Hoe was Groningenquote:
10:28| Andy Williams - The Most Wonderful Time Of The Yearquote:
Topquote:
Gaat maar geen monoloog houden dat gay een doodnormaal engels woord is voor vrolijkheid.quote:
Ik zie 1 goed liedje, 2 matige liedjes van een goede en een ok artiest, en een nummer wat toen ik dat zei nog niet was gedraaid en wat ook op elke straathoek te horen is met kerst.quote:Op maandag 15 december 2014 10:30 schreef Bronson het volgende:
[..]
10:28| Andy Williams - The Most Wonderful Time Of The Year
10:16| Cypress Hill - Insane In The Brain
10:11| Kings Of Leon - Back Down South
10:07| David Bowie - China Girl
Ik heb er nog niets over gehoord.quote:Op maandag 15 december 2014 10:47 schreef Kyran het volgende:
Zijn de slaapgasten al bekend trouwens?
Dat meen je niet!quote:Op maandag 15 december 2014 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gaat maar geen monoloog houden dat gay een doodnormaal engels woord is voor vrolijkheid.
Hij is gay, daar is geen discussie over mogelijk.quote:
Ooit een serieuze post van mij gezien?quote:
Twister kan kloppenquote:Op maandag 15 december 2014 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Leuke stad, de Twister (dacht ik) onveilig gemaakt
en de 3 gezusters heel even, maar die mensen daar hadden m'n kinderen kunnen zijn
Twister was wel een leuke tent, we kregen allemaal gratis shotjesquote:Op maandag 15 december 2014 11:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Twister kan kloppen![]()
Dat van de drie had ik je vooraf ook al kunnen vertellen. Zeker op een zaterdagavond
Nee hoor. Je verwacht zo'n plaat alleen niet.quote:Op maandag 15 december 2014 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ik ben de enige die dit wel grappig vind?
Klopt en toch komt het mij heel bekend voor. Mss wat inspiratie opgedaan in wat country nummers door Ilse.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |