie van ouder worden en de manier waarop zij liedjes schrijft hoort toch meer bij country. Maarja je bent jong en je wilt wat, dan is de country wereld te klein.quote:Op maandag 15 december 2014 14:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nope, hou me vrij ver van de muziek van Taylor Swift
In de VS niet echt hoorquote:Op maandag 15 december 2014 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ooit keert ze terug naar country, want een combinatie van ouder worden en de manier waarop zij liedjes schrijft hoort toch meer bij country. Maarja je bent jong en je wilt wat, dan is de country wereld te klein.
Hi Minteplintquote:
Mag ik met Kerst op jouw schuildzolder vertoeven? Ik zal beloven dat ik de papegaai geen vieze woorden zal leren.quote:
Het is vies koud, want geen verwarming. Geen aanrader dus!quote:Op maandag 15 december 2014 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag ik met Kerst op jouw schuildzolder vertoeven? Ik zal beloven dat ik de papegaai geen vieze woorden zal leren.
Owh jammer. Voeteneind van het bed dan? Is mij toen goed bevallen in DH.quote:Op maandag 15 december 2014 14:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is vies koud, want geen verwarming. Geen aanrader dus!
Dat mag uiteraard! Je woelde niet en stoorde je niet aan mijn geklets in mijn slaap, helemaal oké!quote:Op maandag 15 december 2014 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh jammer. Voeteneind van het bed dan? Is mij toen goed bevallen in DH.
Fixedquote:Op maandag 15 december 2014 15:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat mag uiteraard! Je woelde niet en stoorde je niet aan mijn gekets in mijn slaap, helemaal oké!
Ik had best veel bier op en kon geen stijfje meer krijgen. Helaas voor eendje...quote:
Mint en Eend zijn heel stil. En ik slaap overal doorheen.quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 15:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had best veel bier op en kon geen stijfje meer krijgen. Helaas voor eendje...
De clip gaat geniaal om de inboedel te scheiden.quote:
Hik spik spouw.quote:
Het werktquote:Op maandag 15 december 2014 15:26 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hik spik spouw.
Ik geef de hik aan jou.
Ik geef de hik aan een andere man,
Die de hik verdragen kan.
De Donald Duck. Voor al uw beslommeringen.quote:Op maandag 15 december 2014 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het werktIk ben (voorlopig) van de hik af.
Mijn ma heeft de Donald Duck afgeschaftquote:Op maandag 15 december 2014 15:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
De Donald Duck. Voor al uw beslommeringen.
Jouw moeder.quote:Op maandag 15 december 2014 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn ma heeft de Donald Duck afgeschaft![]()
okequote:Op maandag 15 december 2014 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn ma heeft de Donald Duck afgeschaft![]()
Mwah, special voor jou de wombatsquote:
het is "hullie"quote:Op maandag 15 december 2014 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Beschamend dat de nieuwslezers een taalfout maakt. Het is "YouTube is van hen" en niet "YouTube is van hun".
Man man man, wat ben jij zuurquote:Op maandag 15 december 2014 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het HEFTIGE verhaal ook steeds
en de derde!quote:Op maandag 15 december 2014 16:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Zouden ze dit jaar standaard weer 1 brievenbus hebben en dat ze dan weer met veel bombarie een tweede erbij maken?
Volgens mij is de aannemer die het komt doen allang geboekt.quote:
Wilbertquote:Op maandag 15 december 2014 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij is de aannemer die het komt doen allang geboekt.
wel zo handig ja, die mannen hebben het zo druk in de dagen voor kerstquote:Op maandag 15 december 2014 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb wat van Roel geleend inderdaad, maar ik ben gematigd positief voor het topicgemiddelde hoorquote:
Vodafone was vorig jaar irritanter dan dit jaar. Daarnaast vond ik 123gold toch wel by far het irritantst, maar dat is smaak.quote:
zal Maikel Steur wel weer doenquote:Op maandag 15 december 2014 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik hoop zanger rinusquote:Op maandag 15 december 2014 18:30 schreef Pino112 het volgende:
Bij Domien bekendmaking tweede nachtgast.
Sympathieke kerelquote:
Niet veel mis mee.quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral de rol van Giel en Matthijs (Corton wordt, vermoedelijk terecht, ook genoemd, maar ik vind Corton op dit moment geen sterke plugrol -meer- vervullen) is natuurlijk wat schrijnend. Zij smeden acts wat om naar hun smaak, zodat zij geplugd kunnen worden. Sommige acts zullen echt spelen wat ze willen, maar veel acts zullen daardoor toch aanpassingsgericht zijn. De niche krijgt te weinig ruimte, ook op 3voor12RADIO. En dat hebben we natuurlijk allemaal te danken aan Florent Luyckx
Dat is het thema, same shit, different disaster.quote:Op maandag 15 december 2014 21:49 schreef rubbereend het volgende:
Waarom toch die herhaling, er zijn toch zat leuke gasten te bedenken
watquote:Op maandag 15 december 2014 22:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is het thema, same shit, different disaster.
ik ook. hoef woensdag pas om 1600u weer aan te tredenquote:
Leuke date gehadquote:
Heb ik.quote:
quote:
Ik hoop het maar ben bang voor dat dansplaatjequote:
Is deze app niet iets voor jou?quote:Op dinsdag 16 december 2014 08:14 schreef SilentChaos het volgende:
Fax!
Zo dat was weer ff rennen na de koffie
quote:Op dinsdag 16 december 2014 09:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Is deze app niet iets voor jou?
https://play.google.com/s(...)w.poopbreak&hl=nl_NL
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:00 schreef Pino112 het volgende:
Er komt een speciale NOS op 3-studio op de Markt
Eens met die beste man trouwens.quote:Op dinsdag 16 december 2014 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer trouwens dat mensen niet inhoudelijk op mijn post van gisterenavond willen reageren.
En dan doel ik vooral op mensen die zaterdag te kennen gaven dat ik onzin zou posten
Geen idee:quote:
https://veiling.3fm.nl/presenteer-nos-op-3quote:Presenteer NOS op 3!
Altijd al eens het journaal live op televisie willen presenteren? Grijp dan nu je kans!
NOS op 3 is op zoek naar presentatietalent, dat samen met Anic van Damme op 23 december de tv-uitzending van middernacht presenteert. Niet vanuit Hilversum, maar vanuit de speciale NOS op 3 studio op de Grote Markt in Haarlem!
Presentatrice Anic van Damme van NOS op 3 neemt je vooraf mee in de wereld van het presenteren. Zij leert je de do’s en don’ts van het vak. En dan, na even oefenen, is het tijd voor actie! Tijd voor jouw minutes of fame op de Nederlandse televisie.
Wil jij dit onvergetelijke presentatiedebuut binnenslepen? Schraap dan je keel en je centen bij elkaar, bied mee en steun 3FM Serious Request!
Let op: je moet beschikbaar zijn op 23 december 2014 en vanaf 22.00 uur in Haarlem kunnen zijn.
Let op! Voor dit object kan er alleen via iDeal betaald worden.
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:09 schreef Pino112 het volgende:
Ik zit die veilingen even te bekijken, maar is het ook mogelijk dat je geld toe krijgt bij sommige items?
Anthem.twitter:wilbertmutsaers twitterde op dinsdag 16-12-2014 om 10:15:57Ik heb James Bay - Hold Back The River aangevraagd voor #3FM. HANDS OFF OUR GIRLS http://t.co/v8PPJ2icRH #SR14 reageer retweet
Waarom volg je hem nog?quote:
Waarom antwoord je hier niet op?quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer trouwens dat mensen niet inhoudelijk op mijn post van gisterenavond willen reageren.
En dan doel ik vooral op mensen die zaterdag te kennen gaven dat ik onzin zou posten
Omdat ik niet alles in het topic lees. Ik zal eens terugkijken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom antwoord je hier niet op?
[..]
Wat een verschil zeg, inderdaad triestquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:26 schreef Bronson het volgende:
Wel bizar dat die lijst zo ontzettend is veranderd. Gewoon triest eigenlijk.
Het is geen 3voor12 lijstje meer, maar echt een 3fm lijst in het algemeen.
2014: http://3voor12.vpro.nl/ni(...)r-2014--uitslag.html
2005: http://t.co/Vf1DK0Y2Mu
Allemaal de schuld van Wilbert.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:26 schreef Bronson het volgende:
Tja dat zeg ik niet. Maar zonde is het wel.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Wilbert.
het zou ook raar zijn dat liedjes uit 2005 in 2014 in de song van het jaar lijst zouden staan....quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:26 schreef Bronson het volgende:
Het moet allemaal horizontaler (zie Gerard ook op vrijdagmiddag), commerciëler (ook met het pushen van nieuwe acts, festivals) en lekker makkelijk voor de doorsnee luisteraar. Dan krijg je dus zo'n lijst als dit jaar.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:36 schreef Bronson het volgende:
[..]
Tja dat zeg ik niet. Maar zonde is het wel.
Er zijn wel meer fases te herkennen overigens. In 2000 won Krezip, dus om alles op Dotan af te schuiven is onzinnig. En 3fm-muziek staat nu eenmaal dichter bij de Top 40 dan tien jaar geleden. Als je de jaarlijst ziet van stubru scoren Dotan en Hozier ook hoog. Maar als katy perry op 61 staat in een VPRO-lijstje zet dat wel te denken...quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:26 schreef Bronson het volgende:
Waar, maar dat is al begonnen onder Luyckx natuurlijk. Maar Mutsaers, Matthijs en Giel nemen ook een twijfelachtige rol in.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het moet allemaal horizontaler (zie Gerard ook op vrijdagmiddag), commerciëler (ook met het pushen van nieuwe acts, festivals) en lekker makkelijk voor de doorsnee luisteraar. Dan krijg je dus zo'n lijst als dit jaar.
Welke Matthijs bedoel je trouwens?quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar, maar dat is al begonnen onder Luyckx natuurlijk. Maar Mutsaers, Matthijs en Giel nemen ook een twijfelachtige rol in.
Die Aznavour-fan die dagelijks bands een minuutje laat spelen in zijn programma.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welke Matthijs bedoel je trouwens?
Ik blijf vinden dat je zeikt om niks ja. Zo'n lijstje moet je niet te serieus nemen. Het is nogal logisch dat mainstream plaatjes die veel gedraaid zijn bovenaan staan. Het gemiddelde van een grote groep is altijd vrij behoudend en saai. Niet voor niets dat half Nederland in een zilvergrijze Volkswagen golf rijdt. Een prima auto die goed rijd, niet lelijk is en betaalbaar.quote:Op maandag 15 december 2014 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
https://www.facebook.com/(...)15866656?pnref=story
Maar goed, Pandaplint vindt mij nu een zeiker.
Om mijn mening er nog even over te geven in een crosspost:
[..]
Oh toch wel die ja.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Aznavour-fan die dagelijks bands een minuutje laat spelen in zijn programma.
Want Dwdd is het andere grote plugmedium van de NPO
Je hebt een punt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik blijf vinden dat je zeikt om niks ja. Zo'n lijstje moet je niet te serieus nemen. Het is nogal logisch dat mainstream plaatjes die veel gedraaid zijn bovenaan staan. Het gemiddelde van een grote groep is altijd vrij behoudend en saai. Niet voor niets dat half Nederland in een zilvergrijze Volkswagen golf rijdt. Een prima auto die goed rijd, niet lelijk is en betaalbaar.
Maar daarmee kun je niet zeggen dat het de mooiste auto is.
En zo is het ook met die lijstjes die uit verkiezingen voorkomen. Dus tsja, dat je het er niet mee eens bent kan ik begrijpen. Maar dat je zo zit te haten op zo'n lijst is nogal
Niemand weerhoudt je er van om zelf een lijstje te maken.
Dat heeft er weinig mee te maken. Ook al zou de smaak gevarieerder zijn. Je blijft altijd in het midden uit komen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt een punt.
Nederlanders met hun "doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg" mentaliteit
De lijst is echter een afspiegeling van:quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik blijf vinden dat je zeikt om niks ja. Zo'n lijstje moet je niet te serieus nemen. Het is nogal logisch dat mainstream plaatjes die veel gedraaid zijn bovenaan staan. Het gemiddelde van een grote groep is altijd vrij behoudend en saai. Niet voor niets dat half Nederland in een zilvergrijze Volkswagen golf rijdt. Een prima auto die goed rijd, niet lelijk is en betaalbaar.
Maar daarmee kun je niet zeggen dat het de mooiste auto is.
En zo is het ook met die lijstjes die uit verkiezingen voorkomen. Dus tsja, dat je het er niet mee eens bent kan ik begrijpen. Maar dat je zo zit te haten op zo'n lijst is nogal
In mijn eigen bed die ik net van frisse lakens had voorzien nadat ik fris onder de douche vandaan kwam.quote:
Yup, sws is een programma als DWDD niets méér dan een grote reclamespot voor eigen parochie.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar, maar dat is al begonnen onder Luyckx natuurlijk. Maar Mutsaers, Matthijs en Giel nemen ook een twijfelachtige rol in.
Wat stel jij dan voor? Dat alleen de mensen die 3Voor12 voor minimaal een x aantal uren luisteren en voor max x uur overige radioprogramma's luistert?quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De lijst is echter een afspiegeling van:
1. De kleur van de VPRO
2. De kleur van 3fm
De kleur van 3fm overschaduwt de kleur van de vpro. De lijst bevestigt wat ik het afgelopen jaar al heb gemerkt. En ik ben echt niet de enige die deze discussie voert. 3Fm heeft als NPO geen waarde meer als jij als losse omroep geen kleur meer kunt geven en je nauwelijks onderscheidt van de massa. Nu hoor je wel wat andere dingen dan op 538 (War on Drugs, chvrches, First Aid Kit) maar de niche wordt overschaduwd door de massa.
Hozier vind ik overigens een prima ontdekking en Blaudzun had tien jaar geleden de Top 40 niet gehaald, dus 3fm heeft ook goede dingen. Als ik het alleen maar bagger zou vinden kan ik beter niet luisteren. Maar er zijn wel wat dingen mis in het systeem.
Nee.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:56 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wat stel jij dan voor? Dat alleen de mensen die 3Voor12 voor minimaal een x aantal uren luisteren en voor max x uur overige radioprogramma's luistert?
De term "Beste liedje" is sowieso totale bullshit en moet je niet serieus nemen. En het maakt toch geen donder uit wat andere mensen vinden?
Waarom? Omdat het jou niet aanstaat? De meerderheid heeft geen enkel probleem met de huidige lijst?quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.
Een publieksprijs en een juryprijs. Of die lijst opdoeken.
Het gaat me meer over het programma van de vpro en de npo dan de lijst, maar deze lijst is voor mee mensen schijnbaar een wakeup call
Alles wat nivelleert is toegankelijker. Ik houd ook niet van alle extremen, maar ik vind wel dat het gedraaid mag worden. Als er meer aandacht komt voor minder bekende hiphopmuziek juich ik dat toe, al vind ik er geen reet aan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Waarom? Omdat het jou niet aanstaat? De meerderheid heeft geen enkel probleem met de huidige lijst?
Dat het programma veranderd is vind ik zelf echter alleen maar een goede ontwikkeling. Het is veel toegankelijker geworden. Minder extremen. Vroeger was het voor mij altijd instant mute als de gitaarherrie van 3voor12 begon
Smaken verschillen. En het is mij daarbij onduidelijk waarom je zo krampachtig vasthoudt aan 3voor12. Als je het met je vriendin niet meer ziet zitten blijf je toch ook niet krampachtig bij haar in de hoop dat zij zal veranderen?
Er zijn zat alternatieven voor 3Voor12.
Wel het meest bepalend jaquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:31 schreef SilentChaos het volgende:
Niet haten op Dotan he
Hij is wel terecht de winnaar van de song van het jaar
da's toch logisch, destijds was het een puur 3voor12 feestje nu is het zenderbreed in de promotie. Dan krijg je ook meer algemenere stemmen ipv uit het 3voor12 hokje.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:26 schreef Bronson het volgende:
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's toch logisch, destijds was het een puur 3voor12 feestje nu is het zenderbreed in de promotie. Dan krijg je ook meer algemenere stemmen ipv uit het 3voor12 hokje.
ik ben ook voor een dictatuur omdat wat het volk stemt niet mijn ding isquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.
Een publieksprijs en een juryprijs. Of die lijst opdoeken.
Het gaat me meer over het programma van de vpro en de npo dan de lijst, maar deze lijst is voor mee mensen schijnbaar een wakeup call
Hallo. Gezellig op je werk zo te zienquote:
Ohjaquote:
Waz met jouquote:
Ik mag geen mooie liedjes waarderen?quote:
input source select, looking out your window and that's that! 🎼quote:
Weekend. Maar dat mag ook wel na 6 dagen achter elkaar werkenquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Pardon?
Oh well, na vandaag 2 weken en 3 dagen vrij
Heb je weer een baan?quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Weekend. Maar dat mag ook wel na 6 dagen achter elkaar werken
Ja. Sinds vorige weekquote:
Leuk! Bevalt het een beetje?quote:
Ja. Het is even wennen na anderhalf jaar thuis te hebben gezeten (die twee weken die ik in mei heb gewerkt, tel ik maar even niet mee).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |