Kut, ze hebben me door, Xzorg.quote:Op maandag 15 december 2014 02:25 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Perfecte vergelijking. Oh wacht, wie zegt dat jij geen vermomde alien bent die zich voordoet als katholieke priester? Het kan allemaal, we weten het nooit 100% zeker.
Dit punt blijft hoe dan ook overeind staan.quote:Op maandag 15 december 2014 02:30 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Afkeuren doen ze het blijkbaar ook niet. Waar blijven de massale demonstraties in de islamitische landen ??
Totaal offtopic dus.quote:Op maandag 15 december 2014 02:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Van de twitter van de lokale politie daar.
Alsnog vind ik een belegering wel een erg overdreven term voor de gijzeling in een restaurantquote:Op maandag 15 december 2014 02:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
'murica invloed. Daar moet alles zo snel mogelijk een naampje hebben. Nog een vette leader erbij voor het nieuws met wat micheal bay explosies en ze kunnen lekker viewers binnen harken.
Die trolls in de chatquote:
Towards terrorism, maar moslims zien jihad niet als terroristisch.quote:Op maandag 15 december 2014 02:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Aantoonbare onzin.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Muslim_attitudes_towards_terrorism
Inderdaad. Congregeren op zulke sites om hun gehuil te 'onderbouwen'.quote:
Dan zou het treinenstelsel in Australië nog kanslozer zijn dan de NS dat ze vanwege de vertragingen dan maar een restaurant gijzelenquote:Op maandag 15 december 2014 02:33 schreef Caland het volgende:
Volgens mij zijn het gewoon Molukkers.
Er zijn ook moslims massaal de straat opgegaan om te demonstreren tegen IS. Heck, zelfs verschillende leiders die moslims wereldwijd een brief geschreven waarin ze openlijk afstand namen van IS en geweld. Maar dat blijft niet zo goed hangen.quote:Op maandag 15 december 2014 02:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit punt blijft hoe dan ook overeind staan.
De zelfkritiek binnen de islamitische wereld (in het Westen of niet) is bizar laag.
Vergelijk de Spanen en Colombianen die overal ter wereld massaal de straat opgingen tegen het terrorisme door ETA respectievelijk FARC. Dát is broederschap. Die wordt in de islam heel hypocriet beleefd. Helaas.
Precies, ze weten zich overal uit te lullen doordat de vraag niet specifiek genoeg is.quote:Op maandag 15 december 2014 02:34 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Towards terrorism, maar moslims zien jihad niet als terroristisch.
Je hebt het niet eens gelezen dus.quote:Op maandag 15 december 2014 02:34 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Towards terrorism, maar moslims zien jihad niet als terroristisch.
Wat ben je mild. Overmeesteren, de straat opslepen en onthoofden. Op het lichaam naai je een varkenskop en begraaf hem op een geheime plek die je volstort met menstruatiebloed en andere onreine sappen. Dit geheel film je en plaats je op Youtube met de mededeling dat elke fundi die we in handen krijgen op dezelfde manier zal eindigen.quote:Op maandag 15 december 2014 02:26 schreef LTVDK het volgende:
Gaan ze nou nog binnenvallen of wat, headshots voor dat tuig
Dude. Ga kittenfilmpjes kijken. Je hersenen doen eng.quote:Op maandag 15 december 2014 02:36 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Wat ben je mild. Overmeesteren, de straat opslepen en onthoofden. Op het lichaam naai je een varkenskop en begraaf hem op een geheime plek die je volstort met menstruatiebloed en andere onreine sappen. Dit geheel film je en plaats je op Youtube met de mededeling dat elke fundi die we in handen krijgen op dezelfde manier zal eindigen.
Bedankt Hans.quote:Op maandag 15 december 2014 02:37 schreef mylamboisblack het volgende:
Ik kom trouwens net pas erachter dat Australie maar 24 miljoen inwoners heeft. Kleine populatie voor zo'n groot land, jammer.
Haha ik wist wel dat jij niet helemaal goed bent in je bovenkamer.quote:Op maandag 15 december 2014 02:36 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Wat ben je mild. Overmeesteren, de straat opslepen en onthoofden. Op het lichaam naai je een varkenskop en begraaf hem op een geheime plek die je volstort met menstruatiebloed en andere onreine sappen. Dit geheel film je en plaats je op Youtube met de mededeling dat elke fundi die we in handen krijgen op dezelfde manier zal eindigen.
Wat is dit?quote:Op maandag 15 december 2014 02:36 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Een grote woestijn man.quote:Op maandag 15 december 2014 02:37 schreef mylamboisblack het volgende:
Ik kom trouwens net pas erachter dat Australie maar 24 miljoen inwoners heeft. Kleine populatie voor zo'n groot land, jammer. Is het grootste gedeelte van het land onbewoonbaar? Ik ben niet zo bekend met AUS.
Het overgrote deel van Australie is woestijn. De meeste mensen wonen in het zuidoosten, waar het groen en vruchtbaar is. De rest langs de kustlijn, met een paar verdwaalde stadjes/dorpjes in het binnenland.quote:Op maandag 15 december 2014 02:37 schreef mylamboisblack het volgende:
Ik kom trouwens net pas erachter dat Australie maar 24 miljoen inwoners heeft. Kleine populatie voor zo'n groot land, jammer. Is het grootste gedeelte van het land onbewoonbaar? Ik ben niet zo bekend met AUS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |