De Donald Duck. Voor al uw beslommeringen.quote:Op maandag 15 december 2014 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het werktIk ben (voorlopig) van de hik af.
Mijn ma heeft de Donald Duck afgeschaftquote:Op maandag 15 december 2014 15:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
De Donald Duck. Voor al uw beslommeringen.
Jouw moeder.quote:Op maandag 15 december 2014 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn ma heeft de Donald Duck afgeschaft![]()
okequote:Op maandag 15 december 2014 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn ma heeft de Donald Duck afgeschaft![]()
Mwah, special voor jou de wombatsquote:
het is "hullie"quote:Op maandag 15 december 2014 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Beschamend dat de nieuwslezers een taalfout maakt. Het is "YouTube is van hen" en niet "YouTube is van hun".
Man man man, wat ben jij zuurquote:Op maandag 15 december 2014 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het HEFTIGE verhaal ook steeds
en de derde!quote:Op maandag 15 december 2014 16:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Zouden ze dit jaar standaard weer 1 brievenbus hebben en dat ze dan weer met veel bombarie een tweede erbij maken?
Volgens mij is de aannemer die het komt doen allang geboekt.quote:
Wilbertquote:Op maandag 15 december 2014 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij is de aannemer die het komt doen allang geboekt.
wel zo handig ja, die mannen hebben het zo druk in de dagen voor kerstquote:Op maandag 15 december 2014 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb wat van Roel geleend inderdaad, maar ik ben gematigd positief voor het topicgemiddelde hoorquote:
Vodafone was vorig jaar irritanter dan dit jaar. Daarnaast vond ik 123gold toch wel by far het irritantst, maar dat is smaak.quote:
zal Maikel Steur wel weer doenquote:Op maandag 15 december 2014 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik hoop zanger rinusquote:Op maandag 15 december 2014 18:30 schreef Pino112 het volgende:
Bij Domien bekendmaking tweede nachtgast.
Sympathieke kerelquote:
Niet veel mis mee.quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral de rol van Giel en Matthijs (Corton wordt, vermoedelijk terecht, ook genoemd, maar ik vind Corton op dit moment geen sterke plugrol -meer- vervullen) is natuurlijk wat schrijnend. Zij smeden acts wat om naar hun smaak, zodat zij geplugd kunnen worden. Sommige acts zullen echt spelen wat ze willen, maar veel acts zullen daardoor toch aanpassingsgericht zijn. De niche krijgt te weinig ruimte, ook op 3voor12RADIO. En dat hebben we natuurlijk allemaal te danken aan Florent Luyckx
Dat is het thema, same shit, different disaster.quote:Op maandag 15 december 2014 21:49 schreef rubbereend het volgende:
Waarom toch die herhaling, er zijn toch zat leuke gasten te bedenken
watquote:Op maandag 15 december 2014 22:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is het thema, same shit, different disaster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |