Topquote:Op maandag 15 december 2014 09:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Oke dan heb ik nu even tijd voor een verslagje!
[..]
quote:Op maandag 15 december 2014 10:15 schreef Cynic het volgende:
Uitslagen van zaterdag zijn er ook. Best wel leuk geëindigd, de snelste heeft er ook nog best lang over gedaan kennelijk.Netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get stoned
Jij ook nette tijd trouwens!quote:Op maandag 15 december 2014 10:32 schreef Hinder het volgende:
Dank Guard, GotC, Yuki en McTwente!
[..]
Top.
[..]
Netjes!
Dank! PR (44:28) dateert uit voorjaar 2011, maar ik vermoed dat dat parcours toen te kort was. Ik sprak laatst een loper die daar ook wel eens loopt (jaarlijks wordt hetzelfde parcours gelopen), en 'die liep daar ook altijd snel'. De afgelopen jaren tikte ik de 45:laag wel eens aan; de laatste keer in de zomer van 2012. Sindsdien in een 10k wedstrijd niet meer zo hard gelopen, tot gisteren dus.quote:Op maandag 15 december 2014 10:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Jij ook nette tijd trouwens!
Sneller dan sinds tijden maar geen PR? Liep je jaren geleden zo snel?
quote:Op maandag 15 december 2014 09:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Oke dan heb ik nu even tijd voor een verslagje!Mooie foto's zeg! En leuk verslag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: Ik denk qua omgeving en parcours wel het leukste wedstrijdje van het jaar. Volgende keer moeten jullie zoals ik van tevoren al zei allemaal meedoen, behalve de snelle vrouwen dan
Oh ja daarover; de volgende keer is 25 januari. Maar als ik daaraan mee zou doen wordt het voor mij: 25 januari 10km cross voluit, 1 februari 25km MWM op duurlooptempo, 8 februari 30km Schoorl 'voluit'. Is dat een goed idee denken jullie?
Inderdaad veel achter elkaar, die 3 races.
Of je het moet doen? Kan ik moeilijk inschatten.
Van de 10 herstel je wel in een week lijkt me. Dus je kan het ws wel. Dan moet je de MWM wel echt rustig lopen, zodat je de 8e goed hersteld bent. En de vraag is misschien ook: hoe erg zou je het vinden als je in schoorl niet 100% los kan gaan omdat je toch de 2 voorgaande loopjes nog in de benen hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Oke dan heb ik nu even tijd voor een verslagje!Goed verslag, en volgens mij vallen die blubberdijen ook wel mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: Ik denk qua omgeving en parcours wel het leukste wedstrijdje van het jaar. Volgende keer moeten jullie zoals ik van tevoren al zei allemaal meedoen, behalve de snelle vrouwen dan
Oh ja daarover; de volgende keer is 25 januari. Maar als ik daaraan mee zou doen wordt het voor mij: 25 januari 10km cross voluit, 1 februari 25km MWM op duurlooptempo, 8 februari 30km Schoorl 'voluit'. Is dat een goed idee denken jullie?
En volgens mij kan dat prima, 10 km voluit, een week later een LDL-achtige activiteit en de dan die 30 in Schoorl weer volle bak.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Goede overwegingen. Op zich is het niet heel erg als Schoorl niet heel hard gaat, het is toch een incourante afstand zeg maarquote:Op maandag 15 december 2014 10:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Mooie foto's zeg! En leuk verslag.
Inderdaad veel achter elkaar, die 3 races.
Of je het moet doen? Kan ik moeilijk inschatten.
Van de 10 herstel je wel in een week lijkt me. Dus je kan het ws wel. Dan moet je de MWM wel echt rustig lopen, zodat je de 8e goed hersteld bent. En de vraag is misschien ook: hoe erg zou je het vinden als je in schoorl niet 100% los kan gaan omdat je toch de 2 voorgaande loopjes nog in de benen hebt.
Op deze foto's wel ja, de rest bespaar ik jullie (en mezelf)quote:Op maandag 15 december 2014 10:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Goed verslag, en volgens mij vallen die blubberdijen ook wel mee!
En volgens mij kan dat prima, 10 km voluit, een week later een LDL-achtige activiteit en de dan die 30 in Schoorl weer volle bak.
Jazeker, in november sowieso, en misschien in juni de Brabantse Wal Marathon, maar dat laat ik even afhangen of ik een plekje kan bemachtigen op de 37 km bij de Koning van Spanje.quote:Op maandag 15 december 2014 10:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Op deze foto's wel ja, de rest bespaar ik jullie (en mezelf)
Heb jij nou al een nieuwe marathon op de planning staan of niet?
Mooie ingetogen reflectie. Geen speld tussen te krijgen denk ik. Mocht je in Leiden gaan lopen is het te hopen dat het niet weer 25 graden wordt zoals dit jaar. Hoe dan ook vond ik het een heroïsche poging en ben je heel ver gekomen, 28 km binnen twee uur is uitzonderlijk goed te noemen.quote:Op zondag 14 december 2014 21:44 schreef Corniel het volgende:
Nee, ik had er vrede mee. Juist omdat ik alles gedaan had wat ik denk dat ik moest doen, en het voor mijn gevoel niet tegen zat. Kennelijk was ik tot dit in staat, en niet meer. Ik heb ook geen spijt van het inzetten op deze tijd. Ik heb de gok genomen, en verloren. Ik heb er veel van geleerd. Iets wat ik niet geleerd had als ik voor mijn doen voorzichtig was gestart.
582 Loopjes sinds 20 augustus 2010. Dat is inclusief de allereerste training van 4x2"p2" en een winterbreak van 50 dagen, waarna ik in het voorjaar van 2011 weer helemaal opnieuw begon.quote:Op zondag 14 december 2014 21:25 schreef Swetsenegger het volgende:
491 loopjes, 4077KM in 3 en een half jaar
Het is veel beter (en prettiger) om je eigen prestaties en mogelijkheden af te meten aan wat je zelf kan. Sowieso succes met het halen van jouw doel!quote:Op maandag 15 december 2014 09:41 schreef McTwente het volgende:
En tenslotte het minder positieve bericht van Corniel.![]()
Op weg naar een absolute toptijd (HM tussentijd een half uur sneller dan mijn beoogde HM tijd voor aankomend weekend!)
Dat klopt en ik weet dat dit soort tijden er voor mij ook niet inzitten, laat staan als tussentijd van de M.quote:Op maandag 15 december 2014 11:02 schreef Corniel het volgende:
[..]
Het is veel beter (en prettiger) om je eigen prestaties en mogelijkheden af te meten aan wat je zelf kan. Sowieso succes met het halen van jouw doel!
Had dat niet met name met de afstand te maken?quote:Op maandag 15 december 2014 11:16 schreef Cynic het volgende:
Tijd voor een domme vraag: wat is nou eigenlijk het verschil tussen een cross en een trail?
Is al vaker gesteld.quote:Op maandag 15 december 2014 11:16 schreef Cynic het volgende:
Tijd voor een domme vraag: wat is nou eigenlijk het verschil tussen een cross en een trail?
Zit natuurlijk wel een verschil tussen duurloop en stukgaan op een toptijd. Als je op jezelf let zou (jij) het wel moeten kunnenquote:Op maandag 15 december 2014 10:50 schreef La_Tramposa het volgende:
Goede overwegingen. Op zich is het niet heel erg als Schoorl niet heel hard gaat, het is toch een incourante afstand zeg maar Maar ik zou het iig niet als duurloop willen lopen, 2 wedstrijdjes achter elkaar, waar ik best veel moet reizen, als duurloop vind ik toch zonde.
Oke dan heb ik nu even tijd voor een verslagje!Goed verslag, goede foto's, prima prestatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: Ik denk qua omgeving en parcours wel het leukste wedstrijdje van het jaar. Volgende keer moeten jullie zoals ik van tevoren al zei allemaal meedoen, behalve de snelle vrouwen dan
Oh ja daarover; de volgende keer is 25 januari. Maar als ik daaraan mee zou doen wordt het voor mij: 25 januari 10km cross voluit, 1 februari 25km MWM op duurlooptempo, 8 februari 30km Schoorl 'voluit'. Is dat een goed idee denken jullie?![]()
Volgens mij hoeft dat programma geen enkel probleem te zijn. Sterker nog, volgens de Verheulmethode zou je elke week/twee weken een wedstrijd 'moeten' lopen. Word je alleen maar sterker van
quote:Op maandag 15 december 2014 11:27 schreef GotC het volgende:
Geloof dat ik dit topic voorlopig uit m'n MyAT kan gooien.
Net weer bij de fysio geweest en mag niet hardlopen zolang ik pijn heb..en dat heb ik nog elke dag. Bovendien heb ik schijnbaar genoeg triggerpoints in m'n been, instabiel bekken en een zwakke core. Ben nog wel even bezig schijnbaar!
Geloof dat ik dit topic voorlopig uit m'n MyAT kan gooien. Jammer en klote, maar het is niet anders.
Balen zegquote:Op maandag 15 december 2014 11:27 schreef GotC het volgende:
Net weer bij de fysio geweest en mag niet hardlopen zolang ik pijn heb..en dat heb ik nog elke dag. Bovendien heb ik schijnbaar genoeg triggerpoints in m'n been, instabiel bekken en een zwakke core. Ben nog wel even bezig schijnbaar!
Geloof dat ik dit topic voorlopig uit m'n MyAT kan gooien. Jammer en klote, maar het is niet anders.
Niet echt. Zwemmen mag ik, maar max half uur omdat m'n core zo instabiel is en dus eigenlijk een half uur lang aan het corrigeren is. En dat is wat we niet willen schijnbaarquote:Op maandag 15 december 2014 11:29 schreef CaLeX het volgende:
[..]![]()
Hij heeft niets anders wat je in de tussentijd zou kunnen oppakken?
Hebben ze bij jullie atletiekvereniging geen zaal/core trainingen in de winter?quote:Op maandag 15 december 2014 11:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Niet echt. Zwemmen mag ik, maar max half uur omdat m'n core zo instabiel is en dus eigenlijk een half uur lang aan het corrigeren is. En dat is wat we niet willen schijnbaar
Ok, duidelijk. Afgelopen zaterdag was er inderdaad ook een 10 km, en die ging over het eenvoudigste deel van het parcours. Dat zit dan vrij dicht tegen een cross aan.quote:Op maandag 15 december 2014 11:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Is al vaker gesteld.
Cross is doorgaans een kort rondje dat een aantal malen moet worden afgelegd en een cross is zelden langer dan max 10 km.
Een trail is bij voorkeur een grote ronde en kan een stuk langer zijn dan 10 km, maar dat hoeft echter niet, er zijn ook trails korter dan 10 km (voor de beginnende trailer). Een "echte" trail bevat ook nog hoogteverschillen (lastig in NL), bij een cross is dat niet noodzakelijk.
Op een cross gaat het ook meer om snelheid volgens mij, daar lopen baanatleten met spikes. Trails worden vaker gelopen voor mensen die juist lange afstanden willen trainen.quote:Op maandag 15 december 2014 11:33 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ok, duidelijk. Afgelopen zaterdag was er inderdaad ook een 10 km, en die ging over het eenvoudigste deel van het parcours. Dat zit dan vrij dicht tegen een cross aan.
Geen lid meerquote:Op maandag 15 december 2014 11:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hebben ze bij jullie atletiekvereniging geen zaal/core trainingen in de winter?
Oke, maar hoe moet je het sterker maken dan? Toch wel door core-oefeningen dan?quote:Op maandag 15 december 2014 11:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Geen lid meerKan wel op m'n werk sporten maar heb even een verbod gekregen van de fysio tot alles wat sterker is.
Klotequote:Op maandag 15 december 2014 11:27 schreef GotC het volgende:
Succes met de huis-tuin-keuken fitnessquote:Op maandag 15 december 2014 11:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Geen lid meerKan wel op m'n werk sporten maar heb even een verbod gekregen van de fysio tot alles wat sterker is.
Nou ja op trails wordt ook heel behoorlijk snel gelopen en ook daar gaat het voor een select groepje om de winst.quote:Op maandag 15 december 2014 11:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Op een cross gaat het ook meer om snelheid volgens mij, daar lopen baanatleten met spikes. Trails worden vaker gelopen voor mensen die juist lange afstanden willen trainen.
Ik bedoel ook niet dat mensen daar submaximaal lopen of zoquote:Op maandag 15 december 2014 11:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Nou ja op trails wordt ook heel behoorlijk snel gelopen en ook daar gaat het voor een select groepje om de winst.
Cross is ook meer een "winterprograma" voor de baan- en wegatleten, trail is het hele jaar door.quote:Op maandag 15 december 2014 11:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat mensen daar submaximaal lopen of zoMaar meer dat crossjes meer te vergelijken zijn met snelheidstraining voor mi-la lopers, en trails meer te vergelijken met inhoud-training voor marathon/ultra lopers.
Hardlopen is leuk, maakt niet uit hoe je het noemt of op welke ondergrond je het doetquote:
Exact!quote:Op maandag 15 december 2014 12:02 schreef Guard het volgende:
[..]
Hardlopen is leuk, maakt niet uit hoe je het noemt of op welke ondergrond je het doet
Het is voor mij te maandag voor een wellus-nietus (cq verhard-onverhard) discussiequote:Op maandag 15 december 2014 12:04 schreef hatsaflats het volgende:
Op onverharde ondergrond lopen is helemaal niet leuk![]()
Asfalt
Nou, dat laatste maakt voor mij wel uit. Als ik om de vier meter over een boom of zijn wortels kan struikelen vind ik het toch een stuk minder leuk. Maar ik snap je punt.quote:Op maandag 15 december 2014 12:02 schreef Guard het volgende:
[..]
Hardlopen is leuk, maakt niet uit hoe je het noemt of op welke ondergrond je het doet
Hele specifieke oefening voor een diepliggende buikspier (oidquote:Op maandag 15 december 2014 11:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oke, maar hoe moet je het sterker maken dan? Toch wel door core-oefeningen dan?
Maar wel heftig dan, als je helemaal niet meer mag sporten. Lijkt mij echt erg
Maar toch nog leuker dan, laten we zeggen, een verstandskies laten trekken...quote:Op maandag 15 december 2014 12:10 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nou, dat laatste maakt voor mij wel uit. Als ik om de vier meter over een boom of zijn wortels kan struikelen vind ik het toch een stuk minder leuk. Maar ik snap je punt.
Stukken!quote:Op maandag 15 december 2014 12:11 schreef Guard het volgende:
[..]
Maar toch nog leuker dan, laten we zeggen, een verstandskies laten trekken...
Longsleeve en een jasje extra voor de koudere en/of regenachtige avonden.En ik weet niet wat voor hardloopbroek je hebt, maar zorg voor een lange als het koud is.quote:Op maandag 15 december 2014 12:17 schreef xMissi het volgende:
Wauw wat een mooie tijden .. Voor mij nog even om alleen van te dromen
Balen GotC, hoop dat het allemaal goedkomt
![]()
Ik besef me net dat ik nog best veel dingen moet kopen voordat ik ga beginnen, heb nu alleen een hardloopbroek en een paar shirtjes met korte mouw. Is een longsleeve aan te raden ' s avonds?? Heb ook al een mooie sportarmband voor de telefoon gevonden met lichtjes zodat je nog beter zichtbaar bent. Van de week even bestellenWat raden jullie me verder nog aan voor kleding ? Ik ga dus 's avonds hardlopen.. Heb echt geen idee, behalve dat ik wel goed verlicht zal zijn.. Wil echt niet aangereden worden
![]()
Sorry dat ik zoveel vraag .. Weet echt weinig er van
Ik ben altijd in voor een goede wellus-nietus discussiequote:Op maandag 15 december 2014 12:07 schreef Guard het volgende:
[..]
Het is voor mij te maandag voor een wellus-nietus (cq verhard-onverhard) discussie
Oke dan heb ik nu even tijd voor een verslagje!Die eerste foto, jouw benen komen tot de schouders van de dame naast jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: Ik denk qua omgeving en parcours wel het leukste wedstrijdje van het jaar. Volgende keer moeten jullie zoals ik van tevoren al zei allemaal meedoen, behalve de snelle vrouwen dan
Oh ja daarover; de volgende keer is 25 januari. Maar als ik daaraan mee zou doen wordt het voor mij: 25 januari 10km cross voluit, 1 februari 25km MWM op duurlooptempo, 8 februari 30km Schoorl 'voluit'. Is dat een goed idee denken jullie?![]()
Goed bezig btw![]()
Nietusquote:Op maandag 15 december 2014 12:21 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik ben altijd in voor een goede wellus-nietus discussie
Thanks! Ik heb een lange broekquote:Op maandag 15 december 2014 12:19 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Longsleeve en een jasje extra voor de koudere en/of regenachtige avonden.En ik weet niet wat voor hardloopbroek je hebt, maar zorg voor een lange als het koud is.
Afhankelijk van hoe koud het is, kan het fijn zijn om handschoenen aan te trekken. Daarvoor hoef je niet gelijk de eckte eckte hardloophandschoenen te hebben, maar ik raad je af om handschoenen van wol/gebreide acryl te dragenquote:
Thanks Yuki. Ik heb alleen met mijn werk de hele dag al handschoenen aan .. Dus of ik dat dan 's avonds ook nog wil ehhh dat bekijk ik dan welquote:Op maandag 15 december 2014 12:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoe koud het is, kan het fijn zijn om handschoenen aan te trekken. Daarvoor hoef je niet gelijk de eckte eckte hardloophandschoenen te hebben, maar ik raad je af om handschoenen van wol/gebreide acryl te dragen
Persoonlijk vind ik het fijner om met een longsleeve te lopen die duimgaten heeft ipv handschoenen (alhoewel ik wel handschoenen heb voor het geval dat). Merk dat het in het begin erg koud is en dat ik na een tijdje warme handen hebquote:Op maandag 15 december 2014 12:43 schreef xMissi het volgende:
[..]
Thanks Yuki. Ik heb alleen met mijn werk de hele dag al handschoenen aan .. Dus of ik dat dan 's avonds ook nog wil ehhh dat bekijk ik dan wel
Loop anders even de kruidvat binnen. Die hebben mogelijk nog hardloophandschoenen liggen voor 3 euro oid.quote:Op maandag 15 december 2014 12:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoe koud het is, kan het fijn zijn om handschoenen aan te trekken. Daarvoor hoef je niet gelijk de eckte eckte hardloophandschoenen te hebben, maar ik raad je af om handschoenen van wol/gebreide acryl te dragen
Qua zichtbaarheid zou ik naast goede lampjes (ik heb zelf deze):quote:Op maandag 15 december 2014 12:17 schreef xMissi het volgende:
Wauw wat een mooie tijden .. Voor mij nog even om alleen van te dromen
Balen GotC, hoop dat het allemaal goedkomt
![]()
Ik besef me net dat ik nog best veel dingen moet kopen voordat ik ga beginnen, heb nu alleen een hardloopbroek en een paar shirtjes met korte mouw. Is een longsleeve aan te raden ' s avonds?? Heb ook al een mooie sportarmband voor de telefoon gevonden met lichtjes zodat je nog beter zichtbaar bent. Van de week even bestellenWat raden jullie me verder nog aan voor kleding ? Ik ga dus 's avonds hardlopen.. Heb echt geen idee, behalve dat ik wel goed verlicht zal zijn.. Wil echt niet aangereden worden
![]()
Sorry dat ik zoveel vraag .. Weet echt weinig er van
Ik heb ook zo'n lampje, in die kleur. Nauwelijks zichtbaar vanuit de auto is mijn ervaring. Misschien ligt het aan mij, maar felgroen of felblauw is beter zichtbaar.quote:Op maandag 15 december 2014 13:15 schreef McTwente het volgende:
[..]
Qua zichtbaarheid zou ik naast goede lampjes (ik heb zelf deze):
[ afbeelding ]
Wol is juist erg goed. Het is lekker warm, maar ademt heel goed, waardoor het niet gaat 'gloeien'. Ik zou altijd wollen handschoenen gebruiken.quote:Op maandag 15 december 2014 12:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb dus inderdaad de blauwe, misschien had ik dat beter bij de afbeelding kunnen zetten in plaats van een eindje verderop.quote:Op maandag 15 december 2014 13:17 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n lampje, in die kleur. Nauwelijks zichtbaar vanuit de auto is mijn ervaring. Misschien ligt het aan mij, maar felgroen of felblauw is beter zichtbaar.
Ik ben het wel eens met LT, niet meteen van alles gaan kopen en zeker niet meteen dure meuk. Lange mouwenshirtjes kan je bijv bij h&m kopen ook, is niet zo duur meteen.quote:Op maandag 15 december 2014 14:14 schreef xMissi het volgende:
Hmm ja LT je heb aan de ene kant ook wel weer gelijk. Misschien hebben ze vanuit daar wel gewoon zo'n een lampje. Dus daar wacht ik nog mee. En denk wel dat ik het leuk ga vinden hoor.Jullie enthousiasme helpt ook wel![]()
Ja, dat was de enige deelnemer die ik herkende van vorig jaar. Toen liep hij mij eruit.quote:Op maandag 15 december 2014 13:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ben Zondag er gewoon uitgelopen door een jack-russel naar wat ik heb begrepen, maar goed het was dan ook zijn vijftigste marathon.
Zit je internet af te struinen op zoek naar foto's van Fokkersquote:Op maandag 15 december 2014 13:34 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.bergfoto.nl/sport/14zhl/
MrB, ik heb net nog een foto van je gevonden van de 7heuvelenloop!
Daarnaast wordt het alleen maar weer warmer vanaf januari, dus je koopt je spullen dan voor max 2/3 maanden.quote:Op maandag 15 december 2014 14:29 schreef Murmeli het volgende:
Ik ben het wel eens met LT, niet meteen van alles gaan kopen en zeker niet meteen dure meuk. Lange mouwenshirtjes kan je bijv bij h&m kopen ook, is niet zo duur meteen.
Haha nee, zoals je kunt zien heeft deze fotograaf ook foto's gemaakt van het crossje gisteren. En toen zag ik meer wedstrijden staan, maar bij de 7^^ heeft hij helaas alleen de supersnellies gefotografeerdquote:Op maandag 15 december 2014 14:49 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Zit je internet af te struinen op zoek naar foto's van Fokkers![]()
Er zitten wel mooie finishfoto's tussen; met verbeten gezichten waar afzien van afdruipt. Ik kon nog wel 15 km zo zo te zien
Is dat het programma vanavond? Dat gaan mijn benen niet leuk vindenquote:Op maandag 15 december 2014 12:32 schreef CaLeX het volgende:
8 graden en droog vanavond volgens het weerberichtKortebroekenweer!
Moet kunnen toch met een ldl 75 min (+2x5min D2 + 1x 5min D3)
Dat of 60 min.quote:Op maandag 15 december 2014 15:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Is dat het programma vanavond? Dat gaan mijn benen niet leuk vinden
En zo hoort het. Geldt ook voor de loopscholingquote:Op maandag 15 december 2014 15:46 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat of 60 min.
Ga de trainer wel weer porren dat ik voor het volledige progrmma betaalVind hij altijd wel leuk, de dames van de groep alleen niet zo
Ik ben altijd weer blij dat ik loopscholing krijg op de momenten dat ik buiten mensen (vooral vrouwen) zie rennen met gebalde vuisten vlak voor hun borst.quote:Op maandag 15 december 2014 16:21 schreef Quoi het volgende:
[..]
En zo hoort het. Geldt ook voor de loopscholing
Ja snap ik maar die armband heeft ook lichtjes en wil toch mn phone meenemen. En dan kijk ik nog wel even voor een goedkoop lampendingetje, ik vermoed namelijk dat hun daar voor zorgen .. Ben alleen vergeten te vragenquote:Op maandag 15 december 2014 18:11 schreef wyccie het volgende:
Ik zou dan nog eerder een lampje kopen dan een armband voor de telefoon.
Bij ons is verlichting of reflectie verplicht.
Had ik ookquote:Op maandag 15 december 2014 18:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Over lampjes gesproken. De Hema 'fietslamp' (net zo'n band als je bij de bruggenloop kreeg) gaat spontaan uit. Soms pas na een half uur, soms om de 2 minuten. Niet echt een aanrader.
Heb er meer over gelezen, volgens mij bekend probleem bij Hema. Even omruilen voor eentje van een nieuwere productiebatch?!quote:Op maandag 15 december 2014 18:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Over lampjes gesproken. De Hema 'fietslamp' (net zo'n band als je bij de bruggenloop kreeg) gaat spontaan uit. Soms pas na een half uur, soms om de 2 minuten. Niet echt een aanrader.
Ja, wrijf het er nog even in.quote:Op maandag 15 december 2014 18:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
(zegt de poster die nu richting de langste dag gaat)
Wat vervelend nieuws zegquote:Op maandag 15 december 2014 11:27 schreef GotC het volgende:
Hier hetzelfde. Miskoop dus. Zal eens kijken of ik ermee terug kan idd.quote:Op maandag 15 december 2014 18:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Nice ik ookquote:Op maandag 15 december 2014 19:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Miskoop dus. Zal eens kijken of ik ermee terug kan idd.
Leuker nieuws: nog een kleine 7 km en dan heb ik mijn challenge gehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@GotC, klote joh, hoop dat het snel beter gaat
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
hoe hoog is die hobbel??quote:Op maandag 15 december 2014 20:27 schreef Ajaxfan het volgende:
Zondag maar op de bank liggen na dit denk ik:
http://runningholland.nl/(...)-het-goede-doel.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |