eensquote:
quote:
Maar ongetwijfeld luister je weerquote:
Aber naturlichquote:Op maandag 15 december 2014 14:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[..]
Maar ongetwijfeld luister je weer
Klopt, want 3fm is mijn standaardzender.quote:Op maandag 15 december 2014 14:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[..]
Maar ongetwijfeld luister je weer
Tja welk radiostation moet je anders luisteren? De rest is nog triester. Vanaf volgende week Q-music bij mijn oudersquote:Op maandag 15 december 2014 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, want 3fm is mijn standaardzender.
Maar als ik alleen dingen mag doen, luisteren en kijken waar ik geen kritiek op heb kan ik beter de hele dag in bed liggen.
Huiliequote:Op maandag 15 december 2014 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja welk radiostation moet je anders luisteren? De rest is nog triester. Vanaf volgende week Q-music bij mijn oudersOver ooraids gesproken, die zender
Want er komt absoluut geen 3FM aan want ze hebben een spuughekel aan de dj's. En ze schijnen te veel te praten op de zender... De dj's van Q lullen nog dommer uit hun nek dan Sander en Gekdom bij elkaar.
Nee elk half uur reclame is wat en na muziek luisteren wat nog hoger op de rotatie staat dan de MH![]()
Ik zit die 2 dagen voor Kerst in mijn zolderkamertje bij mijn ouders illegaal naar 3FM te luisteren.
Ga gewoon niet naar je ouders.quote:Op maandag 15 december 2014 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja welk radiostation moet je anders luisteren? De rest is nog triester. Vanaf volgende week Q-music bij mijn oudersOver ooraids gesproken, die zender
Want er komt absoluut geen 3FM aan want ze hebben een spuughekel aan de dj's. En ze schijnen te veel te praten op de zender... De dj's van Q lullen nog dommer uit hun nek dan Sander en Gekdom bij elkaar.
Nee elk half uur reclame is wat en na muziek luisteren wat nog hoger op de rotatie staat dan de MH![]()
Ik zit die 2 dagen voor Kerst in mijn zolderkamertje bij mijn ouders illegaal naar 3FM te luisteren.
mad?quote:Op maandag 15 december 2014 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Begint alvast te zingen: "Ik zit hier heel alleen Kerstmis te vieren"quote:
Alleen thuis of bij je ouders alleen op zolder, ik zie geen verschil.quote:Op maandag 15 december 2014 14:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Begint alvast te zingen: "Ik zit hier heel alleen Kerstmis te vieren"
Ik wel dan moet ik voor mezelf koken...quote:Op maandag 15 december 2014 14:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alleen thuis of bij je ouders alleen op zolder, ik zie geen verschil.
Ik vrees het ook jaquote:
Heb je Blank Space gehoord? Pure parodie op haar eigen leven. Ik vind het genialiteit.quote:Op maandag 15 december 2014 14:41 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
KutplaatHoe heeft ze zover kunnen afzakken, ongelofelijk....
Nope, hou me vrij ver van de muziek van Taylor Swiftquote:Op maandag 15 december 2014 14:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je Blank Space gehoord? Pure parodie op haar eigen leven. Ik vind het genialiteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |