Ik ben het wel eens met LT, niet meteen van alles gaan kopen en zeker niet meteen dure meuk. Lange mouwenshirtjes kan je bijv bij h&m kopen ook, is niet zo duur meteen.quote:Op maandag 15 december 2014 14:14 schreef xMissi het volgende:
Hmm ja LT je heb aan de ene kant ook wel weer gelijk. Misschien hebben ze vanuit daar wel gewoon zo'n een lampje. Dus daar wacht ik nog mee. En denk wel dat ik het leuk ga vinden hoor.Jullie enthousiasme helpt ook wel![]()
Ja, dat was de enige deelnemer die ik herkende van vorig jaar. Toen liep hij mij eruit.quote:Op maandag 15 december 2014 13:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ben Zondag er gewoon uitgelopen door een jack-russel naar wat ik heb begrepen, maar goed het was dan ook zijn vijftigste marathon.
Zit je internet af te struinen op zoek naar foto's van Fokkersquote:Op maandag 15 december 2014 13:34 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.bergfoto.nl/sport/14zhl/
MrB, ik heb net nog een foto van je gevonden van de 7heuvelenloop!
Daarnaast wordt het alleen maar weer warmer vanaf januari, dus je koopt je spullen dan voor max 2/3 maanden.quote:Op maandag 15 december 2014 14:29 schreef Murmeli het volgende:
Ik ben het wel eens met LT, niet meteen van alles gaan kopen en zeker niet meteen dure meuk. Lange mouwenshirtjes kan je bijv bij h&m kopen ook, is niet zo duur meteen.
Haha nee, zoals je kunt zien heeft deze fotograaf ook foto's gemaakt van het crossje gisteren. En toen zag ik meer wedstrijden staan, maar bij de 7^^ heeft hij helaas alleen de supersnellies gefotografeerdquote:Op maandag 15 december 2014 14:49 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Zit je internet af te struinen op zoek naar foto's van Fokkers![]()
Er zitten wel mooie finishfoto's tussen; met verbeten gezichten waar afzien van afdruipt. Ik kon nog wel 15 km zo zo te zien
Is dat het programma vanavond? Dat gaan mijn benen niet leuk vindenquote:Op maandag 15 december 2014 12:32 schreef CaLeX het volgende:
8 graden en droog vanavond volgens het weerberichtKortebroekenweer!
Moet kunnen toch met een ldl 75 min (+2x5min D2 + 1x 5min D3)
Dat of 60 min.quote:Op maandag 15 december 2014 15:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Is dat het programma vanavond? Dat gaan mijn benen niet leuk vinden
En zo hoort het. Geldt ook voor de loopscholingquote:Op maandag 15 december 2014 15:46 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat of 60 min.
Ga de trainer wel weer porren dat ik voor het volledige progrmma betaalVind hij altijd wel leuk, de dames van de groep alleen niet zo
Ik ben altijd weer blij dat ik loopscholing krijg op de momenten dat ik buiten mensen (vooral vrouwen) zie rennen met gebalde vuisten vlak voor hun borst.quote:Op maandag 15 december 2014 16:21 schreef Quoi het volgende:
[..]
En zo hoort het. Geldt ook voor de loopscholing
Ja snap ik maar die armband heeft ook lichtjes en wil toch mn phone meenemen. En dan kijk ik nog wel even voor een goedkoop lampendingetje, ik vermoed namelijk dat hun daar voor zorgen .. Ben alleen vergeten te vragenquote:Op maandag 15 december 2014 18:11 schreef wyccie het volgende:
Ik zou dan nog eerder een lampje kopen dan een armband voor de telefoon.
Bij ons is verlichting of reflectie verplicht.
Had ik ookquote:Op maandag 15 december 2014 18:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Over lampjes gesproken. De Hema 'fietslamp' (net zo'n band als je bij de bruggenloop kreeg) gaat spontaan uit. Soms pas na een half uur, soms om de 2 minuten. Niet echt een aanrader.
Heb er meer over gelezen, volgens mij bekend probleem bij Hema. Even omruilen voor eentje van een nieuwere productiebatch?!quote:Op maandag 15 december 2014 18:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Over lampjes gesproken. De Hema 'fietslamp' (net zo'n band als je bij de bruggenloop kreeg) gaat spontaan uit. Soms pas na een half uur, soms om de 2 minuten. Niet echt een aanrader.
Ja, wrijf het er nog even in.quote:Op maandag 15 december 2014 18:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
(zegt de poster die nu richting de langste dag gaat)
Wat vervelend nieuws zegquote:Op maandag 15 december 2014 11:27 schreef GotC het volgende:
Net weer bij de fysio geweest en mag niet hardlopen zolang ik pijn heb..en dat heb ik nog elke dag. Bovendien heb ik schijnbaar genoeg triggerpoints in m'n been, instabiel bekken en een zwakke core. Ben nog wel even bezig schijnbaar!
Geloof dat ik dit topic voorlopig uit m'n MyAT kan gooien. Jammer en klote, maar het is niet anders.
Hier hetzelfde. Miskoop dus. Zal eens kijken of ik ermee terug kan idd.quote:Op maandag 15 december 2014 18:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Nice ik ookquote:Op maandag 15 december 2014 19:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Miskoop dus. Zal eens kijken of ik ermee terug kan idd.
Leuker nieuws: nog een kleine 7 km en dan heb ik mijn challenge gehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@GotC, klote joh, hoop dat het snel beter gaat
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
hoe hoog is die hobbel??quote:Op maandag 15 december 2014 20:27 schreef Ajaxfan het volgende:
Zondag maar op de bank liggen na dit denk ik:
http://runningholland.nl/(...)-het-goede-doel.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |