Hoe was Groningenquote:
10:28| Andy Williams - The Most Wonderful Time Of The Yearquote:
Topquote:
Gaat maar geen monoloog houden dat gay een doodnormaal engels woord is voor vrolijkheid.quote:
Ik zie 1 goed liedje, 2 matige liedjes van een goede en een ok artiest, en een nummer wat toen ik dat zei nog niet was gedraaid en wat ook op elke straathoek te horen is met kerst.quote:Op maandag 15 december 2014 10:30 schreef Bronson het volgende:
[..]
10:28| Andy Williams - The Most Wonderful Time Of The Year
10:16| Cypress Hill - Insane In The Brain
10:11| Kings Of Leon - Back Down South
10:07| David Bowie - China Girl
Ik heb er nog niets over gehoord.quote:Op maandag 15 december 2014 10:47 schreef Kyran het volgende:
Zijn de slaapgasten al bekend trouwens?
Dat meen je niet!quote:Op maandag 15 december 2014 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gaat maar geen monoloog houden dat gay een doodnormaal engels woord is voor vrolijkheid.
Hij is gay, daar is geen discussie over mogelijk.quote:
Ooit een serieuze post van mij gezien?quote:
Twister kan kloppenquote:Op maandag 15 december 2014 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Leuke stad, de Twister (dacht ik) onveilig gemaakt
en de 3 gezusters heel even, maar die mensen daar hadden m'n kinderen kunnen zijn
Twister was wel een leuke tent, we kregen allemaal gratis shotjesquote:Op maandag 15 december 2014 11:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Twister kan kloppen![]()
Dat van de drie had ik je vooraf ook al kunnen vertellen. Zeker op een zaterdagavond
Nee hoor. Je verwacht zo'n plaat alleen niet.quote:Op maandag 15 december 2014 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ik ben de enige die dit wel grappig vind?
Klopt en toch komt het mij heel bekend voor. Mss wat inspiratie opgedaan in wat country nummers door Ilse.quote:
Je kan beter vragen wat nietquote:Op maandag 15 december 2014 11:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat wil jij daar allemaal mee doen?
Cappuccino zonder melk wordt een beetje lastig hè.quote:Op maandag 15 december 2014 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een zuurpruimen hier op de maandag zeg. Als je geen verse melk hebt voor cappuccino gebruik dan liever helemaal geen melk ipv die zure melk die jullie er altijd in stoppen. Of leng je muesli niet aan met zure yoghurt, maar gebruik eens iets zoeters.
Neem je maar een vierdubbele espresso ofzo.quote:Op maandag 15 december 2014 11:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Cappuccino zonder melk wordt een beetje lastig hè.
tof! Staat op mijn kijk later lijstje voor als mijn laptop terug is. Dit antieke ding kan het bijna niet meer aan.quote:
Ik noteer dit.quote:Op maandag 15 december 2014 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
God put a smile upon your face
Een goede Coldplay-plaat
LB2quote:
Had ik al gezegd dat ik hen dat nummer live heb zien spelen anderhalve maand geleden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Je had nog gelijk ookquote:
Tuurlijk. 1+1=2quote:
Daar was geen kut aan ja.quote:Op maandag 15 december 2014 13:37 schreef Pino112 het volgende:
Eerder te gast in het Glazen Huis
Jacqueline was eerder te gast in het Huis. Vorig jaar (2013) kwam zij samen met Laura Jansen op visite.
Dat was me een FLOPSHOW
ze komt de 2e nacht.quote:Op maandag 15 december 2014 13:38 schreef Pino112 het volgende:
Domien en Jacqueline in de eerste nacht
Coen en Jacqueline hoor.quote:Op maandag 15 december 2014 13:38 schreef Pino112 het volgende:
Domien en Jacqueline in de eerste nacht
De site zegt van niet: "Tijdens de eerste nacht (van donderdag 18 op vrijdag 19 december) is Jacqueline Govaert 'nachtkracht'."quote:
Kijken naar stromend water is nog opwindender.quote:Op maandag 15 december 2014 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Coen en Jacqueline hoor.
Wat het niet beter maakt, dat wordt saaier dan vissen.
Domien > Coenquote:Op maandag 15 december 2014 13:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kijken naar stromend water is nog opwindender.
Hmm Ekdom zei net de 2e nacht en van vrijdag op zaterdagnacht.quote:Op maandag 15 december 2014 13:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De site zegt van niet: "Tijdens de eerste nacht (van donderdag 18 op vrijdag 19 december) is Jacqueline Govaert 'nachtkracht'."
Jupquote:Op maandag 15 december 2014 13:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Hmm Ekdom zei net de 2e nacht en van vrijdag op zaterdagnacht.
Oke, dan faalt de site.quote:Op maandag 15 december 2014 13:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Hmm Ekdom zei net de 2e nacht en van vrijdag op zaterdagnacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |