twitter:ErienneLette twitterde op maandag 15-12-2014 om 00:16:11#BREAKING | A man with a shotgun is holding several people hostage in #Sydney: http://t.co/x3HolDn16j http://t.co/KpXfdLRGVn reageer retweet
Hm die expert is wel on point.quote:Op maandag 15 december 2014 00:50 schreef GGMM het volgende:
Live stream van het nieuws daar: https://au.news.yahoo.com(...)yahoo-7-live-sydney/
De Shahada vlag. Wordt regelmatig gebruikt door terroristen. Niet dat er enige twijfel is over dat dit terroristen zijn.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 15 december 2014 00:59 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
De Shahada vlag. Wordt regelmatig gebruikt door terroristen. Niet dat er enige twijfel is over dat dit terroristen zijn.
quote:Gewapende man gijzelt winkel in Sydney
Een gewapende man houdt enkele mensen gegijzeld in een chocoladewinkel in de Australische stad Sydney. De politie bereidt een actie voor.
Dat meldt het Australische Channel 7.
Beelden op de Australische televisie laten zeker drie mensen zien die met hun handen tegen de ramen staan. Volgens Ook is er een zwarte vlag te zien met Arabisch opschrift. Volgens de zender zijn er meer dan tien mensen gegijzeld.
De politie heeft de omgeving van de winkel afgezet. Volgens Australian Broadcasting Corporation zijn er zwaar bewapende politievoertuigen gearriveerd bij de winkel.
Door: NU.nl
Zouden 1-2 gijzelnemers en 13 gijzelaars zijn.quote:
Gijzelingen zijn dagelijkse kost in Australië? Wat een gevaarlijk land zeg.quote:Op maandag 15 december 2014 01:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Het is wat, dagelijks gijzelingen maar nu is het een gast met vlag en ineens is het groot nieuws.
De verspilde miljarden die we in het surveillancesysteem pompen moeten immers wel worden verantwoord.
Heeft geen enkele zin nee, Mosul, Raqqa en andere Jihad bolwerken waar ze die zogenaamde staat willen stichten carpet bomben en onbewoonbaar maken is economisch en strategisch een veel betere optie.quote:Op maandag 15 december 2014 01:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
De verspilde miljarden die we in het surveillancesysteem pompen moeten immers wel worden verantwoord.
Dit is de vlag die jihadisten bijna altijd gebruiken, dus als het een jihadist is heeft hij de goede vlag.quote:Op maandag 15 december 2014 01:06 schreef clumsy_clown het volgende:
CNN en BBC world zijn iig live.
Ik zet m'n geld op een mongool die tekeer wil gaan en de verkeerde vlag erbij heeft gepakt. Al heeft Australië natuurlijk wel het een en ander aan anti-terrorisme gedaan.
Er vinden geen dagelijkse gijzelingen plaats in het westen, dus onzin wat je zegt.quote:Op maandag 15 december 2014 01:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Het is wat, dagelijks gijzelingen maar nu is het een gast met vlag en ineens is het groot nieuws.
Echter heeft die vlag helaas wel een paar duizend aanhangers wereldwijd, als het er al niet meer zijn. Toch wel een verschilletje met een random overval/gijzeling zonder diepere overtuiging.quote:Op maandag 15 december 2014 01:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Dit is geen gebruikelijke gijzeling. 'Normale' gijzelingen zijn er bijvoorbeeld bij bankovervallen. Daders willen een vrije aftocht bewerkstelligen.quote:Op maandag 15 december 2014 01:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Idem, maar ik ben bang dat dit niet goed gaat aflopenquote:Op maandag 15 december 2014 01:23 schreef JediMasterLucia het volgende:
ik hoop dat zij die gekken snel een kopje kleiner kunnen maken en dat de bezoekers weer veilig naar huis kunnen.
Ja ik hoop het ook maar ik denk het ook niet...quote:Op maandag 15 december 2014 01:24 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Idem, maar ik ben bang dat dit niet goed gaat aflopen
Meh, ik vind het een vent die érg veel aannames doet. Het is het centrale business district, daar in een koffiezaakje de boel opblazen is ook geen kleine target.quote:Op maandag 15 december 2014 01:28 schreef spijkerbroek het volgende:
ABC-expert denkt dat het een foutje is; dat hij niet bedoeld heeft om die chocolaterie te gijzelen.
Hij is in een gebied met veel grotere targets. De expert denkt dat hij op weg was naar iets groters, maar dat hij gespot werd en de chocolaterie in is gedoken. Wat dus ook betekent dat de gijzelnemers in de val zitten, en wellicht onberekenbaar.
ik ook niet, je weet niet waar zulke fanatiekelingen toe in staat zijnquote:Op maandag 15 december 2014 01:24 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Idem, maar ik ben bang dat dit niet goed gaat aflopen
Inderdaad, voor een jihadist is dat het ultieme offer, zichzelf opofferen in naam van zijn god en geloof. Het is te hopen dat de gijzelaars dat ook beseffen en misschien tijdig een overweging kunnen maken op een cruciaal moment.quote:Op maandag 15 december 2014 01:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Er is idd een verschil tussen een gijzeling voor geldelijk/materieel gewin en een gijzeling voor publiciteit.
Bij de eerste vallen er meestal geen onschuldige slachtoffers; bij de tweede heb je een grote kans op onschuldige slachtoffers.
Ik zeg er daarom ook expres twee keer "denkt" bij.quote:Op maandag 15 december 2014 01:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meh, ik vind het een vent die érg veel aannames doet. Het is het centrale business district, daar in een koffiezaakje de boel opblazen is ook geen kleine target.
mwah snipertjes op de daken. Pats gijzelaars doodquote:Op maandag 15 december 2014 01:29 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ik ook niet, je weet niet waar zulke fanatiekelingen toe in staat zijn
Moet je wel precies weten wie de gijzelnemers zijn. En dan moeten alle gijzelnemers wel tegelijkertijd uitgeschakeld worden.quote:Op maandag 15 december 2014 01:30 schreef Jimbo het volgende:
mwah snipertjes op de daken. Pats gijzelaars dood
quote:Op maandag 15 december 2014 01:30 schreef hpeopjes het volgende:
Misschien wel een massa-onthoofding op live televee!
Kan ook prima het echt gekozen doelwit zijn. Boodschap: 'jullie zijn nergens veilig'quote:Op maandag 15 december 2014 01:28 schreef spijkerbroek het volgende:
ABC-expert denkt dat het een foutje is; dat hij niet bedoeld heeft om die chocolaterie te gijzelen.
Hij is in een gebied met veel grotere targets. De expert denkt dat hij op weg was naar iets groters, maar dat hij gespot werd en de chocolaterie in is gedoken. Wat dus ook betekent dat de gijzelnemers in de val zitten, en wellicht onberekenbaar.
Wat clumsy_clown zegt dus...
Dan gaat de stream wel ff offline hier.quote:Op maandag 15 december 2014 01:30 schreef hpeopjes het volgende:
Misschien wel een massa-onthoofding op live televee!
Oh jammer. Het is er weer zoeentje, zo'n gek met wanen.quote:Op maandag 15 december 2014 01:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Gijzelaar heeft contact opgenomen met een radiostation, maakt demands. Hij heeft gezegd dat er verschillende bommen op verschillende plekken in Sydney liggen, oa Opera House.
ik hoop dat ze niet toegeven en dat hij zijn demands in een donker gat kan steken en als bonus een gaatje in zijn kop krijgt.quote:Op maandag 15 december 2014 01:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Gijzelaar heeft contact opgenomen met een radiostation, maakt demands. Hij heeft gezegd dat er verschillende bommen op verschillende plekken in Sydney liggen, oa Opera House. Hij eist contact met de prime-minister.
Lijkt een constante lus te zijn van dezelfde beeldenquote:
quote:Op maandag 15 december 2014 01:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Gijzelaar heeft contact opgenomen met een radiostation, maakt demands. Hij heeft gezegd dat er verschillende bommen op verschillende plekken in Sydney liggen, oa Opera House. Hij eist contact met de prime-minister.
Bron aub!quote:Op maandag 15 december 2014 01:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Er is al jaren gezeik met moslims in Australië. Een beetje vergelijkbaar met hier. En de bevolking begint het steeds minder te pikken; ook vergelijkbaar met hier.quote:Op maandag 15 december 2014 01:35 schreef WammesWaggel het volgende:
De islam in Australie... dat is zoiets als de slang in het paradijs.
CNN, degene die het zei was een pief van Seven Network, een netwerk wat een studio heeft op het plein.quote:
Doe geen moeite, die zappen waarschijnlijk toch weg als de actie begint en het bloed begint te vloeien. Zeg maar, op het moment waar iedereen op zit te wachten dus.quote:
Ja dat is het volgens mij ook. Heb geen zin meer om bed uit te gaan voor laptop, jammerquote:Op maandag 15 december 2014 01:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Lijkt een constante lus te zijn van dezelfde beelden
Hier zeggen ze ook dat de gijzelaar contact heeft opgenomen met een radiostation en dreigingen en demands heeft gemaakt.quote:Op maandag 15 december 2014 01:39 schreef PierreTT het volgende:
http://m.couriermail.com.(...)ihslxi-1227156341960
ISIS zelf of een losse actie gebaseerd op de ideologie ervan, de uitkomst blijft hetzelfde: terrorisme.quote:Op maandag 15 december 2014 01:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Die TT ook, alsof het al bewezen is dat ISIS hier ook maar iets mee heeft te maken. Niveautje Telegraaf.
Jup of het nou IS is of een of andere kleine groep het effect is hetzelfde. En het hele idee van IS is juist dat mensen hun eigen plannen uitvoeren.quote:Op maandag 15 december 2014 01:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ISIS zelf of een losse actie gebaseerd op de ideologie ervan, de uitkomst blijft hetzelfde: terrorisme.
Thanks. Even proberen.quote:Op maandag 15 december 2014 01:48 schreef MrKrabz het volgende:
Ik kijk een sky news livestream via youtube aangezien ik in bed lig en die kut Ziggo tv app niet werkt.
Welke streamquote:Op maandag 15 december 2014 01:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Die beelden van de gegijzelden tegen het raam zijn wel heul naar.
thx. hopelijk is het geen afleiding voor een grotere aanval oid.quote:Op maandag 15 december 2014 01:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Op CNN nu ook, en de stream van ABC ook.
Ze gaan uit van een lone wolf, of dat is in ieder geval de hoop.quote:Op maandag 15 december 2014 01:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
thx. hopelijk is het geen afleiding voor een grotere aanval oid.
Volgens mij valt het daar wel mee vergeleken met Europa. Toen ik er een paar jaar geleden was heb ik amper moslims gezien.quote:Op maandag 15 december 2014 01:37 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Er is al jaren gezeik met moslims in Australië. Een beetje vergelijkbaar met hier. En de bevolking begint het steeds minder te pikken; ook vergelijkbaar met hier.
really..... heb je wel goed rondgekeken?quote:Op maandag 15 december 2014 01:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Volgens mij valt het daar wel mee vergeleken met Europa. Toen ik er een paar jaar geleden was heb ik amper moslims gezien.
hoop dat er snel een einde aan gemaakt word en dat deze mensen en de anderen die binnen weer vrij zijnquote:
Dat was al bekend. Staat uitgebreid in dit topic.quote:
Welke stream zit je?quote:Op maandag 15 december 2014 01:59 schreef MrKrabz het volgende:
[ afbeelding ]
De vermoedelijke gijzelnemer.
Tuurlijk niet. Het westen is veel te tolerant, in tegenstelling tot moslims die dagelijks kerken vernietigen in Syrie en Irak.quote:Op maandag 15 december 2014 02:00 schreef vigen98 het volgende:
Ik vraag me af of moskeeën nu vernielt worden door woedende mensen?
Hoezo dat?quote:Op maandag 15 december 2014 02:00 schreef vigen98 het volgende:
Ik vraag me af of moskeeën nu vernielt worden door woedende mensen?
+Moskeeen.quote:Op maandag 15 december 2014 02:01 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Het westen is veel te tolerant, in tegenstelling tot moslims die dagelijks kerken vernietigen in Syrie en Irak.
Tolerant? Dan ben je niet bekend met de Australische mentaliteit. Tip: Cronulla riots.quote:Op maandag 15 december 2014 02:01 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Het westen is veel te tolerant, in tegenstelling tot moslims die dagelijks kerken vernietigen in Syrie en Irak.
Waarom dan in de TT zettenquote:Op maandag 15 december 2014 01:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ISIS zelf of een losse actie gebaseerd op de ideologie ervan, de uitkomst blijft hetzelfde: terrorisme.
Hij heeft gelijk.quote:Op maandag 15 december 2014 02:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waarom dan in de TT zetten
.Sensatietopic.
Alsof alleen ISIS lui of moslims terroristen kunnen zijn.
Wie zegt dat het moslims zijn?quote:Op maandag 15 december 2014 02:06 schreef kree het volgende:
Hij heeft gelijk.
Maak er gewoon dit van:
URGENT: gijzeling gaande in Sydney door moslims
Dat kan bijna niet andersquote:Op maandag 15 december 2014 02:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wie zegt dat het moslims zijn?
Ah oke.quote:Op maandag 15 december 2014 02:06 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Gebeurde in Canada namelijk toen die terrorist iemand doodde :p moskeeën werden beschadigd
Gijzeling gaande mogelijk terroristisch motiefquote:Op maandag 15 december 2014 02:06 schreef kree het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk.
Maak er gewoon dit van:
URGENT: gijzeling gaande in Sydney door moslims
quote:Op maandag 15 december 2014 02:01 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Nope, ook soennitische moskeeen. En ook soennieten worden vermoord.quote:[img]http://i.fokzine.net/p/1s.gif[img] Op maandag 15 december 2014 02:07 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja alleen de sjiitische moskeeën maar een soennitische moskee ho maar
Ik ben het met je eens dat er een grote kans is dat de gijzelnemers moslims zijn, maar het is nog steeds een aanname.quote:
Sorry hoor maar van wie verwacht je het nog meer danquote:Op maandag 15 december 2014 02:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wie zegt dat het moslims zijn?
Nou hier is het ook niet altijd leuk hoor.quote:Op maandag 15 december 2014 02:08 schreef vigen98 het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd hoe mijn moeders geboortedorp is wanneer ik het in de zomer met mijn ouders bezoek in Irak, zeker veel vluchtelingen
Het gaat erom dat het een aanname is, en geen feit.quote:Op maandag 15 december 2014 02:09 schreef vigen98 het volgende:
Sorry hoor maar van wie verwacht je het nog meer dan
Soennieten die strijden tegen IS, JAN worden als ongelovigen gezienquote:Op maandag 15 december 2014 02:09 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Nope, ook soennitische moskeeen. En ook soennieten worden vermoord.
Maar goed dit is offtopic.
Dat is waar, maarja we weten allemaal wel beter dus (gezien de vlag dus ook)quote:Op maandag 15 december 2014 02:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat er een grote kans is dat de gijzelnemers moslims zijn, maar het is nog steeds een aanname.
Het is toch weer een feit geblekenquote:Op maandag 15 december 2014 02:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het een aanname is, en geen feit.
Naam van het dorp?quote:Op maandag 15 december 2014 02:08 schreef vigen98 het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd hoe mijn moeders geboortedorp is wanneer ik het in de zomer met mijn ouders bezoek in Irak, zeker veel vluchtelingen
Alsnog, het zou fijn zijn als mensen hier intelligente titels maken gebaseerd op feiten in plaats van Telegraaf onderbuik titels gebaseerd op aannames. Maar denk dat het niveau daarvoor te laag ligt op FOK!quote:Op maandag 15 december 2014 02:09 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Meestal zijn terroristen links radicalen. Kijk naar oa Pim Fortuyn of al die andere RaRa mongolen.quote:Op maandag 15 december 2014 02:09 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Jawel, kijk het filmpje, je zal een islam-vlag zien.quote:Op maandag 15 december 2014 02:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het een aanname is, en geen feit.
Heb ik iets gemist? Bron?quote:Op maandag 15 december 2014 02:10 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Het is toch weer een feit gebleken
Ja door die IS mafketels. Ach ja. Het blijven soennieten.quote:Op maandag 15 december 2014 02:10 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Soennieten die strijden tegen IS, JAN worden als ongelovigen gezien
quote:Op maandag 15 december 2014 02:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nou hier is het ook niet altijd leuk hoor.
Dat zeg ik: er is een grote kans dat het moslims zijn, maar een vlag omhoog houden is GEEN bewijs dat het moslims zijn.quote:Op maandag 15 december 2014 02:11 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Jawel, kijk het filmpje, je zal een islam-vlag zien.
Dit dus. Maar IS is hot dus moet je dat minstens in je TT zetten wil je een stormlooptopic maken.quote:Op maandag 15 december 2014 02:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Alsnog, het zou fijn zijn als mensen hier intelligente titels maken gebaseerd op feiten in plaats van Telegraaf onderbuik titels gebaseerd op aannames. Maar denk dat het niveau daarvoor te laag ligt op FOK!
Staat dat op de vlag ja? Mijn Arabisch is wat roestig.quote:Op maandag 15 december 2014 02:10 schreef MrKrabz het volgende:
[ afbeelding ]
"De enige God is Allah en Mohammed is zijn boodschapper"
Ja want een christelijke man zou zoiets meenemenquote:Op maandag 15 december 2014 02:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zeg ik: er is een grote kans dat het moslims zijn, maar een vlag omhoog houden is GEEN feit.
Ja dat staat erop ja.quote:Op maandag 15 december 2014 02:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Staat dat op de vlag ja? Mijn Arabisch is wat roestig.
Een gijzeling staat meestal los van terrorisme mattie.quote:Op maandag 15 december 2014 02:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Lol, wegkijkers. Gijzeling is sowieso terroristisch en nu is het inclusief moslimvlag maar het zal vast een lid van de cliniclowns zijn. Staan daar ook om bekend. Met hun rode neuzen, allemaal!!!
Klopt, christenen houden liever islamitische vlaggen vast, lol.quote:Op maandag 15 december 2014 02:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zeg ik: er is een grote kans dat het moslims zijn, maar een vlag omhoog houden is GEEN bewijs dat het moslims zijn.
Tegen onderbuikgevoelens is niet te praten. Succes met die gevoelens.quote:Op maandag 15 december 2014 02:13 schreef vigen98 het volgende:
Ja want een christelijke man zou zoiets meenemen
Not sure if retard or... Hallo hij is een moslim en dat is een feit klaar
quote:Op maandag 15 december 2014 02:13 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Klopt, christenen houden liever islamitische vlaggen vast, lol.
Onderbuikgevoelens? Je bedoelt rationaliteit.quote:Op maandag 15 december 2014 02:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tegen onderbuikgevoelens is niet te praten. Succes met die gevoelens.
Jonge ben je dom ofzo? Hij laat een zwarte vlag zien met islamitische tekst erop en dan ga jij ervan uit dat het nog geen moslim is?quote:Op maandag 15 december 2014 02:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat als het straks inderdaad moslims blijken te zijn?quote:Op maandag 15 december 2014 02:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 december 2014 02:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Kunnen we met z'n allen gewoon besluiten dat er een bosmongool staat, met een islamitische vlag, maar niet met goedkeuring van alle moslims op de aardbol?
Anyway, over 10 minuten een speech van Abbott, de PM van AUS.
welke islamitische terrorist heeft wel goedkeuring van alle moslims op aarde? Misschien Mohammed, de profeet die het Romeinse Rijk terroriseerde, maar verder ken ik er geen tegenwoordig.quote:Op maandag 15 december 2014 02:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Kunnen we met z'n allen gewoon besluiten dat er een bosmongool staat, met een islamitische vlag, maar niet met goedkeuring van alle moslims op de aardbol?
Dacht ik ook aan idd. Net zoals dat mensen zeggen dat ISIS niks te maken heeft met islam.quote:Op maandag 15 december 2014 02:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wat als het straks inderdaad moslims blijken te zijn?
Praat je het dan goed met "het zijn geen moslims, want moslims doden geen mensen"
Ooit gedacht aan de mogelijkheid dat anti-islamisten dit expres doen om de islam (meer) in een kwaad daglicht te zetten?quote:Op maandag 15 december 2014 02:13 schreef mylamboisblack het volgende:
Klopt, christenen houden liever islamitische vlaggen vast, lol.
Die zijn wel geconcentreerd op Irak en Syriëquote:Op maandag 15 december 2014 02:15 schreef MrKrabz het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen op AlJazeerah.
Die zal ook wel balen. Midden in de nacht eraf voor een kutspeech.quote:Op maandag 15 december 2014 02:14 schreef clumsy_clown het volgende:
rationaliteit is gebaseerd op feiten. Dus kunnen we aub gewone titels maken op FOK! zodat we onszelf wat meer serieus kunnen nemen in plaats van dat telegraaf gebrabbel. Zodra de politie over moslims IS spreekt gooi je het in de titel, prima.quote:Op maandag 15 december 2014 02:14 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Onderbuikgevoelens? Je bedoelt rationaliteit.
Heeft het ook nietquote:Op maandag 15 december 2014 02:16 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan idd. Net zoals dat mensen zeggen dat ISIS niks te maken heeft met islam.
.... Het is daar net middag, slimmerd.quote:Op maandag 15 december 2014 02:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Die zal ook wel balen. Midden in de nacht eraf voor een kutspeech.
Oke deze persoon kunnen we niet meer serieus nemen, gelieve niet meer te reageren op deze troll.quote:Op maandag 15 december 2014 02:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ooit gedacht aan de mogelijkheid dat anti-islamisten dit expres doen om de islam (meer) in een kwaad daglicht te zetten?
Nogmaals: er is géén bewijs dat het moslims zijn.
En nogmaals: ik denk ook dat het moslims zijn, maar er is GEEN bewijs. Het zijn AANNAMES.
Het verschil tussen bewijs en aanname blijft lastig voor sommige mensen.
Dat zou best kunnen, maar is niet aannemelijk op dit moment. Als iemand dit deed met de nazi-vlag, zou ik denken dat het een neo-nazi is. Dat is namelijk gebruik maken van rationaliteit.quote:Op maandag 15 december 2014 02:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ooit gedacht aan de mogelijkheid dat anti-islamisten dit expres doen om de islam (meer) in een kwaad daglicht te zetten?
En nogmaals: ik denk ook dat het moslims zijn, maar er is GEEN bewijs. Het zijn AANNAMES.
Dat lijkt me heel ver gezocht, maar voor de rest ben ik het wel met je eens.quote:Op maandag 15 december 2014 02:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb het niet met ISIS gelinkt hoor. Ik wist allang al dat dit geen ISIS-vlag is, wel een islamitische.quote:Op maandag 15 december 2014 02:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
rationaliteit is gebaseerd op feiten. Dus kunnen we aub gewone titels maken op FOK! zodat we onszelf wat meer serieus kunnen nemen in plaats van dat telegraaf gebrabbel. Zodra de politie over moslims IS spreekt gooi je het in de titel, prima.
Ik heb een hekel aan terroristen maar ik heb een nog grotere hekel aan ongelooflijk domme clickbait titels.
Dat is precies wat ik zeg...quote:Op maandag 15 december 2014 02:17 schreef mylamboisblack het volgende:
Dat zou best kunnen, maar is niet aannemelijk op dit moment.
Ik ben je mattie niet, bukker.quote:Op maandag 15 december 2014 02:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Een gijzeling staat meestal los van terrorisme mattie.
PI's... Kijk er eens naar.quote:Op maandag 15 december 2014 02:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.... Het is daar net middag, slimmerd.
Ik ben je bukker niet, broquote:Op maandag 15 december 2014 02:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik ben je mattie niet, bukker.
Oh sorry het was gewoon een slechte grapquote:Op maandag 15 december 2014 02:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
PI's... Kijk er eens naar.
Dus we gaan op dit moment er vanuit dat het moslims zijn. Als dat niet blijkt, dan is dat niet zo, maar op dit moment is dat het meest aannemelijk.quote:Op maandag 15 december 2014 02:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik zeg...
Het lijkt mij ook ver gezocht, maar zolang er geen bewijs is dat een scenario niet klopt, mogen we geen enkel scenario uitsluiten.quote:Op maandag 15 december 2014 02:18 schreef kree het volgende:
Dat lijkt me heel ver gezocht, maar voor de rest ben ik het wel met je eens.
Politiek correct geneuzel. Het is weer eens een moslim daar durf ik m'n hand voor in het vuur te steken.quote:Op maandag 15 december 2014 02:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook ver gezocht, maar zolang er geen bewijs is dat een scenario niet klopt, mogen we geen enkel scenario uitsluiten.
Dát is rationeel.
Dit. Noem het beest bij zijn naamquote:Op maandag 15 december 2014 02:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Politiek correct geneuzel. Het is weer eens een moslim daar durf ik m'n hand voor in het vuur te steken.
Geen enkele rechter zal "hij is moslim, want hij had een shahada-vlag" als overtuigend bewijs accepteren.quote:Op maandag 15 december 2014 02:20 schreef vigen98 het volgende:
Hallo welk bewijs wil je nog meerhet is een moslim klaar, dat die al zo'n vlag heeft is al genoeg bewijs
Die vlag zegt vrij weinig.quote:Op maandag 15 december 2014 02:20 schreef vigen98 het volgende:
Hallo welk bewijs wil je nog meerhet is een moslim klaar, dat die al zo'n vlag heeft is al genoeg bewijs
Politiek correctheid heeft niets te maken met een logische opbouw van titels. Daar zijn gewoon formats voor. Op Reddit heb je ook sterke regels daarvoor, daar zou FOK! een puntje uit kunnen zuigen.quote:Op maandag 15 december 2014 02:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Politiek correct geneuzel. Het is weer eens een moslim daar durf ik m'n hand voor in het vuur te steken.
Bron?quote:Op maandag 15 december 2014 02:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Muslim community leader van australië zegt dat ze zullen helpen op elke mogelijke manier, keuren het af, bidden voor de gegijzelden. Geen ISIS vlag, wel shehadavlag.
Hij wilde met een radio DJ praten volgens mij, volgens de streams dusquote:Op maandag 15 december 2014 02:23 schreef El_Matador het volgende:
Of het nou een moslim is, is minder interessant dan wat waren de eisen? Hoe is de gijzeling verlopen?
En dan geen filmpjes, gewoon een net overzichtje van de feiten.
ik ben je bukker niet, gappiequote:Op maandag 15 december 2014 02:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik ben je mattie niet, bukker.
Taqiyya wat ik je brom.quote:Op maandag 15 december 2014 02:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Muslim community leader van australië zegt dat ze zullen helpen op elke mogelijke manier, keuren het af, bidden voor de gegijzelden. Geen ISIS vlag, wel shehadavlag.
Zo hoort het.quote:Op maandag 15 december 2014 02:24 schreef clumsy_clown het volgende:
http://www.smh.com.au/nsw(...)20141215-1278cx.htmlquote:Op maandag 15 december 2014 02:23 schreef El_Matador het volgende:
Of het nou een moslim is, is minder interessant dan wat waren de eisen? Hoe is de gijzeling verlopen?
En dan geen filmpjes, gewoon een net overzichtje van de feiten.
Perfecte vergelijking. Oh wacht, wie zegt dat jij geen vermomde alien bent die zich voordoet als katholieke priester? Het kan allemaal, we weten het nooit 100% zeker.quote:Op maandag 15 december 2014 02:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Spijkerbroek gaat bij het stappen altijd naar de supermarkt. Want het zou ook best een vermomde disco kunnen zijn. Ze hebben ook lampen en deuren en alcohol.
quote:Op maandag 15 december 2014 02:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh sorry het was gewoon een slechte grap
Gracias.quote:Op maandag 15 december 2014 02:24 schreef kree het volgende:
[..]
Hij wilde met een radio DJ praten volgens mij, volgens de streams dus
Jezusquote:Op maandag 15 december 2014 02:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Live thread:
http://www.reddit.com/live/u2pwph99rvy6
laatste update is dat er 40 a 50 mensen gegijzeld zouden worden..
Niet interessant. Islam is gewelddadig. Ook al vertegenwoordigen extremisten nog geen 5% van de gehele populatie, we doen net alsof ze goedkeuring hebben van moslims wereldwijd.quote:Op maandag 15 december 2014 02:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Zegt ook dat wat hier gebeurt eigenlijk blasfemie is, om de shehada op deze manier te gebruiken.
Groot gedeelte v/d moslims keurt jihad goed, het is alleen dat niet iedereen lef heeft om de jihad uit te voeren.quote:Op maandag 15 december 2014 02:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niet interessant. Islam is gewelddadig. Ook al vertegenwoordigen extremisten nog geen 5% van de gehele populatie, we doen net alsof ze goedkeuring hebben van moslims wereldwijd.
Lastig te zeggen of dat nou klopt of niet, zelfs met die bron.quote:
waar kijken jullie?quote:Op maandag 15 december 2014 02:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Paar minuten tot de prime minister spreekt
Gast, je weet nieteens wat jihad inhoudt :,)quote:Op maandag 15 december 2014 02:27 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Groot gedeelte v/d moslims keurt jihad goed, het is alleen dat niet iedereen lef heeft om de jihad uit te voeren.
Afkeuren doen ze het blijkbaar ook niet. Waar blijven de massale demonstraties in de islamitische landen ??quote:Op maandag 15 december 2014 02:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niet interessant. Islam is gewelddadig. Ook al vertegenwoordigen extremisten nog geen 5% van de gehele populatie, we doen net alsof ze goedkeuring hebben van moslims wereldwijd.
Laten we het in godesnaam nu gewoon even over de gijzeling hebben, en er niet weer een jankdiscussie van maken.quote:Op maandag 15 december 2014 02:30 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Afkeuren doen ze het blijkbaar ook niet. Waar blijven de massale demonstraties in de islamitische landen ??
Ik kijk hier de CNN stream. De melding over de toespraak komt van de reddit stream (geen video, het is een live updatend blog)quote:
Aantoonbare onzin.quote:Op maandag 15 december 2014 02:27 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Groot gedeelte v/d moslims keurt jihad goed, het is alleen dat niet iedereen lef heeft om de jihad uit te voeren.
'murica invloed. Daar moet alles zo snel mogelijk een naampje hebben. Nog een vette leader erbij voor het nieuws met wat micheal bay explosies en ze kunnen lekker viewers binnen harken.quote:Op maandag 15 december 2014 02:29 schreef LTVDK het volgende:
Hoe komen ze trouwens bij die nogal sensationele naam van Sydney Siege?
BBC World, daar schreeuwen ze wat minder dan op CNNquote:
Wel.quote:Op maandag 15 december 2014 02:30 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Afkeuren doen ze het blijkbaar ook niet. Waar blijven de massale demonstraties in de islamitische landen ??
wikipediaquote:Op maandag 15 december 2014 02:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Aantoonbare onzin.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Muslim_attitudes_towards_terrorism
Van de twitter van de lokale politie daar.quote:Photo circulating of arrest of man near #MartinPlace is NOT related to the police operation.
Kut, ze hebben me door, Xzorg.quote:Op maandag 15 december 2014 02:25 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Perfecte vergelijking. Oh wacht, wie zegt dat jij geen vermomde alien bent die zich voordoet als katholieke priester? Het kan allemaal, we weten het nooit 100% zeker.
Dit punt blijft hoe dan ook overeind staan.quote:Op maandag 15 december 2014 02:30 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Totaal offtopic dus.quote:Op maandag 15 december 2014 02:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Van de twitter van de lokale politie daar.
Alsnog vind ik een belegering wel een erg overdreven term voor de gijzeling in een restaurantquote:Op maandag 15 december 2014 02:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
'murica invloed. Daar moet alles zo snel mogelijk een naampje hebben. Nog een vette leader erbij voor het nieuws met wat micheal bay explosies en ze kunnen lekker viewers binnen harken.
Die trolls in de chatquote:
Towards terrorism, maar moslims zien jihad niet als terroristisch.quote:Op maandag 15 december 2014 02:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Aantoonbare onzin.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Muslim_attitudes_towards_terrorism
Inderdaad. Congregeren op zulke sites om hun gehuil te 'onderbouwen'.quote:
Dan zou het treinenstelsel in Australië nog kanslozer zijn dan de NS dat ze vanwege de vertragingen dan maar een restaurant gijzelenquote:Op maandag 15 december 2014 02:33 schreef Caland het volgende:
Volgens mij zijn het gewoon Molukkers.
Er zijn ook moslims massaal de straat opgegaan om te demonstreren tegen IS. Heck, zelfs verschillende leiders die moslims wereldwijd een brief geschreven waarin ze openlijk afstand namen van IS en geweld. Maar dat blijft niet zo goed hangen.quote:Op maandag 15 december 2014 02:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit punt blijft hoe dan ook overeind staan.
De zelfkritiek binnen de islamitische wereld (in het Westen of niet) is bizar laag.
Vergelijk de Spanen en Colombianen die overal ter wereld massaal de straat opgingen tegen het terrorisme door ETA respectievelijk FARC. Dát is broederschap. Die wordt in de islam heel hypocriet beleefd. Helaas.
Precies, ze weten zich overal uit te lullen doordat de vraag niet specifiek genoeg is.quote:Op maandag 15 december 2014 02:34 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Towards terrorism, maar moslims zien jihad niet als terroristisch.
Je hebt het niet eens gelezen dus.quote:Op maandag 15 december 2014 02:34 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Towards terrorism, maar moslims zien jihad niet als terroristisch.
Wat ben je mild. Overmeesteren, de straat opslepen en onthoofden. Op het lichaam naai je een varkenskop en begraaf hem op een geheime plek die je volstort met menstruatiebloed en andere onreine sappen. Dit geheel film je en plaats je op Youtube met de mededeling dat elke fundi die we in handen krijgen op dezelfde manier zal eindigen.quote:Op maandag 15 december 2014 02:26 schreef LTVDK het volgende:
Gaan ze nou nog binnenvallen of wat, headshots voor dat tuig
Dude. Ga kittenfilmpjes kijken. Je hersenen doen eng.quote:Op maandag 15 december 2014 02:36 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Wat ben je mild. Overmeesteren, de straat opslepen en onthoofden. Op het lichaam naai je een varkenskop en begraaf hem op een geheime plek die je volstort met menstruatiebloed en andere onreine sappen. Dit geheel film je en plaats je op Youtube met de mededeling dat elke fundi die we in handen krijgen op dezelfde manier zal eindigen.
Bedankt Hans.quote:Op maandag 15 december 2014 02:37 schreef mylamboisblack het volgende:
Ik kom trouwens net pas erachter dat Australie maar 24 miljoen inwoners heeft. Kleine populatie voor zo'n groot land, jammer.
Haha ik wist wel dat jij niet helemaal goed bent in je bovenkamer.quote:Op maandag 15 december 2014 02:36 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Wat ben je mild. Overmeesteren, de straat opslepen en onthoofden. Op het lichaam naai je een varkenskop en begraaf hem op een geheime plek die je volstort met menstruatiebloed en andere onreine sappen. Dit geheel film je en plaats je op Youtube met de mededeling dat elke fundi die we in handen krijgen op dezelfde manier zal eindigen.
Wat is dit?quote:Op maandag 15 december 2014 02:36 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Een grote woestijn man.quote:Op maandag 15 december 2014 02:37 schreef mylamboisblack het volgende:
Ik kom trouwens net pas erachter dat Australie maar 24 miljoen inwoners heeft. Kleine populatie voor zo'n groot land, jammer. Is het grootste gedeelte van het land onbewoonbaar? Ik ben niet zo bekend met AUS.
Het overgrote deel van Australie is woestijn. De meeste mensen wonen in het zuidoosten, waar het groen en vruchtbaar is. De rest langs de kustlijn, met een paar verdwaalde stadjes/dorpjes in het binnenland.quote:Op maandag 15 december 2014 02:37 schreef mylamboisblack het volgende:
Ik kom trouwens net pas erachter dat Australie maar 24 miljoen inwoners heeft. Kleine populatie voor zo'n groot land, jammer. Is het grootste gedeelte van het land onbewoonbaar? Ik ben niet zo bekend met AUS.
Bijna iedereen woont in een handjevol grote steden zoals Sydney, Melbourne, Brisbane, etc. Grooste gedeelte is gewoon te droog om te kunnen wonen.quote:Op maandag 15 december 2014 02:37 schreef mylamboisblack het volgende:
250 Koerdjes die vechten voor onafhankelijkheid is niet bepaald "massaal demonstreren".quote:Op maandag 15 december 2014 02:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er zijn ook moslims massaal de straat opgegaan om te demonstreren tegen IS.
Solliciteer anders even bij IS. Idioot. Overigens zijn dit extremisten, niet iedere fundi is een extremist.quote:Op maandag 15 december 2014 02:36 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 december 2014 02:36 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Kwam het soms dichtbij?quote:Op maandag 15 december 2014 02:40 schreef star_gazer het volgende:
Ik woon in Sydney, redelijk dichtbij waar dit gaande is, maar ben godzijdank gewoon op mijn werk een paar kilometer er vandaan
Gastquote:Op maandag 15 december 2014 02:36 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Hij gaat de gijzelaar uitroken met (nog meer) kolencentrales.quote:Op maandag 15 december 2014 02:39 schreef star_gazer het volgende:
Live stream van Tony Abbott die starks een reactie gaat geven: http://media.smh.com.au/n(...)usg%3DALhdy28zsr6qiq
De Koerden doen het tenminste nog, als enige groep. Ze hebben tenminste ballen en vechten voor hun rechten, kunnen we hier nog veel van leren aangezien de meesten hier slapen.quote:Op maandag 15 december 2014 02:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
250 Koerdjes die vechten voor onafhankelijkheid is niet bepaald "massaal demonstreren".
De realiteit ontken je in deze niet, Xapet. Zelfs jij niet. Dit punt staat als een paal boven water en zegt wellicht wat over de zogenaamde "moderniteit" van de Europese islam.
Los van alle kritiek op de VS, want die maken er ook een teringzooi van. Toch kan je niet ontkennen dat moslimterrorisme een echt probleem is, niet (alleen) door de VS in het spelletje gebracht. Er is een hoop haat, die ik me in Irak en Afghanistan goed kan voorstellen.
De Europese moslim zou wel eens harder mogen kiezen voor de voedende hand die ze uitgestoken is.
http://www.wsj.com/articl(...)mic-state-1411755890quote:Op maandag 15 december 2014 02:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
250 Koerdjes die vechten voor onafhankelijkheid is niet bepaald "massaal demonstreren".
De realiteit ontken je in deze niet, Xapet. Zelfs jij niet. Dit punt staat als een paal boven water en zegt wellicht wat over de zogenaamde "moderniteit" van de Europese islam.
Los van alle kritiek op de VS, want die maken er ook een teringzooi van. Toch kan je niet ontkennen dat moslimterrorisme een echt probleem is, niet (alleen) door de VS in het spelletje gebracht. Er is een hoop haat, die ik me in Irak en Afghanistan goed kan voorstellen.
De Europese moslim zou wel eens harder mogen kiezen voor de voedende hand die ze uitgestoken is.
True that.quote:Op maandag 15 december 2014 02:41 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
De Koerden doen het tenminste nog, als enige groep. Ze hebben tenminste ballen en vechten voor hun rechten, kunnen we hier nog veel van leren aangezien de meesten hier slapen.
Bij de BBC hebben ze volgens mij ook echt net 3 minuten aan beeldmateriaal wat ze continu herhalenquote:Op maandag 15 december 2014 02:43 schreef Caland het volgende:
Ik ben nu al minstens een kwartier aan het wachten totdat er iemand gaat schieten.
Had dan een goede kroeg gepakt. Tank je even een paar trippeltjes, bal je nog even dat lekkere stockholm syndroomsletje en ga je uit in stijl.quote:Op maandag 15 december 2014 02:42 schreef Nober het volgende:
Goede zet, in een chocoladewinkel, goed eten daar tis immers 12:41 daar geloof ik. Eet smakelijk!
Misschien moet je een stream zoeken uit Syrië.quote:Op maandag 15 december 2014 02:43 schreef Caland het volgende:
Ik ben nu al minstens een kwartier aan het wachten totdat er iemand gaat schieten.
Jaquote:
Normaal word ik uitgescholden omdat ik "een nestbevuiler" zou zijn. Ik post over Nederland terwijl ik er niet woon. Al heb ik er langer gewoond dan veel FOK!kers.quote:Op maandag 15 december 2014 02:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
http://www.wsj.com/articl(...)mic-state-1411755890
En die demonstraties zijn er in talloze landen geweest.
Alcohol en moslims (al is dat nog niet bevestigd, maar daar ruziën anderen maar om) gaat niet samenquote:Op maandag 15 december 2014 02:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Had dan een goede kroeg gepakt. Tank je even een paar trippeltjes, bal je nog even dat lekkere stockholm syndroomsletje en ga je uit in stijl.
Gast, ga ff een eigen topic openen ofzo.quote:Op maandag 15 december 2014 02:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Normaal word ik uitgescholden omdat ik "een nestbevuiler" zou zijn. Ik post over Nederland terwijl ik er niet woon. Al heb ik er langer gewoond dan veel FOK!kers.Nu opeens zijn Franse moslims relevant als het je uitkomt? In een islamdiscussietje over Nederland? Moslims hier heb je geen last van, want het zijn er niet veel. In Nederland en met name de Randstad wonen veel teveel moslims, dat ben ik met Geert eens.
Je kan het niet over je lippen verkrijgen he? Probeer het maar es: De Nederlandse moslim heeft zich NIET massaal uitgelaten tegen IS(IS), terrorisme, etc.
Waar de Spaan, Colombiaan en al die mensen die zich met hen betrokken voelden dat wel massaal (MILJOENEN) deed.
quote:Op maandag 15 december 2014 02:43 schreef Caland het volgende:
quote:UNCONFIRMED: Armed police supposedly further converning around the Lidt cafe, live witnesses claim that is does not appear they are preparing to act, but are gearing up
Maar wanneer het over Palestina gaat, zie je ze wet met z'n 10 000en. Lol.quote:Op maandag 15 december 2014 02:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Normaal word ik uitgescholden omdat ik "een nestbevuiler" zou zijn. Ik post over Nederland terwijl ik er niet woon. Al heb ik er langer gewoond dan veel FOK!kers.Nu opeens zijn Franse moslims relevant als het je uitkomt? In een islamdiscussietje over Nederland? Moslims hier heb je geen last van, want het zijn er niet veel. In Nederland en met name de Randstad wonen veel teveel moslims, dat ben ik met Geert eens.
Je kan het niet over je lippen verkrijgen he? Probeer het maar es: De Nederlandse moslim heeft zich NIET massaal uitgelaten tegen IS(IS), terrorisme, etc.
Waar de Spaan, Colombiaan en al die mensen die zich met hen betrokken voelden dat wel massaal (MILJOENEN) deed.
Sinds wanneer gaan moslims ineens principieel doen als het hen niet uit komt?quote:Op maandag 15 december 2014 02:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alcohol en moslims (al is dat nog niet bevestigd, maar daar ruziën anderen maar om) gaat niet samen
Het was de eerste link die ik zag op Google. Ook in Nederland en Duitsland zijn dergelijke protesten geweest. Ook in de Verenigde Staten, Canada, et cetera. Het is maar wat je wil zien.quote:Op maandag 15 december 2014 02:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geef z'n spindoctor even de tijd.quote:
Ja dat komt door dat ongeluk met de tractor, ik zag hem niet aankomen.quote:
Moslims hebben niet geprotesteerd tegen ISIS. Enige moslimgroep die dat deden, waren Koerden maar zij deden het vooral omdat zij de enige zijn die uberhaupt tegen ISIS vechten...quote:Op maandag 15 december 2014 02:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het was de eerste link die ik zag op Google. Ook in Nederland en Duitsland zijn dergelijke protesten geweest. Ook in de Verenigde Staten, Canada, et cetera. Het is maar wat je wil zien.
Wanneer hebben Nederlanders massaal geprotesteerd tegen een Benno L. trouwens?
Ja hoor, lees je eigen post eens terug, zie je het al voor je?quote:Op maandag 15 december 2014 02:50 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Ja dat komt door dat ongeluk met de tractor, ik zag hem niet aankomen.
Maar effe serieus wil je dit soort waanzinnige echt pakken dan moet je het wel zo doen.
Leer van de terroristen ! Ze kijken goed naar onze zwakke plekken en buiten dat uit om zoveel mogelijk slachtoffers te maken. Dat is precies wat wij ook moeten doen. Zo'n godsdienstwaanzinnige heeft maar één zwakke plek. En dat is de dood en het begeerde hiernamaals. Zij zien dit leven als een korte film waar ze zich even moeten bewijzen om in het sexparadijs met de maagden te komen.
"Hundreds of French Muslims took to the streets of Paris and elsewhere in France on Friday to protest against Islamic State".quote:Op maandag 15 december 2014 02:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het was de eerste link die ik zag op Google. Ook in Nederland en Duitsland zijn dergelijke protesten geweest. Ook in de Verenigde Staten, Canada, et cetera. Het is maar wat je wil zien.
Ja, want Benno hield de Nederlandse vlag vast tijdens het neuken.quote:Op maandag 15 december 2014 02:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
150 noemen ze trouwens ook 'hundreds...quote:Op maandag 15 december 2014 02:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
"Hundreds of French Muslims took to the streets of Paris and elsewhere in France on Friday to protest against Islamic State".
Wooooowwww, honderden moslims in heel Frankrijk.
Ik zit soms om 07:00 in zoiets, lekker een kopje koffie en een hapje voor het werk aan.quote:Op maandag 15 december 2014 02:46 schreef Caland het volgende:
Misschien had de gijzelaar wel een hekel aan dikke mensen. Sowieso, wie zit er nou om kwart voor 10 op maandagochtend in een chocoladecafé
Wel. In diverse landen.quote:Op maandag 15 december 2014 02:51 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Moslims hebben niet geprotesteerd tegen ISIS. Enige moslimgroep die dat deden, waren Koerden maar zij deden het vooral omdat zij de enige zijn die uberhaupt tegen ISIS vechten...
Natuurlijk, het ligt aan de ander. Het mag gewoon niet aan den moslim liggen. Het gebrek aan zelfkritiek dat intrinsiek is aan de islam en overal besproken, moet ineens uit de weg gegaan worden.quote:Op maandag 15 december 2014 02:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waardeloze vergelijking, dat je hem maakt zegt al genoeg.quote:Wanneer hebben Nederlanders massaal geprotesteerd tegen een Benno L. trouwens?
quote:Op maandag 15 december 2014 02:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, want Benno hield de Nederlandse vlag vast tijdens het neuken.
Dan zijn ze in dit geval wel erg dom bezigquote:Op maandag 15 december 2014 02:50 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Ze kijken goed naar onze zwakke plekken en buiten dat uit om zoveel mogelijk slachtoffers te maken.
Ach, driekwart ervan was er waarschijnlijk alleen om Gaza te steunenquote:Op maandag 15 december 2014 02:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
"Hundreds of French Muslims took to the streets of Paris and elsewhere in France on Friday to protest against Islamic State".
Wooooowwww, honderden moslims in heel Frankrijk.
Kerstgevoel doen we niet aan hier. Hartje zomer.quote:Op maandag 15 december 2014 02:55 schreef Caland het volgende:
Wel fijn dat die premier zijn toespraak voor een kerstboom geeft. Geeft je toch een beetje dat gezellige decembergevoel.
Wil je terroristen daadwerkelijk en effectief bestrijden of wil je doorgaan met het politiek correcte spelletje van pappen en nathouden. We zijn in het westen veel te soft en overgevoelig geworden.quote:Op maandag 15 december 2014 02:51 schreef kree het volgende:
[..]
Ja hoor, lees je eigen post eens terug, zie je het al voor je?
Mss moet je ook maar ergens richting het midden oosten verhuizen
Dat met die twee gijzelaars voor het raam en die vlag erboven en dan eronderquote:Op maandag 15 december 2014 02:55 schreef Caland het volgende:
Wel fijn dat die premier zijn toespraak voor een kerstboom geeft. Geeft je toch een beetje dat gezellige decembergevoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |