Ooit keert ze terug naar country, want een combinatie van ouder worden en de manier waarop zij liedjes schrijft hoort toch meer bij country. Maarja je bent jong en je wilt wat, dan is de country wereld te klein.quote:Op maandag 15 december 2014 14:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nope, hou me vrij ver van de muziek van Taylor Swift
In de VS niet echt hoorquote:Op maandag 15 december 2014 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ooit keert ze terug naar country, want een combinatie van ouder worden en de manier waarop zij liedjes schrijft hoort toch meer bij country. Maarja je bent jong en je wilt wat, dan is de country wereld te klein.
Hi Minteplintquote:
Mag ik met Kerst op jouw schuildzolder vertoeven? Ik zal beloven dat ik de papegaai geen vieze woorden zal leren.quote:
Het is vies koud, want geen verwarming. Geen aanrader dus!quote:Op maandag 15 december 2014 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag ik met Kerst op jouw schuildzolder vertoeven? Ik zal beloven dat ik de papegaai geen vieze woorden zal leren.
Owh jammer. Voeteneind van het bed dan? Is mij toen goed bevallen in DH.quote:Op maandag 15 december 2014 14:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is vies koud, want geen verwarming. Geen aanrader dus!
Dat mag uiteraard! Je woelde niet en stoorde je niet aan mijn geklets in mijn slaap, helemaal oké!quote:Op maandag 15 december 2014 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh jammer. Voeteneind van het bed dan? Is mij toen goed bevallen in DH.
Fixedquote:Op maandag 15 december 2014 15:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat mag uiteraard! Je woelde niet en stoorde je niet aan mijn gekets in mijn slaap, helemaal oké!
Ik had best veel bier op en kon geen stijfje meer krijgen. Helaas voor eendje...quote:
Mint en Eend zijn heel stil. En ik slaap overal doorheen.quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 15:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had best veel bier op en kon geen stijfje meer krijgen. Helaas voor eendje...
De clip gaat geniaal om de inboedel te scheiden.quote:
Hik spik spouw.quote:
Het werktquote:Op maandag 15 december 2014 15:26 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hik spik spouw.
Ik geef de hik aan jou.
Ik geef de hik aan een andere man,
Die de hik verdragen kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |