Je kan beter vragen wat nietquote:Op maandag 15 december 2014 11:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat wil jij daar allemaal mee doen?
Cappuccino zonder melk wordt een beetje lastig hè.quote:Op maandag 15 december 2014 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een zuurpruimen hier op de maandag zeg. Als je geen verse melk hebt voor cappuccino gebruik dan liever helemaal geen melk ipv die zure melk die jullie er altijd in stoppen. Of leng je muesli niet aan met zure yoghurt, maar gebruik eens iets zoeters.
Neem je maar een vierdubbele espresso ofzo.quote:Op maandag 15 december 2014 11:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Cappuccino zonder melk wordt een beetje lastig hè.
tof! Staat op mijn kijk later lijstje voor als mijn laptop terug is. Dit antieke ding kan het bijna niet meer aan.quote:
Ik noteer dit.quote:Op maandag 15 december 2014 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
God put a smile upon your face
Een goede Coldplay-plaat
LB2quote:
Had ik al gezegd dat ik hen dat nummer live heb zien spelen anderhalve maand geleden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Je had nog gelijk ookquote:
Tuurlijk. 1+1=2quote:
Daar was geen kut aan ja.quote:Op maandag 15 december 2014 13:37 schreef Pino112 het volgende:
Eerder te gast in het Glazen Huis
Jacqueline was eerder te gast in het Huis. Vorig jaar (2013) kwam zij samen met Laura Jansen op visite.
Dat was me een FLOPSHOW
ze komt de 2e nacht.quote:Op maandag 15 december 2014 13:38 schreef Pino112 het volgende:
Domien en Jacqueline in de eerste nacht
Coen en Jacqueline hoor.quote:Op maandag 15 december 2014 13:38 schreef Pino112 het volgende:
Domien en Jacqueline in de eerste nacht
De site zegt van niet: "Tijdens de eerste nacht (van donderdag 18 op vrijdag 19 december) is Jacqueline Govaert 'nachtkracht'."quote:
Kijken naar stromend water is nog opwindender.quote:Op maandag 15 december 2014 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Coen en Jacqueline hoor.
Wat het niet beter maakt, dat wordt saaier dan vissen.
Domien > Coenquote:Op maandag 15 december 2014 13:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kijken naar stromend water is nog opwindender.
Hmm Ekdom zei net de 2e nacht en van vrijdag op zaterdagnacht.quote:Op maandag 15 december 2014 13:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De site zegt van niet: "Tijdens de eerste nacht (van donderdag 18 op vrijdag 19 december) is Jacqueline Govaert 'nachtkracht'."
Jupquote:Op maandag 15 december 2014 13:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Hmm Ekdom zei net de 2e nacht en van vrijdag op zaterdagnacht.
Oke, dan faalt de site.quote:Op maandag 15 december 2014 13:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Hmm Ekdom zei net de 2e nacht en van vrijdag op zaterdagnacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |