abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147595573
Dank Guard, GotC, Yuki en McTwente!

quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 09:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Oke dan heb ik nu even tijd voor een verslagje!

[..]
Top ^O^.

quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 10:15 schreef Cynic het volgende:
Uitslagen van zaterdag zijn er ook. Best wel leuk geëindigd, de snelste heeft er ook nog best lang over gedaan kennelijk. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netjes!
Get stoned
pi_147595580
quote:
14s.gif Op maandag 15 december 2014 10:32 schreef Hinder het volgende:
Dank Guard, GotC, Yuki en McTwente!

[..]

Top ^O^.

[..]

Netjes!
Jij ook nette tijd trouwens!
Sneller dan sinds tijden maar geen PR? Liep je jaren geleden zo snel?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_147595698
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 10:33 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Jij ook nette tijd trouwens!
Sneller dan sinds tijden maar geen PR? Liep je jaren geleden zo snel?
Dank! PR (44:28) dateert uit voorjaar 2011, maar ik vermoed dat dat parcours toen te kort was. Ik sprak laatst een loper die daar ook wel eens loopt (jaarlijks wordt hetzelfde parcours gelopen), en 'die liep daar ook altijd snel'. De afgelopen jaren tikte ik de 45:laag wel eens aan; de laatste keer in de zomer van 2012. Sindsdien in een 10k wedstrijd niet meer zo hard gelopen, tot gisteren dus.
Get stoned
  maandag 15 december 2014 @ 10:45:45 #104
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147595773
quote:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TL;DR: Ik denk qua omgeving en parcours wel het leukste wedstrijdje van het jaar. Volgende keer moeten jullie zoals ik van tevoren al zei allemaal meedoen, behalve de snelle vrouwen dan :P

Oh ja daarover; de volgende keer is 25 januari. Maar als ik daaraan mee zou doen wordt het voor mij: 25 januari 10km cross voluit, 1 februari 25km MWM op duurlooptempo, 8 februari 30km Schoorl 'voluit'. Is dat een goed idee denken jullie?
Mooie foto's zeg! En leuk verslag.
Inderdaad veel achter elkaar, die 3 races.
Of je het moet doen? Kan ik moeilijk inschatten.
Van de 10 herstel je wel in een week lijkt me. Dus je kan het ws wel. Dan moet je de MWM wel echt rustig lopen, zodat je de 8e goed hersteld bent. En de vraag is misschien ook: hoe erg zou je het vinden als je in schoorl niet 100% los kan gaan omdat je toch de 2 voorgaande loopjes nog in de benen hebt.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_147595864
quote:

SPOILER
TL;DR: Ik denk qua omgeving en parcours wel het leukste wedstrijdje van het jaar. Volgende keer moeten jullie zoals ik van tevoren al zei allemaal meedoen, behalve de snelle vrouwen dan :P

Oh ja daarover; de volgende keer is 25 januari. Maar als ik daaraan mee zou doen wordt het voor mij: 25 januari 10km cross voluit, 1 februari 25km MWM op duurlooptempo, 8 februari 30km Schoorl 'voluit'. Is dat een goed idee denken jullie?
Goed verslag, en volgens mij vallen die blubberdijen ook wel mee!

En volgens mij kan dat prima, 10 km voluit, een week later een LDL-achtige activiteit en de dan die 30 in Schoorl weer volle bak.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_147595868
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 10:45 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Mooie foto's zeg! En leuk verslag.
Inderdaad veel achter elkaar, die 3 races.
Of je het moet doen? Kan ik moeilijk inschatten.
Van de 10 herstel je wel in een week lijkt me. Dus je kan het ws wel. Dan moet je de MWM wel echt rustig lopen, zodat je de 8e goed hersteld bent. En de vraag is misschien ook: hoe erg zou je het vinden als je in schoorl niet 100% los kan gaan omdat je toch de 2 voorgaande loopjes nog in de benen hebt.
Goede overwegingen. Op zich is het niet heel erg als Schoorl niet heel hard gaat, het is toch een incourante afstand zeg maar :P Maar ik zou het iig niet als duurloop willen lopen, 2 wedstrijdjes achter elkaar, waar ik best veel moet reizen, als duurloop vind ik toch zonde.
Nouja nog genoeg tijd om te beslissen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_147595880
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 10:50 schreef Guard het volgende:

[..]

Goed verslag, en volgens mij vallen die blubberdijen ook wel mee!

En volgens mij kan dat prima, 10 km voluit, een week later een LDL-achtige activiteit en de dan die 30 in Schoorl weer volle bak.
Op deze foto's wel ja, de rest bespaar ik jullie (en mezelf) :P

Heb jij nou al een nieuwe marathon op de planning staan of niet?
pi_147595946
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 10:51 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Op deze foto's wel ja, de rest bespaar ik jullie (en mezelf) :P

Heb jij nou al een nieuwe marathon op de planning staan of niet?
Jazeker, in november sowieso, en misschien in juni de Brabantse Wal Marathon, maar dat laat ik even afhangen of ik een plekje kan bemachtigen op de 37 km bij de Koning van Spanje.
Als ik die kan lopen zou het bijna zonde zijn om er niet een marathon aan vast te plakken :P
Die marathon in juni zou dan dan overigens niet zo heel erg snel gaan, dan is het lekker hobbelen ipv volle bak. In november heb ik wel een aanval op de 4 uur barrière gepland staan :)
pi_147595955
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 21:44 schreef Corniel het volgende:

Nee, ik had er vrede mee. Juist omdat ik alles gedaan had wat ik denk dat ik moest doen, en het voor mijn gevoel niet tegen zat. Kennelijk was ik tot dit in staat, en niet meer. Ik heb ook geen spijt van het inzetten op deze tijd. Ik heb de gok genomen, en verloren. Ik heb er veel van geleerd. Iets wat ik niet geleerd had als ik voor mijn doen voorzichtig was gestart.
Mooie ingetogen reflectie. Geen speld tussen te krijgen denk ik. Mocht je in Leiden gaan lopen is het te hopen dat het niet weer 25 graden wordt zoals dit jaar. Hoe dan ook vond ik het een heroïsche poging en ben je heel ver gekomen, 28 km binnen twee uur is uitzonderlijk goed te noemen.
Hoe voelen de poten vandaag?

quote:
7s.gif Op zondag 14 december 2014 21:25 schreef Swetsenegger het volgende:
491 loopjes, 4077KM in 3 en een half jaar
582 Loopjes sinds 20 augustus 2010. Dat is inclusief de allereerste training van 4x2"p2" en een winterbreak van 50 dagen, waarna ik in het voorjaar van 2011 weer helemaal opnieuw begon.

In totaal bijna 4800 km, waarvan 1522 in dit jaar.
  maandag 15 december 2014 @ 11:02:51 #110
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_147596063
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 09:41 schreef McTwente het volgende:

En tenslotte het minder positieve bericht van Corniel. :{
Op weg naar een absolute toptijd (HM tussentijd een half uur sneller dan mijn beoogde HM tijd voor aankomend weekend!)
Het is veel beter (en prettiger) om je eigen prestaties en mogelijkheden af te meten aan wat je zelf kan. Sowieso succes met het halen van jouw doel!
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_147596363
Tijd voor een domme vraag: wat is nou eigenlijk het verschil tussen een cross en een trail?
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_147596455
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 11:02 schreef Corniel het volgende:

[..]

Het is veel beter (en prettiger) om je eigen prestaties en mogelijkheden af te meten aan wat je zelf kan. Sowieso succes met het halen van jouw doel!
Dat klopt en ik weet dat dit soort tijden er voor mij ook niet inzitten, laat staan als tussentijd van de M.
Er zijn heel veel mensen die hier posten die tijden lopen die ik nooit ga lopen. Van de andere kant zijn er ook een aantal die weer iets langzamer lopen dan ik. En zoals je terecht opmerkt, ik probeer mijzelf te verbeteren. Ik let ook weinig op PR's uit mijn vorige hardloopperiode, ik weet dat mijn HM PR van 1.45.42 voorlopig nog heel ver weg is, hopelijk komt dat ooit weer in zicht (of kan ik het zelfs nog eens aanscherpen).

En bedankt, die 2 uur moet onder normale omstandigheden haalbaar zijn.
Met een beetje geluk kunnen Daywalker en ik samenlopen en elkaar door een eventueel wat lastiger stuk slepen. ^O^
En ik reken natuurlijk stiekem ook nog op Voccar.... ;)
pi_147596483
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 11:16 schreef Cynic het volgende:
Tijd voor een domme vraag: wat is nou eigenlijk het verschil tussen een cross en een trail?
Had dat niet met name met de afstand te maken?
Cross maximaal een km of 12 en trails langer dan dat? Zoiets staat me in ieder geval bij.
pi_147596517
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 11:16 schreef Cynic het volgende:
Is al vaker gesteld.
Cross is doorgaans een kort rondje dat een aantal malen moet worden afgelegd en een cross is zelden langer dan max 10 km.
Een trail is bij voorkeur een grote ronde en kan een stuk langer zijn dan 10 km, maar dat hoeft echter niet, er zijn ook trails korter dan 10 km (voor de beginnende trailer). Een "echte" trail bevat ook nog hoogteverschillen (lastig in NL), bij een cross is dat niet noodzakelijk.
pi_147596559
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 10:50 schreef La_Tramposa het volgende:
Goede overwegingen. Op zich is het niet heel erg als Schoorl niet heel hard gaat, het is toch een incourante afstand zeg maar Maar ik zou het iig niet als duurloop willen lopen, 2 wedstrijdjes achter elkaar, waar ik best veel moet reizen, als duurloop vind ik toch zonde.
Zit natuurlijk wel een verschil tussen duurloop en stukgaan op een toptijd. Als je op jezelf let zou (jij) het wel moeten kunnen ^O^

Zelf ook even bezig geweest met CPC voorbereiding

3-1-2014 Oliebollencross Haag Atletiek - 7,5 (laan van poot)*
11-1-2014 Bontehaas loop 5/10km (wateringseveld)
18-1-2014 Hague Roadrunners cross 7,1km (clingendeal)*

8-2-2014 Koplopers 15km ( Delft)*
14-2-2014 Kleine wielenloop 16km Leeuwarden(FR)
28-2-2014 Siepelloop 16km Menaldum(FR)

8-3-2014 CPC HM*

*=wil ik zeker lopen (en wil er hoogstwaarschijnlijk ook doorlopen) Die andere zijn inwisselbaar voor een training eventueel
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_147596564
Aangezien ik nu wel al mijn loopjes voor het jaar heb gehad, mag ik een lijstje maken :)

12 januari: Egmond HM.
Waar ik stiekem nog half ziek bleek te zijn en 2 uur lang op HR 195 liep. Wel net een sub2 gehaald, maar dat moest ik de dagen daarna wel bekopen. Best een mooi parcours, maar ik had er meer van voorgesteld en de logistiek was slecht. Tijd: 01:59:30

18 mei: Leiden, 10km
Het was warm en druk, de steentjes waren vervelend, ik werd bijna overlopen toen ik iets liet vallen en het ging niet heel goed. Wel een 10km pr maar dat was vooral omdat mijn vorige 10km van 3 jaar daarvoor was of zo :P Tijd: 50.18

29 mei: Leidscherijnloop 15km
Compleet tegenovergestelde van Leiden de week daarvoor. Een superbreed parcours, niet warm, ideale pr omstandigheden. Ik liep voor mijn gevoel als een veertje en de tijd was ook top: 1.12.23

22 juni: Marquetteloop HM
Mijn jaarlijkse thuiswedstrijd. Wederom warm, maar nu kon ik er beter tegen. Het zijn 3 dezelfde rondjes maar op een of andere manier vind ik dat juist wel leuk. Ik was in topvorm en papa en mama sleepten me de laatste 100m naar een mooi PR: 01:47.11

21 september: Halve van Hoogland HM
Een wedstrijdje dat ik ongeveer op marathon-tempo wilde lopen als oefenloop. Dit ging best aardig, maar het was ook heel saai. Lekker door de polder in de tegenwind beuken.
Viel alsnog niet tegen: 1.52.02 bij lage hartslag

19 oktober: Amsterdam Marathon

Mijn eerste marathon. Dus bij voorbaat bijzonder. Van tevoren veel stress, wat me de eerste 10-15 km veel energie kostte. Hoe langer, hoe beter ik erin kwam, en zo wist ik ondanks megapijnlijke benen vanaf 27km toch de gewenste sub4 te halen. Tijd: 03.59.00

16 november: Zevenheuvelenloop
Hier had ik me voor ingeschreven om een post-marathon-zwart gat te voorkomen. Maar of dit achteraf slim was weet ik niet, ik wilde te graag een PR lopen en heb daardoor keihard doorgetraind na de marathon. Het was miezerweer en de heuvels vielen tegen. Heel slecht ging het ook weer niet, maar de benen voelden zwaar en het was niet leuk. Tijd: 01:13:54

14 december: Bav Wintercup.
Een superleuke cross bij een fijn winterzonnetje, en mijn eerste podiumplek! Ook een nieuw PR op de 10km, ik weet niet of hij gecertificeerd was maar deze tijd lopen op een cross betekent dat een nieuw 10k pr op de weg sowieso wel sneller gaat zijn, mocht ik daar zin in hebben. Tijd: 47:48

Top3:
1. Amsterdam Marathon
2. BAV Wintercup
3. Loop van Leidsche Rijn

Al met al een mooi hardloopjaar met 4 nieuwe PRs. Een mooie spreiding over het jaar qua loopjes. Maar volgend jaar mogen het er nog meer zijn!
pi_147596594
quote:

SPOILER

Goed verslag, goede foto's, prima prestatie ^O^

Volgens mij hoeft dat programma geen enkel probleem te zijn. Sterker nog, volgens de Verheulmethode zou je elke week/twee weken een wedstrijd 'moeten' lopen. Word je alleen maar sterker van
  maandag 15 december 2014 @ 11:27:55 #118
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_147596652
Net weer bij de fysio geweest en mag niet hardlopen zolang ik pijn heb..en dat heb ik nog elke dag :'). Bovendien heb ik schijnbaar genoeg triggerpoints in m'n been, instabiel bekken en een zwakke core. Ben nog wel even bezig schijnbaar!

Geloof dat ik dit topic voorlopig uit m'n MyAT kan gooien. Jammer en klote, maar het is niet anders.
pi_147596681
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 11:27 schreef GotC het volgende:
Geloof dat ik dit topic voorlopig uit m'n MyAT kan gooien.
-O-

Hij heeft niets anders wat je in de tussentijd zou kunnen oppakken?
  maandag 15 december 2014 @ 11:30:03 #120
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_147596708
quote:
Net weer bij de fysio geweest en mag niet hardlopen zolang ik pijn heb..en dat heb ik nog elke dag :'). Bovendien heb ik schijnbaar genoeg triggerpoints in m'n been, instabiel bekken en een zwakke core. Ben nog wel even bezig schijnbaar!

Geloof dat ik dit topic voorlopig uit m'n MyAT kan gooien. Jammer en klote, maar het is niet anders.
-O- Balen, hoop dat het je lukt om uit dit dal te komen... maar volgens mij moet dat wel goedkomen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_147596724
quote:

Balen zeg -O- Hopelijk gaat het met behulp van de fysio snel weer wat beter!
  maandag 15 december 2014 @ 11:31:27 #122
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_147596746
quote:
99s.gif Op maandag 15 december 2014 11:29 schreef CaLeX het volgende:

[..]

-O-

Hij heeft niets anders wat je in de tussentijd zou kunnen oppakken?
Niet echt. Zwemmen mag ik, maar max half uur omdat m'n core zo instabiel is en dus eigenlijk een half uur lang aan het corrigeren is. En dat is wat we niet willen schijnbaar :+
pi_147596748
quote:

-O-
pi_147596763
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 11:31 schreef GotC het volgende:

[..]

Niet echt. Zwemmen mag ik, maar max half uur omdat m'n core zo instabiel is en dus eigenlijk een half uur lang aan het corrigeren is. En dat is wat we niet willen schijnbaar :+
Hebben ze bij jullie atletiekvereniging geen zaal/core trainingen in de winter?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 15 december 2014 @ 11:31:59 #125
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_147596764
quote:

-O-
pi_147596794
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 11:22 schreef Guard het volgende:

[..]

Is al vaker gesteld.
Cross is doorgaans een kort rondje dat een aantal malen moet worden afgelegd en een cross is zelden langer dan max 10 km.
Een trail is bij voorkeur een grote ronde en kan een stuk langer zijn dan 10 km, maar dat hoeft echter niet, er zijn ook trails korter dan 10 km (voor de beginnende trailer). Een "echte" trail bevat ook nog hoogteverschillen (lastig in NL), bij een cross is dat niet noodzakelijk.
Ok, duidelijk. Afgelopen zaterdag was er inderdaad ook een 10 km, en die ging over het eenvoudigste deel van het parcours. Dat zit dan vrij dicht tegen een cross aan.
It has to mean something
pi_147596838
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 11:33 schreef Cynic het volgende:

[..]

Ok, duidelijk. Afgelopen zaterdag was er inderdaad ook een 10 km, en die ging over het eenvoudigste deel van het parcours. Dat zit dan vrij dicht tegen een cross aan.
Op een cross gaat het ook meer om snelheid volgens mij, daar lopen baanatleten met spikes. Trails worden vaker gelopen voor mensen die juist lange afstanden willen trainen.
  maandag 15 december 2014 @ 11:37:26 #128
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_147596903
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 11:31 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hebben ze bij jullie atletiekvereniging geen zaal/core trainingen in de winter?
Geen lid meer ;) Kan wel op m'n werk sporten maar heb even een verbod gekregen van de fysio tot alles wat sterker is.
pi_147596942
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 11:37 schreef GotC het volgende:

[..]

Geen lid meer ;) Kan wel op m'n werk sporten maar heb even een verbod gekregen van de fysio tot alles wat sterker is.
Oke, maar hoe moet je het sterker maken dan? Toch wel door core-oefeningen dan?
Maar wel heftig dan, als je helemaal niet meer mag sporten. Lijkt mij echt erg -O-
pi_147596973
quote:

Klote -O-
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147596975
Ik heb sinds ik op Garmin log (december 2012) 2001km gelopen in 255 loopjes. Ik ben in november 2012 begonnen met regelmatig hardlopen, dus heel veel zal het er niet naast zitten. Dit jaar zit ik op 807, al komt daar nog wel wat bij.

Terugblikkend: het begon slecht in Egmond. Schoorl was fijn, PR gelopen. CPC ging verrassend soepel - op gevoel, zonder Garmin, sub 50 - en daarna was alles eigenlijk kut met peren. Volgend jaar beter.
  maandag 15 december 2014 @ 11:41:00 #132
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_147596996
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 11:37 schreef GotC het volgende:

[..]

Succes met de huis-tuin-keuken fitness
en welkom bij die club :7
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  maandag 15 december 2014 @ 11:41:09 #133
50430 Yuki
Student Midwife
pi_147596999
Klote, GotC! Je was zo lekker bezig -O-
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_147597009
Jeemig GotC! Dat is kut.

Ik zou gewoon vooral heel veel lekker eten de komende tijd. Alles is herstelvoer.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_147597030
quote:

-O-
pi_147597101
quote:

-O- Klote inderdaad. Ga je nu samen met die fysio aan de slag om weer terug te komen?
pi_147597153
Balen GotC.
Hopen dat je redelijk snel weer een go krijgt om weer wat meer te mogen doen.
pi_147597197
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 11:34 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Op een cross gaat het ook meer om snelheid volgens mij, daar lopen baanatleten met spikes. Trails worden vaker gelopen voor mensen die juist lange afstanden willen trainen.
Nou ja op trails wordt ook heel behoorlijk snel gelopen en ook daar gaat het voor een select groepje om de winst.
  maandag 15 december 2014 @ 11:51:09 #139
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_147597215
Jeetje GotC.. balen -O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_147597246
Balen GotC.. :(
pi_147597278
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 11:50 schreef Guard het volgende:

[..]

Nou ja op trails wordt ook heel behoorlijk snel gelopen en ook daar gaat het voor een select groepje om de winst.
Ik bedoel ook niet dat mensen daar submaximaal lopen of zo ;) Maar meer dat crossjes meer te vergelijken zijn met snelheidstraining voor mi-la lopers, en trails meer te vergelijken met inhoud-training voor marathon/ultra lopers. En bij trails staan mensen volgens mij ook niet te dringen om als eerste uit de eerste bocht te komen? Omdat het parcours daar vaak wat zwaarder is, is het vanzelf wat selectiever.
pi_147597350
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 11:54 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik bedoel ook niet dat mensen daar submaximaal lopen of zo ;) Maar meer dat crossjes meer te vergelijken zijn met snelheidstraining voor mi-la lopers, en trails meer te vergelijken met inhoud-training voor marathon/ultra lopers.
Cross is ook meer een "winterprograma" voor de baan- en wegatleten, trail is het hele jaar door.
  maandag 15 december 2014 @ 11:57:41 #143
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_147597351
Kwam dit topic tegen in V&A voor wie nog een Garmin wil, maar niet de volle prijs wil betalen:

V&A / [TK] Garmin Forerunner 110 - GPS horloge (hardlopen)
pi_147597362
Bij de trails die ik tot nu toe heb gelopen hing inderdaad niet echt een "wedstrijdsfeer". Bij de wat kortere afstanden ietsje meer.
It has to mean something
  maandag 15 december 2014 @ 12:01:46 #145
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147597441
Cross is gewoon leuk. En Trail ook :)
F means you're fucked
pi_147597466
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 12:01 schreef YUR het volgende:
Cross is gewoon leuk. En Trail ook :)
Hardlopen is leuk, maakt niet uit hoe je het noemt of op welke ondergrond je het doet :)
  maandag 15 december 2014 @ 12:03:47 #147
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147597488
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 12:02 schreef Guard het volgende:

[..]

Hardlopen is leuk, maakt niet uit hoe je het noemt of op welke ondergrond je het doet :)
Exact!
F means you're fucked
pi_147597492
Aquajoggen.
pi_147597503
Ja dat lijkt me nou minder. Of door de woestijn.
pi_147597514
Op onverharde ondergrond lopen is helemaal niet leuk :{w

Asfalt ^O^
pi_147597567
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 12:04 schreef hatsaflats het volgende:
Op onverharde ondergrond lopen is helemaal niet leuk :{w

Asfalt ^O^
Het is voor mij te maandag voor een wellus-nietus (cq verhard-onverhard) discussie ;)
pi_147597594
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 12:02 schreef Guard het volgende:

[..]

Nou, dat laatste maakt voor mij wel uit. Als ik om de vier meter over een boom of zijn wortels kan struikelen vind ik het toch een stuk minder leuk. Maar ik snap je punt.
  maandag 15 december 2014 @ 12:10:41 #153
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_147597612
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 11:38 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oke, maar hoe moet je het sterker maken dan? Toch wel door core-oefeningen dan?
Maar wel heftig dan, als je helemaal niet meer mag sporten. Lijkt mij echt erg -O-
Hele specifieke oefening voor een diepliggende buikspier (oid :+) en een ontspanningsoefening voor m'n bilspier. Meer mag nu even niet.

En mja, is even niet anders. Stom idd omdat ik net lekker bezig was.

Thanks allemaal :*
pi_147597631
quote:
99s.gif Op maandag 15 december 2014 12:10 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Nou, dat laatste maakt voor mij wel uit. Als ik om de vier meter over een boom of zijn wortels kan struikelen vind ik het toch een stuk minder leuk. Maar ik snap je punt.
Maar toch nog leuker dan, laten we zeggen, een verstandskies laten trekken... :)
pi_147597705
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 12:11 schreef Guard het volgende:

[..]

Maar toch nog leuker dan, laten we zeggen, een verstandskies laten trekken... :)
Stukken!
pi_147597810
Wauw wat een mooie tijden .. Voor mij nog even om alleen van te dromen :+

Balen GotC -O- , hoop dat het allemaal goedkomt ;)

Ik besef me net dat ik nog best veel dingen moet kopen voordat ik ga beginnen, heb nu alleen een hardloopbroek en een paar shirtjes met korte mouw. Is een longsleeve aan te raden ' s avonds?? Heb ook al een mooie sportarmband voor de telefoon gevonden met lichtjes zodat je nog beter zichtbaar bent. Van de week even bestellen :Y Wat raden jullie me verder nog aan voor kleding ? Ik ga dus 's avonds hardlopen.. Heb echt geen idee, behalve dat ik wel goed verlicht zal zijn.. Wil echt niet aangereden worden :N

Sorry dat ik zoveel vraag .. Weet echt weinig er van :{
pi_147597860
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 12:17 schreef xMissi het volgende:

Ik besef me net dat ik nog best veel dingen moet kopen voordat ik ga beginnen, heb nu alleen een hardloopbroek en een paar shirtjes met korte mouw. Is een longsleeve aan te raden ' s avonds?? Heb ook al een mooie sportarmband voor de telefoon gevonden met lichtjes zodat je nog beter zichtbaar bent. Van de week even bestellen :Y Wat raden jullie me verder nog aan voor kleding ? Ik ga dus 's avonds hardlopen.. Heb echt geen idee, behalve dat ik wel goed verlicht zal zijn.. Wil echt niet aangereden worden :N

Longsleeve en een jasje extra voor de koudere en/of regenachtige avonden.En ik weet niet wat voor hardloopbroek je hebt, maar zorg voor een lange als het koud is.
pi_147597891
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 12:07 schreef Guard het volgende:

[..]

Het is voor mij te maandag voor een wellus-nietus (cq verhard-onverhard) discussie ;)
Ik ben altijd in voor een goede wellus-nietus discussie :D
pi_147597966
quote:

SPOILER

Die eerste foto, jouw benen komen tot de schouders van de dame naast je :D

Goed bezig btw ^O^
pi_147598015
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 12:21 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik ben altijd in voor een goede wellus-nietus discussie :D
Nietus :6
pi_147598029
quote:
99s.gif Op maandag 15 december 2014 12:19 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Longsleeve en een jasje extra voor de koudere en/of regenachtige avonden.En ik weet niet wat voor hardloopbroek je hebt, maar zorg voor een lange als het koud is.
Thanks! Ik heb een lange broek :Y
  maandag 15 december 2014 @ 12:29:10 #162
50430 Yuki
Student Midwife
pi_147598096
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 12:26 schreef xMissi het volgende:

[..]

Thanks! Ik heb een lange broek :Y
Afhankelijk van hoe koud het is, kan het fijn zijn om handschoenen aan te trekken. Daarvoor hoef je niet gelijk de eckte eckte hardloophandschoenen te hebben, maar ik raad je af om handschoenen van wol/gebreide acryl te dragen ;)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_147598166
8 graden en droog vanavond volgens het weerbericht

*O* Kortebroekenweer! *O*

Moet kunnen toch met een ldl 75 min (+2x5min D2 + 1x 5min D3)
pi_147598386
quote:
7s.gif Op maandag 15 december 2014 12:29 schreef Yuki het volgende:

[..]

Afhankelijk van hoe koud het is, kan het fijn zijn om handschoenen aan te trekken. Daarvoor hoef je niet gelijk de eckte eckte hardloophandschoenen te hebben, maar ik raad je af om handschoenen van wol/gebreide acryl te dragen ;)
Thanks Yuki. Ik heb alleen met mijn werk de hele dag al handschoenen aan .. Dus of ik dat dan 's avonds ook nog wil ehhh dat bekijk ik dan wel :P
  maandag 15 december 2014 @ 12:52:33 #165
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_147598566
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 12:43 schreef xMissi het volgende:

[..]

Thanks Yuki. Ik heb alleen met mijn werk de hele dag al handschoenen aan .. Dus of ik dat dan 's avonds ook nog wil ehhh dat bekijk ik dan wel :P
Persoonlijk vind ik het fijner om met een longsleeve te lopen die duimgaten heeft ipv handschoenen (alhoewel ik wel handschoenen heb voor het geval dat). Merk dat het in het begin erg koud is en dat ik na een tijdje warme handen heb O+ Een must buy voor mij was een hoofdband omdat ik absoluut niet tegen koude oren kan :P

quote:

[..]

Loop anders even de kruidvat binnen. Die hebben mogelijk nog hardloophandschoenen liggen voor 3 euro oid.
pi_147598885
Thanks Maraca , ik had ook al een jasje gezien met van die duimgaten dat leek me ook wel wat. Maar dat is natuurlijk voor echte koude avonden. En ik zal van de week even kijken.

Nu ga ik ff touren na Hilversum voor controle en metingen van mijn pols :Y (september geopereerd)
En daarna weer na de fysio voor men knie .. Ik voel me net zo'n iemand die van alles last heeft :')

Nou Houdoeeeee :W
pi_147599148
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 12:17 schreef xMissi het volgende:

Qua zichtbaarheid zou ik naast goede lampjes (ik heb zelf deze):

ook goede reflecterende kleding aantrekken. De meeste hardloopoutfits hebben wel wat reflectie, maar veel lopers uit onze groep hebben daarnaast een reflecterend hesje aan (bijvoorbeeld
).

Van deze lampjes kreeg ik laatst al de klacht dat ze bijna verblindend zijn (ik heb de blauwe variant, loopmaatje liep naast me). Dus daar ben ik wel zichtbaar mee.

Verder is het denk ik vrij persoonlijk. Ik heb meerdere lange tights, er zijn zelfs wintertights (die dus wat dikker zijn, ik heb deze zelf niet). Verder een paar thermoshirts met lange en korte mouwen, jasjes, longsleeves en handschoenen en beanies voor als het echt koud is.
Misschien één tip: meerdere lagen wordt altijd geadviseerd boven één dikke(re) laag.
pi_147599228
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 13:15 schreef McTwente het volgende:

[..]

Qua zichtbaarheid zou ik naast goede lampjes (ik heb zelf deze):
[ afbeelding ]
Ik heb ook zo'n lampje, in die kleur. Nauwelijks zichtbaar vanuit de auto is mijn ervaring. Misschien ligt het aan mij, maar felgroen of felblauw is beter zichtbaar.
pi_147599311
quote:

[..]

Wol is juist erg goed. Het is lekker warm, maar ademt heel goed, waardoor het niet gaat 'gloeien'. Ik zou altijd wollen handschoenen gebruiken.
pi_147599455
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 13:17 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik heb ook zo'n lampje, in die kleur. Nauwelijks zichtbaar vanuit de auto is mijn ervaring. Misschien ligt het aan mij, maar felgroen of felblauw is beter zichtbaar.
Ik heb dus inderdaad de blauwe, misschien had ik dat beter bij de afbeelding kunnen zetten in plaats van een eindje verderop. :+
pi_147599622
@ xMissi om me even in de discussie te mengen, ik zou nog niet teveel dingen aanschaffen voordat je bent begonnen. De eerste paar keer zonder lampjes en in een gewone trui ipv een speciaal hardloopjackje overleef je echt wel, en dan weet je daarna ook of je het leuk vindt en of je het snel warm hebt of juist koud en wat je fijn vindt qua kleding/verlichting. Al zijn zulke lampjes natuurlijk een kleine investering en wel veilig, maar goed je loopt in een groep dus als je de eerste paar keer zonder verlichting bent kan dat volgens mij niet zoveel kwaad.
pi_147599787
Je kan ook naar de action gaan voor lampjes. Die kosten echt maar twee euro ofzo en dat scheelt toch weer met die lampjes die hierboven gepost werden. Reflecterend hesje raad ik wel echt aan.
pi_147600002
http://www.bergfoto.nl/sport/14zhl/

MrB, ik heb net nog een foto van je gevonden van de 7heuvelenloop!
pi_147600058
Er is weer goed lopen van het weekend. ^O^

Ben Zondag er gewoon uitgelopen door een jack-russel naar wat ik heb begrepen, maar goed het was dan ook zijn vijftigste marathon.

tijdens het openscheuren van zo'n gelletje gewoon een stuk voortand afgebroken. :o Was volgens mij al een keer afgebroken, wel een vreemde gewaarwording.

Wat ik wel raar vind is dat niet echt veel last heb van spierpijn. Net nog naar 6 hoog gelopen met de trap en weer terug. De vorige keren was dat de dayafter een zeer pijnlijke onderneming.

Corniel erg jammer. Zel vind ik 3 gelletjes wel weinig.
pi_147601512
Hmm ja LT je heb aan de ene kant ook wel weer gelijk. Misschien hebben ze vanuit daar wel gewoon zo'n een lampje. Dus daar wacht ik nog mee. En denk wel dat ik het leuk ga vinden hoor.Jullie enthousiasme helpt ook wel :Y *)
  maandag 15 december 2014 @ 14:29:12 #176
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147601880
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 14:14 schreef xMissi het volgende:
Hmm ja LT je heb aan de ene kant ook wel weer gelijk. Misschien hebben ze vanuit daar wel gewoon zo'n een lampje. Dus daar wacht ik nog mee. En denk wel dat ik het leuk ga vinden hoor.Jullie enthousiasme helpt ook wel :Y *)
Ik ben het wel eens met LT, niet meteen van alles gaan kopen en zeker niet meteen dure meuk. Lange mouwenshirtjes kan je bijv bij h&m kopen ook, is niet zo duur meteen.
pi_147602357
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 13:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ben Zondag er gewoon uitgelopen door een jack-russel naar wat ik heb begrepen, maar goed het was dan ook zijn vijftigste marathon.
Ja, dat was de enige deelnemer die ik herkende van vorig jaar. Toen liep hij mij eruit.
pi_147602448
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 13:34 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.bergfoto.nl/sport/14zhl/

MrB, ik heb net nog een foto van je gevonden van de 7heuvelenloop!
Zit je internet af te struinen op zoek naar foto's van Fokkers :D
Er zitten wel mooie finishfoto's tussen; met verbeten gezichten waar afzien van afdruipt. Ik kon nog wel 15 km zo zo te zien ;)
pi_147602469
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 14:29 schreef Murmeli het volgende:
Ik ben het wel eens met LT, niet meteen van alles gaan kopen en zeker niet meteen dure meuk. Lange mouwenshirtjes kan je bijv bij h&m kopen ook, is niet zo duur meteen.
Daarnaast wordt het alleen maar weer warmer vanaf januari, dus je koopt je spullen dan voor max 2/3 maanden.

Daarna is het weer kort-kort *O*
pi_147602787
quote:
14s.gif Op maandag 15 december 2014 14:49 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Zit je internet af te struinen op zoek naar foto's van Fokkers :D
Er zitten wel mooie finishfoto's tussen; met verbeten gezichten waar afzien van afdruipt. Ik kon nog wel 15 km zo zo te zien ;)
Haha nee, zoals je kunt zien heeft deze fotograaf ook foto's gemaakt van het crossje gisteren. En toen zag ik meer wedstrijden staan, maar bij de 7^^ heeft hij helaas alleen de supersnellies gefotografeerd ;)
  maandag 15 december 2014 @ 15:35:40 #181
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_147603704
'Even' geld bijverdienen met prikken naast je eigen toko. Nog nooit zo'n intensieve inwerkperiode gehad, maar morgen mag ik dan eindelijk alleen en vroeg naar huis (dus: tijd!) :o

GotC: niet leuk :N
  maandag 15 december 2014 @ 15:44:01 #182
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147603977
quote:
99s.gif Op maandag 15 december 2014 12:32 schreef CaLeX het volgende:
8 graden en droog vanavond volgens het weerbericht

*O* Kortebroekenweer! *O*

Moet kunnen toch met een ldl 75 min (+2x5min D2 + 1x 5min D3)
Is dat het programma vanavond? Dat gaan mijn benen niet leuk vinden :o
F means you're fucked
pi_147604061
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 15:44 schreef YUR het volgende:

[..]

Is dat het programma vanavond? Dat gaan mijn benen niet leuk vinden :o
Dat of 60 min.

Ga de trainer wel weer porren dat ik voor het volledige progrmma betaal :') Vind hij altijd wel leuk, de dames van de groep alleen niet zo >:)
  maandag 15 december 2014 @ 16:21:28 #184
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_147605441
quote:
99s.gif Op maandag 15 december 2014 15:46 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Dat of 60 min.

Ga de trainer wel weer porren dat ik voor het volledige progrmma betaal :') Vind hij altijd wel leuk, de dames van de groep alleen niet zo >:)
En zo hoort het. Geldt ook voor de loopscholing })
pi_147606183
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 16:21 schreef Quoi het volgende:

[..]

En zo hoort het. Geldt ook voor de loopscholing })
Ik ben altijd weer blij dat ik loopscholing krijg op de momenten dat ik buiten mensen (vooral vrouwen) zie rennen met gebalde vuisten vlak voor hun borst.
pi_147606938
Thankss voor de tips :s) Dan koop ik gewoon alleen een longsleeve, zon armband voor men telefoon en schoenen dat is ook wel zeer handig *)

Pff zo ik kom net van de fysio af. Helemaal afgemat :') Dribbelen op een hoog tempo. En dan ook bepaalde oefeningen doen voor
mn knie, zonder steun voor het eerst. Dus dat was wel lastig want ik viel bijna steeds om.. Gelukkig hielpen de motiverende woorden en een glaasje water me er doorheen :Y Gelukkig gaat het wel beter met mijn knie . Wat me dan goede hoop geeft met hardlopen straks *O*

Krijg er echt zin in *O*
pi_147608924
Ik zou dan nog eerder een lampje kopen dan een armband voor de telefoon.
Bij ons is verlichting of reflectie verplicht.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 15 december 2014 @ 18:34:35 #188
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_147609505
Over lampjes gesproken. De Hema 'fietslamp' (net zo'n band als je bij de bruggenloop kreeg) gaat spontaan uit. Soms pas na een half uur, soms om de 2 minuten. Niet echt een aanrader.
pi_147609510
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 18:11 schreef wyccie het volgende:
Ik zou dan nog eerder een lampje kopen dan een armband voor de telefoon.
Bij ons is verlichting of reflectie verplicht.
Ja snap ik maar die armband heeft ook lichtjes en wil toch mn phone meenemen. En dan kijk ik nog wel even voor een goedkoop lampendingetje, ik vermoed namelijk dat hun daar voor zorgen .. Ben alleen vergeten te vragen :')
  maandag 15 december 2014 @ 18:49:11 #190
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_147609989
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 18:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Over lampjes gesproken. De Hema 'fietslamp' (net zo'n band als je bij de bruggenloop kreeg) gaat spontaan uit. Soms pas na een half uur, soms om de 2 minuten. Niet echt een aanrader.
Had ik ook :{
pi_147610224
quote:
Heb er meer over gelezen, volgens mij bekend probleem bij Hema. Even omruilen voor eentje van een nieuwere productiebatch?!
  maandag 15 december 2014 @ 18:57:54 #192
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_147610288
met verlichting etc heb ik toch het idee dat goedkoop vaak duurkoop is... hoewel de hesjes van Nathan niet goedkoop zijn zijn ze volgens mij toch wel de betere uit het assortiment.

Veiligheid mag bij mij wat kosten, zeker als je bedenkt dat er bij mij geen straatverlichting is

(zegt de poster die nu richting de langste dag gaat ;) )
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_147611601
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 18:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
(zegt de poster die nu richting de langste dag gaat ;) )
Ja, wrijf het er nog even in. :(
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_147611880
quote:

Wat vervelend nieuws zeg -O-
  maandag 15 december 2014 @ 19:47:43 #195
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147611998
quote:
Hier hetzelfde. Miskoop dus. Zal eens kijken of ik ermee terug kan idd.

Leuker nieuws: nog een kleine 7 km en dan heb ik mijn challenge gehaald *O*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 15 december 2014 @ 19:52:12 #196
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_147612175
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 19:47 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Hier hetzelfde. Miskoop dus. Zal eens kijken of ik ermee terug kan idd.

Leuker nieuws: nog een kleine 7 km en dan heb ik mijn challenge gehaald *O*
Nice ik ook :D
Lampjeswil ik er ook nog bij, wel al een goed hesje.
SPOILER
@GotC, klote joh, hoop dat het snel beter gaat :*
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_147612683
@GotC ;(
Ik weet hoe vervelend het is als je wil lopen en het lijf wil niet....
  maandag 15 december 2014 @ 20:27:43 #198
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_147613683
Zondag maar op de bank liggen na dit denk ik:

http://runningholland.nl/(...)-het-goede-doel.html
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
  maandag 15 december 2014 @ 20:29:43 #199
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_147613788
Over een niet-willend lijf gesproken. Ik heb gister weer goddelijk gelopen, maar de longen zitten nog best vol, merk ik vandaag. Ik vrees dat ik morgen wél ga trainen, maar dan met de laagste groep mee. Het gaat meer om 'weer eventjes lopen', maar eventjes niet meer dan een paar km. Die ademhaling moet nog maar een beetje dimmen.

Als ik lees over een longontsteking en hardlopen wordt soms zelfs >2 weken herstel (= niet lopen) aangeraden, dus ik ben er wel weer relatief snel bij.

Lekker dan! :7
  maandag 15 december 2014 @ 20:39:42 #200
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_147614396
quote:
10s.gif Op maandag 15 december 2014 20:27 schreef Ajaxfan het volgende:
Zondag maar op de bank liggen na dit denk ik:

http://runningholland.nl/(...)-het-goede-doel.html
hoe hoog is die hobbel??
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'