Bijna iedereen woont in een handjevol grote steden zoals Sydney, Melbourne, Brisbane, etc. Grooste gedeelte is gewoon te droog om te kunnen wonen.quote:Op maandag 15 december 2014 02:37 schreef mylamboisblack het volgende:
Ik kom trouwens net pas erachter dat Australie maar 24 miljoen inwoners heeft. Kleine populatie voor zo'n groot land, jammer. Is het grootste gedeelte van het land onbewoonbaar? Ik ben niet zo bekend met AUS.
250 Koerdjes die vechten voor onafhankelijkheid is niet bepaald "massaal demonstreren".quote:Op maandag 15 december 2014 02:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er zijn ook moslims massaal de straat opgegaan om te demonstreren tegen IS.
Solliciteer anders even bij IS. Idioot. Overigens zijn dit extremisten, niet iedere fundi is een extremist.quote:Op maandag 15 december 2014 02:36 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Wat ben je mild. Overmeesteren, de straat opslepen en onthoofden. Op het lichaam naai je een varkenskop en begraaf hem op een geheime plek die je volstort met menstruatiebloed en andere onreine sappen. Dit geheel film je en plaats je op Youtube met de mededeling dat elke fundi die we in handen krijgen op dezelfde manier zal eindigen.
quote:Op maandag 15 december 2014 02:36 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Wat ben je mild. Overmeesteren, de straat opslepen en onthoofden. Op het lichaam naai je een varkenskop en begraaf hem op een geheime plek die je volstort met menstruatiebloed en andere onreine sappen. Dit geheel film je en plaats je op Youtube met de mededeling dat elke fundi die we in handen krijgen op dezelfde manier zal eindigen.
Kwam het soms dichtbij?quote:Op maandag 15 december 2014 02:40 schreef star_gazer het volgende:
Ik woon in Sydney, redelijk dichtbij waar dit gaande is, maar ben godzijdank gewoon op mijn werk een paar kilometer er vandaan
Gastquote:Op maandag 15 december 2014 02:36 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Hij gaat de gijzelaar uitroken met (nog meer) kolencentrales.quote:Op maandag 15 december 2014 02:39 schreef star_gazer het volgende:
Live stream van Tony Abbott die starks een reactie gaat geven: http://media.smh.com.au/n(...)usg%3DALhdy28zsr6qiq
De Koerden doen het tenminste nog, als enige groep. Ze hebben tenminste ballen en vechten voor hun rechten, kunnen we hier nog veel van leren aangezien de meesten hier slapen.quote:Op maandag 15 december 2014 02:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
250 Koerdjes die vechten voor onafhankelijkheid is niet bepaald "massaal demonstreren".
De realiteit ontken je in deze niet, Xapet. Zelfs jij niet. Dit punt staat als een paal boven water en zegt wellicht wat over de zogenaamde "moderniteit" van de Europese islam.
Los van alle kritiek op de VS, want die maken er ook een teringzooi van. Toch kan je niet ontkennen dat moslimterrorisme een echt probleem is, niet (alleen) door de VS in het spelletje gebracht. Er is een hoop haat, die ik me in Irak en Afghanistan goed kan voorstellen.
De Europese moslim zou wel eens harder mogen kiezen voor de voedende hand die ze uitgestoken is.
http://www.wsj.com/articl(...)mic-state-1411755890quote:Op maandag 15 december 2014 02:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
250 Koerdjes die vechten voor onafhankelijkheid is niet bepaald "massaal demonstreren".
De realiteit ontken je in deze niet, Xapet. Zelfs jij niet. Dit punt staat als een paal boven water en zegt wellicht wat over de zogenaamde "moderniteit" van de Europese islam.
Los van alle kritiek op de VS, want die maken er ook een teringzooi van. Toch kan je niet ontkennen dat moslimterrorisme een echt probleem is, niet (alleen) door de VS in het spelletje gebracht. Er is een hoop haat, die ik me in Irak en Afghanistan goed kan voorstellen.
De Europese moslim zou wel eens harder mogen kiezen voor de voedende hand die ze uitgestoken is.
True that.quote:Op maandag 15 december 2014 02:41 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
De Koerden doen het tenminste nog, als enige groep. Ze hebben tenminste ballen en vechten voor hun rechten, kunnen we hier nog veel van leren aangezien de meesten hier slapen.
Bij de BBC hebben ze volgens mij ook echt net 3 minuten aan beeldmateriaal wat ze continu herhalenquote:Op maandag 15 december 2014 02:43 schreef Caland het volgende:
Ik ben nu al minstens een kwartier aan het wachten totdat er iemand gaat schieten.
Had dan een goede kroeg gepakt. Tank je even een paar trippeltjes, bal je nog even dat lekkere stockholm syndroomsletje en ga je uit in stijl.quote:Op maandag 15 december 2014 02:42 schreef Nober het volgende:
Goede zet, in een chocoladewinkel, goed eten daar tis immers 12:41 daar geloof ik. Eet smakelijk!
Misschien moet je een stream zoeken uit Syrië.quote:Op maandag 15 december 2014 02:43 schreef Caland het volgende:
Ik ben nu al minstens een kwartier aan het wachten totdat er iemand gaat schieten.
Jaquote:
Normaal word ik uitgescholden omdat ik "een nestbevuiler" zou zijn. Ik post over Nederland terwijl ik er niet woon. Al heb ik er langer gewoond dan veel FOK!kers.quote:Op maandag 15 december 2014 02:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
http://www.wsj.com/articl(...)mic-state-1411755890
En die demonstraties zijn er in talloze landen geweest.
Alcohol en moslims (al is dat nog niet bevestigd, maar daar ruziën anderen maar om) gaat niet samenquote:Op maandag 15 december 2014 02:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Had dan een goede kroeg gepakt. Tank je even een paar trippeltjes, bal je nog even dat lekkere stockholm syndroomsletje en ga je uit in stijl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |