Politiek correct geneuzel. Het is weer eens een moslim daar durf ik m'n hand voor in het vuur te steken.quote:Op maandag 15 december 2014 02:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook ver gezocht, maar zolang er geen bewijs is dat een scenario niet klopt, mogen we geen enkel scenario uitsluiten.
Dát is rationeel.
Dit. Noem het beest bij zijn naamquote:Op maandag 15 december 2014 02:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Politiek correct geneuzel. Het is weer eens een moslim daar durf ik m'n hand voor in het vuur te steken.
Geen enkele rechter zal "hij is moslim, want hij had een shahada-vlag" als overtuigend bewijs accepteren.quote:Op maandag 15 december 2014 02:20 schreef vigen98 het volgende:
Hallo welk bewijs wil je nog meerhet is een moslim klaar, dat die al zo'n vlag heeft is al genoeg bewijs
Die vlag zegt vrij weinig.quote:Op maandag 15 december 2014 02:20 schreef vigen98 het volgende:
Hallo welk bewijs wil je nog meerhet is een moslim klaar, dat die al zo'n vlag heeft is al genoeg bewijs
Politiek correctheid heeft niets te maken met een logische opbouw van titels. Daar zijn gewoon formats voor. Op Reddit heb je ook sterke regels daarvoor, daar zou FOK! een puntje uit kunnen zuigen.quote:Op maandag 15 december 2014 02:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Politiek correct geneuzel. Het is weer eens een moslim daar durf ik m'n hand voor in het vuur te steken.
Bron?quote:Op maandag 15 december 2014 02:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Muslim community leader van australië zegt dat ze zullen helpen op elke mogelijke manier, keuren het af, bidden voor de gegijzelden. Geen ISIS vlag, wel shehadavlag.
Hij wilde met een radio DJ praten volgens mij, volgens de streams dusquote:Op maandag 15 december 2014 02:23 schreef El_Matador het volgende:
Of het nou een moslim is, is minder interessant dan wat waren de eisen? Hoe is de gijzeling verlopen?
En dan geen filmpjes, gewoon een net overzichtje van de feiten.
ik ben je bukker niet, gappiequote:Op maandag 15 december 2014 02:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik ben je mattie niet, bukker.
Taqiyya wat ik je brom.quote:Op maandag 15 december 2014 02:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Muslim community leader van australië zegt dat ze zullen helpen op elke mogelijke manier, keuren het af, bidden voor de gegijzelden. Geen ISIS vlag, wel shehadavlag.
Zo hoort het.quote:Op maandag 15 december 2014 02:24 schreef clumsy_clown het volgende:
http://www.smh.com.au/nsw(...)20141215-1278cx.htmlquote:Op maandag 15 december 2014 02:23 schreef El_Matador het volgende:
Of het nou een moslim is, is minder interessant dan wat waren de eisen? Hoe is de gijzeling verlopen?
En dan geen filmpjes, gewoon een net overzichtje van de feiten.
Perfecte vergelijking. Oh wacht, wie zegt dat jij geen vermomde alien bent die zich voordoet als katholieke priester? Het kan allemaal, we weten het nooit 100% zeker.quote:Op maandag 15 december 2014 02:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Spijkerbroek gaat bij het stappen altijd naar de supermarkt. Want het zou ook best een vermomde disco kunnen zijn. Ze hebben ook lampen en deuren en alcohol.
quote:Op maandag 15 december 2014 02:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh sorry het was gewoon een slechte grap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |