Hier zeggen ze ook dat de gijzelaar contact heeft opgenomen met een radiostation en dreigingen en demands heeft gemaakt.quote:Op maandag 15 december 2014 01:39 schreef PierreTT het volgende:
http://m.couriermail.com.(...)ihslxi-1227156341960
ISIS zelf of een losse actie gebaseerd op de ideologie ervan, de uitkomst blijft hetzelfde: terrorisme.quote:Op maandag 15 december 2014 01:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Die TT ook, alsof het al bewezen is dat ISIS hier ook maar iets mee heeft te maken. Niveautje Telegraaf.
Jup of het nou IS is of een of andere kleine groep het effect is hetzelfde. En het hele idee van IS is juist dat mensen hun eigen plannen uitvoeren.quote:Op maandag 15 december 2014 01:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ISIS zelf of een losse actie gebaseerd op de ideologie ervan, de uitkomst blijft hetzelfde: terrorisme.
Thanks. Even proberen.quote:Op maandag 15 december 2014 01:48 schreef MrKrabz het volgende:
Ik kijk een sky news livestream via youtube aangezien ik in bed lig en die kut Ziggo tv app niet werkt.
Welke streamquote:Op maandag 15 december 2014 01:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Die beelden van de gegijzelden tegen het raam zijn wel heul naar.
thx. hopelijk is het geen afleiding voor een grotere aanval oid.quote:Op maandag 15 december 2014 01:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Op CNN nu ook, en de stream van ABC ook.
Ze gaan uit van een lone wolf, of dat is in ieder geval de hoop.quote:Op maandag 15 december 2014 01:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
thx. hopelijk is het geen afleiding voor een grotere aanval oid.
Volgens mij valt het daar wel mee vergeleken met Europa. Toen ik er een paar jaar geleden was heb ik amper moslims gezien.quote:Op maandag 15 december 2014 01:37 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Er is al jaren gezeik met moslims in Australië. Een beetje vergelijkbaar met hier. En de bevolking begint het steeds minder te pikken; ook vergelijkbaar met hier.
really..... heb je wel goed rondgekeken?quote:Op maandag 15 december 2014 01:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Volgens mij valt het daar wel mee vergeleken met Europa. Toen ik er een paar jaar geleden was heb ik amper moslims gezien.
hoop dat er snel een einde aan gemaakt word en dat deze mensen en de anderen die binnen weer vrij zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |