Dat is waar, maarja we weten allemaal wel beter dus (gezien de vlag dus ook)quote:Op maandag 15 december 2014 02:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat er een grote kans is dat de gijzelnemers moslims zijn, maar het is nog steeds een aanname.
Het is toch weer een feit geblekenquote:Op maandag 15 december 2014 02:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het een aanname is, en geen feit.
Naam van het dorp?quote:Op maandag 15 december 2014 02:08 schreef vigen98 het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd hoe mijn moeders geboortedorp is wanneer ik het in de zomer met mijn ouders bezoek in Irak, zeker veel vluchtelingen
Alsnog, het zou fijn zijn als mensen hier intelligente titels maken gebaseerd op feiten in plaats van Telegraaf onderbuik titels gebaseerd op aannames. Maar denk dat het niveau daarvoor te laag ligt op FOK!quote:Op maandag 15 december 2014 02:09 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Sorry hoor maar van wie verwacht je het nog meer dan
Meestal zijn terroristen links radicalen. Kijk naar oa Pim Fortuyn of al die andere RaRa mongolen.quote:Op maandag 15 december 2014 02:09 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Sorry hoor maar van wie verwacht je het nog meer dan
Jawel, kijk het filmpje, je zal een islam-vlag zien.quote:Op maandag 15 december 2014 02:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het een aanname is, en geen feit.
Heb ik iets gemist? Bron?quote:Op maandag 15 december 2014 02:10 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Het is toch weer een feit gebleken
Ja door die IS mafketels. Ach ja. Het blijven soennieten.quote:Op maandag 15 december 2014 02:10 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Soennieten die strijden tegen IS, JAN worden als ongelovigen gezien
quote:Op maandag 15 december 2014 02:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nou hier is het ook niet altijd leuk hoor.
Dat zeg ik: er is een grote kans dat het moslims zijn, maar een vlag omhoog houden is GEEN bewijs dat het moslims zijn.quote:Op maandag 15 december 2014 02:11 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Jawel, kijk het filmpje, je zal een islam-vlag zien.
Dit dus. Maar IS is hot dus moet je dat minstens in je TT zetten wil je een stormlooptopic maken.quote:Op maandag 15 december 2014 02:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Alsnog, het zou fijn zijn als mensen hier intelligente titels maken gebaseerd op feiten in plaats van Telegraaf onderbuik titels gebaseerd op aannames. Maar denk dat het niveau daarvoor te laag ligt op FOK!
Staat dat op de vlag ja? Mijn Arabisch is wat roestig.quote:Op maandag 15 december 2014 02:10 schreef MrKrabz het volgende:
[ afbeelding ]
"De enige God is Allah en Mohammed is zijn boodschapper"
Ja want een christelijke man zou zoiets meenemenquote:Op maandag 15 december 2014 02:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zeg ik: er is een grote kans dat het moslims zijn, maar een vlag omhoog houden is GEEN feit.
Ja dat staat erop ja.quote:Op maandag 15 december 2014 02:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Staat dat op de vlag ja? Mijn Arabisch is wat roestig.
Een gijzeling staat meestal los van terrorisme mattie.quote:Op maandag 15 december 2014 02:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Lol, wegkijkers. Gijzeling is sowieso terroristisch en nu is het inclusief moslimvlag maar het zal vast een lid van de cliniclowns zijn. Staan daar ook om bekend. Met hun rode neuzen, allemaal!!!
Klopt, christenen houden liever islamitische vlaggen vast, lol.quote:Op maandag 15 december 2014 02:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zeg ik: er is een grote kans dat het moslims zijn, maar een vlag omhoog houden is GEEN bewijs dat het moslims zijn.
Tegen onderbuikgevoelens is niet te praten. Succes met die gevoelens.quote:Op maandag 15 december 2014 02:13 schreef vigen98 het volgende:
Ja want een christelijke man zou zoiets meenemen
Not sure if retard or... Hallo hij is een moslim en dat is een feit klaar
quote:Op maandag 15 december 2014 02:13 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Klopt, christenen houden liever islamitische vlaggen vast, lol.
Onderbuikgevoelens? Je bedoelt rationaliteit.quote:Op maandag 15 december 2014 02:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tegen onderbuikgevoelens is niet te praten. Succes met die gevoelens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |