Topquote:Op maandag 15 december 2014 09:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Oke dan heb ik nu even tijd voor een verslagje!
[..]
quote:Op maandag 15 december 2014 10:15 schreef Cynic het volgende:
Uitslagen van zaterdag zijn er ook. Best wel leuk geëindigd, de snelste heeft er ook nog best lang over gedaan kennelijk.Netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get stoned
Jij ook nette tijd trouwens!quote:Op maandag 15 december 2014 10:32 schreef Hinder het volgende:
Dank Guard, GotC, Yuki en McTwente!
[..]
Top.
[..]
Netjes!
Dank! PR (44:28) dateert uit voorjaar 2011, maar ik vermoed dat dat parcours toen te kort was. Ik sprak laatst een loper die daar ook wel eens loopt (jaarlijks wordt hetzelfde parcours gelopen), en 'die liep daar ook altijd snel'. De afgelopen jaren tikte ik de 45:laag wel eens aan; de laatste keer in de zomer van 2012. Sindsdien in een 10k wedstrijd niet meer zo hard gelopen, tot gisteren dus.quote:Op maandag 15 december 2014 10:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Jij ook nette tijd trouwens!
Sneller dan sinds tijden maar geen PR? Liep je jaren geleden zo snel?
quote:Op maandag 15 december 2014 09:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Oke dan heb ik nu even tijd voor een verslagje!Mooie foto's zeg! En leuk verslag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: Ik denk qua omgeving en parcours wel het leukste wedstrijdje van het jaar. Volgende keer moeten jullie zoals ik van tevoren al zei allemaal meedoen, behalve de snelle vrouwen dan
Oh ja daarover; de volgende keer is 25 januari. Maar als ik daaraan mee zou doen wordt het voor mij: 25 januari 10km cross voluit, 1 februari 25km MWM op duurlooptempo, 8 februari 30km Schoorl 'voluit'. Is dat een goed idee denken jullie?
Inderdaad veel achter elkaar, die 3 races.
Of je het moet doen? Kan ik moeilijk inschatten.
Van de 10 herstel je wel in een week lijkt me. Dus je kan het ws wel. Dan moet je de MWM wel echt rustig lopen, zodat je de 8e goed hersteld bent. En de vraag is misschien ook: hoe erg zou je het vinden als je in schoorl niet 100% los kan gaan omdat je toch de 2 voorgaande loopjes nog in de benen hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Oke dan heb ik nu even tijd voor een verslagje!Goed verslag, en volgens mij vallen die blubberdijen ook wel mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: Ik denk qua omgeving en parcours wel het leukste wedstrijdje van het jaar. Volgende keer moeten jullie zoals ik van tevoren al zei allemaal meedoen, behalve de snelle vrouwen dan
Oh ja daarover; de volgende keer is 25 januari. Maar als ik daaraan mee zou doen wordt het voor mij: 25 januari 10km cross voluit, 1 februari 25km MWM op duurlooptempo, 8 februari 30km Schoorl 'voluit'. Is dat een goed idee denken jullie?
En volgens mij kan dat prima, 10 km voluit, een week later een LDL-achtige activiteit en de dan die 30 in Schoorl weer volle bak.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Goede overwegingen. Op zich is het niet heel erg als Schoorl niet heel hard gaat, het is toch een incourante afstand zeg maarquote:Op maandag 15 december 2014 10:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Mooie foto's zeg! En leuk verslag.
Inderdaad veel achter elkaar, die 3 races.
Of je het moet doen? Kan ik moeilijk inschatten.
Van de 10 herstel je wel in een week lijkt me. Dus je kan het ws wel. Dan moet je de MWM wel echt rustig lopen, zodat je de 8e goed hersteld bent. En de vraag is misschien ook: hoe erg zou je het vinden als je in schoorl niet 100% los kan gaan omdat je toch de 2 voorgaande loopjes nog in de benen hebt.
Op deze foto's wel ja, de rest bespaar ik jullie (en mezelf)quote:Op maandag 15 december 2014 10:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Goed verslag, en volgens mij vallen die blubberdijen ook wel mee!
En volgens mij kan dat prima, 10 km voluit, een week later een LDL-achtige activiteit en de dan die 30 in Schoorl weer volle bak.
Jazeker, in november sowieso, en misschien in juni de Brabantse Wal Marathon, maar dat laat ik even afhangen of ik een plekje kan bemachtigen op de 37 km bij de Koning van Spanje.quote:Op maandag 15 december 2014 10:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Op deze foto's wel ja, de rest bespaar ik jullie (en mezelf)
Heb jij nou al een nieuwe marathon op de planning staan of niet?
Mooie ingetogen reflectie. Geen speld tussen te krijgen denk ik. Mocht je in Leiden gaan lopen is het te hopen dat het niet weer 25 graden wordt zoals dit jaar. Hoe dan ook vond ik het een heroïsche poging en ben je heel ver gekomen, 28 km binnen twee uur is uitzonderlijk goed te noemen.quote:Op zondag 14 december 2014 21:44 schreef Corniel het volgende:
Nee, ik had er vrede mee. Juist omdat ik alles gedaan had wat ik denk dat ik moest doen, en het voor mijn gevoel niet tegen zat. Kennelijk was ik tot dit in staat, en niet meer. Ik heb ook geen spijt van het inzetten op deze tijd. Ik heb de gok genomen, en verloren. Ik heb er veel van geleerd. Iets wat ik niet geleerd had als ik voor mijn doen voorzichtig was gestart.
582 Loopjes sinds 20 augustus 2010. Dat is inclusief de allereerste training van 4x2"p2" en een winterbreak van 50 dagen, waarna ik in het voorjaar van 2011 weer helemaal opnieuw begon.quote:Op zondag 14 december 2014 21:25 schreef Swetsenegger het volgende:
491 loopjes, 4077KM in 3 en een half jaar
Het is veel beter (en prettiger) om je eigen prestaties en mogelijkheden af te meten aan wat je zelf kan. Sowieso succes met het halen van jouw doel!quote:Op maandag 15 december 2014 09:41 schreef McTwente het volgende:
En tenslotte het minder positieve bericht van Corniel.![]()
Op weg naar een absolute toptijd (HM tussentijd een half uur sneller dan mijn beoogde HM tijd voor aankomend weekend!)
Dat klopt en ik weet dat dit soort tijden er voor mij ook niet inzitten, laat staan als tussentijd van de M.quote:Op maandag 15 december 2014 11:02 schreef Corniel het volgende:
[..]
Het is veel beter (en prettiger) om je eigen prestaties en mogelijkheden af te meten aan wat je zelf kan. Sowieso succes met het halen van jouw doel!
Had dat niet met name met de afstand te maken?quote:Op maandag 15 december 2014 11:16 schreef Cynic het volgende:
Tijd voor een domme vraag: wat is nou eigenlijk het verschil tussen een cross en een trail?
Is al vaker gesteld.quote:Op maandag 15 december 2014 11:16 schreef Cynic het volgende:
Tijd voor een domme vraag: wat is nou eigenlijk het verschil tussen een cross en een trail?
Zit natuurlijk wel een verschil tussen duurloop en stukgaan op een toptijd. Als je op jezelf let zou (jij) het wel moeten kunnenquote:Op maandag 15 december 2014 10:50 schreef La_Tramposa het volgende:
Goede overwegingen. Op zich is het niet heel erg als Schoorl niet heel hard gaat, het is toch een incourante afstand zeg maar Maar ik zou het iig niet als duurloop willen lopen, 2 wedstrijdjes achter elkaar, waar ik best veel moet reizen, als duurloop vind ik toch zonde.
Oke dan heb ik nu even tijd voor een verslagje!Goed verslag, goede foto's, prima prestatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: Ik denk qua omgeving en parcours wel het leukste wedstrijdje van het jaar. Volgende keer moeten jullie zoals ik van tevoren al zei allemaal meedoen, behalve de snelle vrouwen dan
Oh ja daarover; de volgende keer is 25 januari. Maar als ik daaraan mee zou doen wordt het voor mij: 25 januari 10km cross voluit, 1 februari 25km MWM op duurlooptempo, 8 februari 30km Schoorl 'voluit'. Is dat een goed idee denken jullie?![]()
Volgens mij hoeft dat programma geen enkel probleem te zijn. Sterker nog, volgens de Verheulmethode zou je elke week/twee weken een wedstrijd 'moeten' lopen. Word je alleen maar sterker van
quote:Op maandag 15 december 2014 11:27 schreef GotC het volgende:
Geloof dat ik dit topic voorlopig uit m'n MyAT kan gooien.
Net weer bij de fysio geweest en mag niet hardlopen zolang ik pijn heb..en dat heb ik nog elke dag. Bovendien heb ik schijnbaar genoeg triggerpoints in m'n been, instabiel bekken en een zwakke core. Ben nog wel even bezig schijnbaar!
Geloof dat ik dit topic voorlopig uit m'n MyAT kan gooien. Jammer en klote, maar het is niet anders.
Balen zegquote:Op maandag 15 december 2014 11:27 schreef GotC het volgende:
Net weer bij de fysio geweest en mag niet hardlopen zolang ik pijn heb..en dat heb ik nog elke dag. Bovendien heb ik schijnbaar genoeg triggerpoints in m'n been, instabiel bekken en een zwakke core. Ben nog wel even bezig schijnbaar!
Geloof dat ik dit topic voorlopig uit m'n MyAT kan gooien. Jammer en klote, maar het is niet anders.
Niet echt. Zwemmen mag ik, maar max half uur omdat m'n core zo instabiel is en dus eigenlijk een half uur lang aan het corrigeren is. En dat is wat we niet willen schijnbaarquote:Op maandag 15 december 2014 11:29 schreef CaLeX het volgende:
[..]![]()
Hij heeft niets anders wat je in de tussentijd zou kunnen oppakken?
Hebben ze bij jullie atletiekvereniging geen zaal/core trainingen in de winter?quote:Op maandag 15 december 2014 11:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Niet echt. Zwemmen mag ik, maar max half uur omdat m'n core zo instabiel is en dus eigenlijk een half uur lang aan het corrigeren is. En dat is wat we niet willen schijnbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |