Dat was al bekend. Staat uitgebreid in dit topic.quote:
Welke stream zit je?quote:Op maandag 15 december 2014 01:59 schreef MrKrabz het volgende:
[ afbeelding ]
De vermoedelijke gijzelnemer.
Tuurlijk niet. Het westen is veel te tolerant, in tegenstelling tot moslims die dagelijks kerken vernietigen in Syrie en Irak.quote:Op maandag 15 december 2014 02:00 schreef vigen98 het volgende:
Ik vraag me af of moskeeën nu vernielt worden door woedende mensen?
Hoezo dat?quote:Op maandag 15 december 2014 02:00 schreef vigen98 het volgende:
Ik vraag me af of moskeeën nu vernielt worden door woedende mensen?
+Moskeeen.quote:Op maandag 15 december 2014 02:01 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Het westen is veel te tolerant, in tegenstelling tot moslims die dagelijks kerken vernietigen in Syrie en Irak.
Tolerant? Dan ben je niet bekend met de Australische mentaliteit. Tip: Cronulla riots.quote:Op maandag 15 december 2014 02:01 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Het westen is veel te tolerant, in tegenstelling tot moslims die dagelijks kerken vernietigen in Syrie en Irak.
Waarom dan in de TT zettenquote:Op maandag 15 december 2014 01:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ISIS zelf of een losse actie gebaseerd op de ideologie ervan, de uitkomst blijft hetzelfde: terrorisme.
Hij heeft gelijk.quote:Op maandag 15 december 2014 02:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waarom dan in de TT zetten
.Sensatietopic.
Alsof alleen ISIS lui of moslims terroristen kunnen zijn.
Wie zegt dat het moslims zijn?quote:Op maandag 15 december 2014 02:06 schreef kree het volgende:
Hij heeft gelijk.
Maak er gewoon dit van:
URGENT: gijzeling gaande in Sydney door moslims
Dat kan bijna niet andersquote:Op maandag 15 december 2014 02:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wie zegt dat het moslims zijn?
Ah oke.quote:Op maandag 15 december 2014 02:06 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Gebeurde in Canada namelijk toen die terrorist iemand doodde :p moskeeën werden beschadigd
Gijzeling gaande mogelijk terroristisch motiefquote:Op maandag 15 december 2014 02:06 schreef kree het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk.
Maak er gewoon dit van:
URGENT: gijzeling gaande in Sydney door moslims
quote:Op maandag 15 december 2014 02:01 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Nope, ook soennitische moskeeen. En ook soennieten worden vermoord.quote:[img]http://i.fokzine.net/p/1s.gif[img] Op maandag 15 december 2014 02:07 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja alleen de sjiitische moskeeën maar een soennitische moskee ho maar
Ik ben het met je eens dat er een grote kans is dat de gijzelnemers moslims zijn, maar het is nog steeds een aanname.quote:
Sorry hoor maar van wie verwacht je het nog meer danquote:Op maandag 15 december 2014 02:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wie zegt dat het moslims zijn?
Nou hier is het ook niet altijd leuk hoor.quote:Op maandag 15 december 2014 02:08 schreef vigen98 het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd hoe mijn moeders geboortedorp is wanneer ik het in de zomer met mijn ouders bezoek in Irak, zeker veel vluchtelingen
Het gaat erom dat het een aanname is, en geen feit.quote:Op maandag 15 december 2014 02:09 schreef vigen98 het volgende:
Sorry hoor maar van wie verwacht je het nog meer dan
Soennieten die strijden tegen IS, JAN worden als ongelovigen gezienquote:Op maandag 15 december 2014 02:09 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Nope, ook soennitische moskeeen. En ook soennieten worden vermoord.
Maar goed dit is offtopic.
Dat is waar, maarja we weten allemaal wel beter dus (gezien de vlag dus ook)quote:Op maandag 15 december 2014 02:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat er een grote kans is dat de gijzelnemers moslims zijn, maar het is nog steeds een aanname.
Het is toch weer een feit geblekenquote:Op maandag 15 december 2014 02:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het een aanname is, en geen feit.
Naam van het dorp?quote:Op maandag 15 december 2014 02:08 schreef vigen98 het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd hoe mijn moeders geboortedorp is wanneer ik het in de zomer met mijn ouders bezoek in Irak, zeker veel vluchtelingen
Alsnog, het zou fijn zijn als mensen hier intelligente titels maken gebaseerd op feiten in plaats van Telegraaf onderbuik titels gebaseerd op aannames. Maar denk dat het niveau daarvoor te laag ligt op FOK!quote:Op maandag 15 december 2014 02:09 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Meestal zijn terroristen links radicalen. Kijk naar oa Pim Fortuyn of al die andere RaRa mongolen.quote:Op maandag 15 december 2014 02:09 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Jawel, kijk het filmpje, je zal een islam-vlag zien.quote:Op maandag 15 december 2014 02:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het een aanname is, en geen feit.
Heb ik iets gemist? Bron?quote:Op maandag 15 december 2014 02:10 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Het is toch weer een feit gebleken
Ja door die IS mafketels. Ach ja. Het blijven soennieten.quote:Op maandag 15 december 2014 02:10 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Soennieten die strijden tegen IS, JAN worden als ongelovigen gezien
quote:Op maandag 15 december 2014 02:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nou hier is het ook niet altijd leuk hoor.
Dat zeg ik: er is een grote kans dat het moslims zijn, maar een vlag omhoog houden is GEEN bewijs dat het moslims zijn.quote:Op maandag 15 december 2014 02:11 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Jawel, kijk het filmpje, je zal een islam-vlag zien.
Dit dus. Maar IS is hot dus moet je dat minstens in je TT zetten wil je een stormlooptopic maken.quote:Op maandag 15 december 2014 02:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Alsnog, het zou fijn zijn als mensen hier intelligente titels maken gebaseerd op feiten in plaats van Telegraaf onderbuik titels gebaseerd op aannames. Maar denk dat het niveau daarvoor te laag ligt op FOK!
Staat dat op de vlag ja? Mijn Arabisch is wat roestig.quote:Op maandag 15 december 2014 02:10 schreef MrKrabz het volgende:
[ afbeelding ]
"De enige God is Allah en Mohammed is zijn boodschapper"
Ja want een christelijke man zou zoiets meenemenquote:Op maandag 15 december 2014 02:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zeg ik: er is een grote kans dat het moslims zijn, maar een vlag omhoog houden is GEEN feit.
Ja dat staat erop ja.quote:Op maandag 15 december 2014 02:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Staat dat op de vlag ja? Mijn Arabisch is wat roestig.
Een gijzeling staat meestal los van terrorisme mattie.quote:Op maandag 15 december 2014 02:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Lol, wegkijkers. Gijzeling is sowieso terroristisch en nu is het inclusief moslimvlag maar het zal vast een lid van de cliniclowns zijn. Staan daar ook om bekend. Met hun rode neuzen, allemaal!!!
Klopt, christenen houden liever islamitische vlaggen vast, lol.quote:Op maandag 15 december 2014 02:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zeg ik: er is een grote kans dat het moslims zijn, maar een vlag omhoog houden is GEEN bewijs dat het moslims zijn.
Tegen onderbuikgevoelens is niet te praten. Succes met die gevoelens.quote:Op maandag 15 december 2014 02:13 schreef vigen98 het volgende:
Ja want een christelijke man zou zoiets meenemen
Not sure if retard or... Hallo hij is een moslim en dat is een feit klaar
quote:Op maandag 15 december 2014 02:13 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Klopt, christenen houden liever islamitische vlaggen vast, lol.
Onderbuikgevoelens? Je bedoelt rationaliteit.quote:Op maandag 15 december 2014 02:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tegen onderbuikgevoelens is niet te praten. Succes met die gevoelens.
Jonge ben je dom ofzo? Hij laat een zwarte vlag zien met islamitische tekst erop en dan ga jij ervan uit dat het nog geen moslim is?quote:Op maandag 15 december 2014 02:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat als het straks inderdaad moslims blijken te zijn?quote:Op maandag 15 december 2014 02:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 december 2014 02:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Kunnen we met z'n allen gewoon besluiten dat er een bosmongool staat, met een islamitische vlag, maar niet met goedkeuring van alle moslims op de aardbol?
Anyway, over 10 minuten een speech van Abbott, de PM van AUS.
welke islamitische terrorist heeft wel goedkeuring van alle moslims op aarde? Misschien Mohammed, de profeet die het Romeinse Rijk terroriseerde, maar verder ken ik er geen tegenwoordig.quote:Op maandag 15 december 2014 02:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Kunnen we met z'n allen gewoon besluiten dat er een bosmongool staat, met een islamitische vlag, maar niet met goedkeuring van alle moslims op de aardbol?
Dacht ik ook aan idd. Net zoals dat mensen zeggen dat ISIS niks te maken heeft met islam.quote:Op maandag 15 december 2014 02:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wat als het straks inderdaad moslims blijken te zijn?
Praat je het dan goed met "het zijn geen moslims, want moslims doden geen mensen"
Ooit gedacht aan de mogelijkheid dat anti-islamisten dit expres doen om de islam (meer) in een kwaad daglicht te zetten?quote:Op maandag 15 december 2014 02:13 schreef mylamboisblack het volgende:
Klopt, christenen houden liever islamitische vlaggen vast, lol.
Die zijn wel geconcentreerd op Irak en Syriëquote:Op maandag 15 december 2014 02:15 schreef MrKrabz het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen op AlJazeerah.
Die zal ook wel balen. Midden in de nacht eraf voor een kutspeech.quote:Op maandag 15 december 2014 02:14 schreef clumsy_clown het volgende:
rationaliteit is gebaseerd op feiten. Dus kunnen we aub gewone titels maken op FOK! zodat we onszelf wat meer serieus kunnen nemen in plaats van dat telegraaf gebrabbel. Zodra de politie over moslims IS spreekt gooi je het in de titel, prima.quote:Op maandag 15 december 2014 02:14 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Onderbuikgevoelens? Je bedoelt rationaliteit.
Heeft het ook nietquote:Op maandag 15 december 2014 02:16 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan idd. Net zoals dat mensen zeggen dat ISIS niks te maken heeft met islam.
.... Het is daar net middag, slimmerd.quote:Op maandag 15 december 2014 02:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Die zal ook wel balen. Midden in de nacht eraf voor een kutspeech.
Oke deze persoon kunnen we niet meer serieus nemen, gelieve niet meer te reageren op deze troll.quote:Op maandag 15 december 2014 02:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ooit gedacht aan de mogelijkheid dat anti-islamisten dit expres doen om de islam (meer) in een kwaad daglicht te zetten?
Nogmaals: er is géén bewijs dat het moslims zijn.
En nogmaals: ik denk ook dat het moslims zijn, maar er is GEEN bewijs. Het zijn AANNAMES.
Het verschil tussen bewijs en aanname blijft lastig voor sommige mensen.
Dat zou best kunnen, maar is niet aannemelijk op dit moment. Als iemand dit deed met de nazi-vlag, zou ik denken dat het een neo-nazi is. Dat is namelijk gebruik maken van rationaliteit.quote:Op maandag 15 december 2014 02:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ooit gedacht aan de mogelijkheid dat anti-islamisten dit expres doen om de islam (meer) in een kwaad daglicht te zetten?
En nogmaals: ik denk ook dat het moslims zijn, maar er is GEEN bewijs. Het zijn AANNAMES.
Dat lijkt me heel ver gezocht, maar voor de rest ben ik het wel met je eens.quote:Op maandag 15 december 2014 02:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb het niet met ISIS gelinkt hoor. Ik wist allang al dat dit geen ISIS-vlag is, wel een islamitische.quote:Op maandag 15 december 2014 02:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
rationaliteit is gebaseerd op feiten. Dus kunnen we aub gewone titels maken op FOK! zodat we onszelf wat meer serieus kunnen nemen in plaats van dat telegraaf gebrabbel. Zodra de politie over moslims IS spreekt gooi je het in de titel, prima.
Ik heb een hekel aan terroristen maar ik heb een nog grotere hekel aan ongelooflijk domme clickbait titels.
Dat is precies wat ik zeg...quote:Op maandag 15 december 2014 02:17 schreef mylamboisblack het volgende:
Dat zou best kunnen, maar is niet aannemelijk op dit moment.
Ik ben je mattie niet, bukker.quote:Op maandag 15 december 2014 02:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Een gijzeling staat meestal los van terrorisme mattie.
PI's... Kijk er eens naar.quote:Op maandag 15 december 2014 02:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.... Het is daar net middag, slimmerd.
Ik ben je bukker niet, broquote:Op maandag 15 december 2014 02:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik ben je mattie niet, bukker.
Oh sorry het was gewoon een slechte grapquote:Op maandag 15 december 2014 02:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
PI's... Kijk er eens naar.
Dus we gaan op dit moment er vanuit dat het moslims zijn. Als dat niet blijkt, dan is dat niet zo, maar op dit moment is dat het meest aannemelijk.quote:Op maandag 15 december 2014 02:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik zeg...
Het lijkt mij ook ver gezocht, maar zolang er geen bewijs is dat een scenario niet klopt, mogen we geen enkel scenario uitsluiten.quote:Op maandag 15 december 2014 02:18 schreef kree het volgende:
Dat lijkt me heel ver gezocht, maar voor de rest ben ik het wel met je eens.
Politiek correct geneuzel. Het is weer eens een moslim daar durf ik m'n hand voor in het vuur te steken.quote:Op maandag 15 december 2014 02:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook ver gezocht, maar zolang er geen bewijs is dat een scenario niet klopt, mogen we geen enkel scenario uitsluiten.
Dát is rationeel.
Dit. Noem het beest bij zijn naamquote:Op maandag 15 december 2014 02:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Politiek correct geneuzel. Het is weer eens een moslim daar durf ik m'n hand voor in het vuur te steken.
Geen enkele rechter zal "hij is moslim, want hij had een shahada-vlag" als overtuigend bewijs accepteren.quote:Op maandag 15 december 2014 02:20 schreef vigen98 het volgende:
Hallo welk bewijs wil je nog meerhet is een moslim klaar, dat die al zo'n vlag heeft is al genoeg bewijs
Die vlag zegt vrij weinig.quote:Op maandag 15 december 2014 02:20 schreef vigen98 het volgende:
Hallo welk bewijs wil je nog meerhet is een moslim klaar, dat die al zo'n vlag heeft is al genoeg bewijs
Politiek correctheid heeft niets te maken met een logische opbouw van titels. Daar zijn gewoon formats voor. Op Reddit heb je ook sterke regels daarvoor, daar zou FOK! een puntje uit kunnen zuigen.quote:Op maandag 15 december 2014 02:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Politiek correct geneuzel. Het is weer eens een moslim daar durf ik m'n hand voor in het vuur te steken.
Bron?quote:Op maandag 15 december 2014 02:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Muslim community leader van australië zegt dat ze zullen helpen op elke mogelijke manier, keuren het af, bidden voor de gegijzelden. Geen ISIS vlag, wel shehadavlag.
Hij wilde met een radio DJ praten volgens mij, volgens de streams dusquote:Op maandag 15 december 2014 02:23 schreef El_Matador het volgende:
Of het nou een moslim is, is minder interessant dan wat waren de eisen? Hoe is de gijzeling verlopen?
En dan geen filmpjes, gewoon een net overzichtje van de feiten.
ik ben je bukker niet, gappiequote:Op maandag 15 december 2014 02:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik ben je mattie niet, bukker.
Taqiyya wat ik je brom.quote:Op maandag 15 december 2014 02:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Muslim community leader van australië zegt dat ze zullen helpen op elke mogelijke manier, keuren het af, bidden voor de gegijzelden. Geen ISIS vlag, wel shehadavlag.
Zo hoort het.quote:Op maandag 15 december 2014 02:24 schreef clumsy_clown het volgende:
http://www.smh.com.au/nsw(...)20141215-1278cx.htmlquote:Op maandag 15 december 2014 02:23 schreef El_Matador het volgende:
Of het nou een moslim is, is minder interessant dan wat waren de eisen? Hoe is de gijzeling verlopen?
En dan geen filmpjes, gewoon een net overzichtje van de feiten.
Perfecte vergelijking. Oh wacht, wie zegt dat jij geen vermomde alien bent die zich voordoet als katholieke priester? Het kan allemaal, we weten het nooit 100% zeker.quote:Op maandag 15 december 2014 02:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Spijkerbroek gaat bij het stappen altijd naar de supermarkt. Want het zou ook best een vermomde disco kunnen zijn. Ze hebben ook lampen en deuren en alcohol.
quote:Op maandag 15 december 2014 02:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh sorry het was gewoon een slechte grap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |