quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
Dat was een mooi alu-behangetje Fogel.
Maar het kan nog veel mooier. Onzichtbaar!
Nog geen wilde plannen voor vanavond, volgende week daarintegenquote:Op zaterdag 13 december 2014 10:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh.
Wordt er nog gefeest dit weekend?
Kerstkaarten schrijven en de koelkast ontdooien dus ja...Party!!!!quote:Op zaterdag 13 december 2014 10:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh.
Wordt er nog gefeest dit weekend?
Kerstkaarten? Wow dat er nog mensen zijn die dat doen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kerstkaarten schrijven en de koelkast ontdooien dus ja...Party!!!!
Goeiemorgen B. Ga jij nog feesten?
theguyver zal wel weer als een beest tekeer gaan. Die feest voor ons allemaal![]()
moet post boven me lezen![]()
Ja, ik vind dat leuk om te doen en ook heel leuk om zo'n geschreven kaartje in de bus te krijgen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kerstkaarten? Wow dat er nog mensen zijn die dat doen.
Maar nee, ik stuur ook nog kaartjes. Vind het ook leuk om ze te krijgen hehe.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat leuk om te doen en ook heel leuk om zo'n geschreven kaartje in de bus te krijgen.
Is zeker ouderwets he?
Ken er weinig die dat nog doen, heb een aangetrouwde tante die de kaarten ook nog zelf maakt, ik geloof dat dat de enige is die wij nog krijgen zo'n beetje want als je ze zelf niet stuurt krijg je er ook weinig terug.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat leuk om te doen en ook heel leuk om zo'n geschreven kaartje in de bus te krijgen.
Is zeker ouderwets he?
Das waar. Maar ik vind het een leuke traditie. Volgens mij wordt het echte schrijven steeds minder. Iedereen zit te texten.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ken er weinig die dat nog doen, heb een aangetrouwde tante die de kaarten ook nog zelf maakt, ik geloof dat dat de enige is die wij nog krijgen zo'n beetje want als je ze zelf niet stuurt krijg je er ook weinig terug.
Dat klopt, ik merk het zelf als ik wat moet schrijven dat ik heel snel kramp krijg omdat ik het niet meer gewend ben.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Das waar. Maar ik vind het een leuke traditie. Volgens mij wordt het echte schrijven steeds minder. Iedereen zit te texten.
Precies! Heb nu 20 kaarten geschreven en de kramp begintquote:Op zaterdag 13 december 2014 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt, ik merk het zelf als ik wat moet schrijven dat ik heel snel kramp krijg omdat ik het niet meer gewend ben.
Tijd voor glaasje wijn dan. of ben ik de enige die dat doet op zaterdag en zondag rond deze tijd?quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Precies! Heb nu 20 kaarten geschreven en de kramp begint
In beide gevallen niet, maar hartelijk gefeliciteerd B! Mooie leeftijd van je omaquote:Op zaterdag 13 december 2014 12:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tijd voor glaasje wijn dan. of ben ik de enige die dat doet op zaterdag en zondag rond deze tijd?
2 verjaardagen vandaag. M'n nichtje wordt 2 en m'n oma 94 dus echt heftig feestje zal het niet worden.
Geen idee maar het is in Zeeland best gebruikelijk dat men op zaterdag tussen 11 en 12 al een jonkje of een wijntje drinkt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In beide gevallen niet, maar hartelijk gefeliciteerd B! Mooie leeftijd van je oma![]()
Wijn wacht ik nog ff mee. Overdag drinken valt bij mij niet zo goed. Gek eigenlijk he? Waarom zou je overdag eerder aangeschoten raken dan 's avonds
Minder eten in de maag overdag zal meespelen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In beide gevallen niet, maar hartelijk gefeliciteerd B! Mooie leeftijd van je oma![]()
Wijn wacht ik nog ff mee. Overdag drinken valt bij mij niet zo goed. Gek eigenlijk he? Waarom zou je overdag eerder aangeschoten raken dan 's avonds
Dat zal het zijn ja.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Minder eten in de maag overdag zal meespelen.
Goedemorgen trouwens
Het inslapen gaat maar het doorslapen blijft een crimequote:Op zaterdag 13 december 2014 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja.
Goeiemorgen Inso. Gaat het slapen weer wat beter?
Ja, dat is naar zo midden in de nacht wakker wordenquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het inslapen gaat maar het doorslapen blijft een crimemaar beter dan niks
Weet niet zeker. Denken van de rugleuning van de bank gesprongen en verkeerd terecht gekomen. Waren niet thuis en toen wilde ze niet meer lopen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is naar zo midden in de nacht wakker worden![]()
Arm hondje. Hoe kwam het?
Dan zijn die Zeeuwen ondeugender dan ik dacht, maar voor mij is het ook wat vroeg tenzij met een lunch.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Geen idee maar het is in Zeeland best gebruikelijk dat men op zaterdag tussen 11 en 12 al een jonkje of een wijntje drinkt.
Je zou dus kunnen stellen dat de integratie is gelukt bij mij
Britten nemen graag lauw bier bij het ontbijtquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan zijn die Zeeuwen ondeugender dan ik dacht, maar voor mij is het ook wat vroeg tenzij met een lunch.
Die hebben ook geen excuus nodig als er gelegenheid is, verbaast me altijd hoe die zich vol kunnen gooien.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Britten nemen graag lauw bier bij het ontbijt
Ik kijk vaak naar Bed&Breakfast op RTL8 en het valt me op dat de Britten hun ontbijt zo belangrijk vinden. Elke keer zie ik 2 plakjes bacon, 1 stukje bloedworst (:r),2 worstjes, een ei en een tomaat en witte bonen in tomatensaus voorbijkomen. En oh wee als de toast niet in een rekje staat, dan deugt het hele ontbijt niet meer.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Britten nemen graag lauw bier bij het ontbijt
Ja dat is heel typisch. Al ken ik in praktijk werkelijk nooit iemand die zo ontbijt normaal gesproken. Toch geen tijd voor zo sochtends. Ik eet meestal een bakje yoghurt met nootjes sochtends en dat is hetquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kijk vaak naar Bed&Breakfast op RTL8 en het valt me op dat de Britten hun ontbijt zo belangrijk vinden. Elke keer zie ik 2 plakjes bacon, 1 stukje bloedworst (:r),2 worstjes, een ei en een tomaat en witte bonen in tomatensaus voorbijkomen. En oh wee als de toast niet in een rekje staat, dan deugt het hele ontbijt niet meer.
In dat programma gebruiken ze het ontbijt om elkaar af te troeven en op af te rekenen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja dat is heel typisch. Al ken ik in praktijk werkelijk nooit iemand die zo ontbijt normaal gesproken. Toch geen tijd voor zo sochtends. Ik eet meestal een bakje yoghurt met nootjes sochtends en dat is het
Zeeuwse bolus erbijquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan zijn die Zeeuwen ondeugender dan ik dacht, maar voor mij is het ook wat vroeg tenzij met een lunch.
Beetje laat maar niet minder gemeend: hoi Div. Je bent waarschijnlijk de hort al op en ik wens je veel plezierquote:
Thanks Lavquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Beetje laat maar niet minder gemeend: hoi Div. Je bent waarschijnlijk de hort al op en ik wens je veel plezier
Prima zaterdag gehad. Koelkast ontdooit en alle kerstkaarten geschreven en zometeen nog even naar de kroeg. Dus helemaal top!quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Thanks Lav![]()
Ben er nog, zit te wachten tot m'n kapsalon bezorgd wordt. Duurt al 3 kwartier
Heb er nu geen zin meer inStraks maar naar een andere shoarmazaak voor kipkebab ofzo.
Hoe is jouw zaterdag?
Veel plezier!quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Prima zaterdag gehad. Koelkast ontdooit en alle kerstkaarten geschreven en zometeen nog even naar de kroeg.
Nou nee. Zelden zoiets belachelijks gehoord. Dacht eerst dat het een grap wasquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Veel plezier!
Proosten op de glorieuze overwinning van überdemocraat Martin Schulz?
Toen het net voor m'n neus stond kreeg ik er toch wel weer zin in hahaquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Prima zaterdag gehad. Koelkast ontdooit en alle kerstkaarten geschreven en zometeen nog even naar de kroeg. Dus helemaal top!
Lastig he als je zo lang op je eten moet wachten dat je er gewoon geen zin meer in hebt.
Martin Schulz. Die heeft blijkbaar een prijs verdient omdat hij zoveel voor de democratie heeft gedaanquote:
Nope wel een plek in de top 10.quote:Op zondag 14 december 2014 12:10 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen! Heerlijk weer! Lekker gerend![]()
Sara beterschap gewenst![]()
Wat denken jullie, gaan we hiermee winnen?
waiaiaiaiai waiaiaiaia
Oeh! Duimen dan maarquote:Op zondag 14 december 2014 13:41 schreef ATuin-hek het volgende:
Zo, sollicitatie voor post-doc positie is de deur uit
quote:
Az fans niet vergeten. Feli Lquote:Op zondag 14 december 2014 22:21 schreef Lavenderr het volgende:
Ajax-fans , Feyenoord-fans en PSV-fans: feli
Graag gedaan hoor. Alhoewel zowel feyenoord fans als AZ fans niet echt blij zijn met deze uitslag vanwege hoe de wedstrijd verliep.quote:Op zondag 14 december 2014 22:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach ja. Ik dacht laat ik eens bescheiden zijn. Dankjewel B
Morge, ik dacht dat imodium niet zo goed was omdat dan die rotzooi in je maag blijft zittenquote:Op maandag 15 december 2014 10:43 schreef sararaats het volgende:
nog steeds ziek. alles wat ik eet, komt er langs achter weer uit (sorry aan de mensen die aan tafel zouden zitten)
Imodium genomen en toch een boterhammetje gegeten.
Nee hoor. Klaarwakkerquote:Op zondag 14 december 2014 23:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor. Alhoewel zowel feyenoord fans als AZ fans niet echt blij zijn met deze uitslag vanwege hoe de wedstrijd verliep.
Maar je slaapt vast al.
Dat is niet gek Scrumquote:Op maandag 15 december 2014 09:02 schreef Scrummie het volgende:
Nieuwe week!
Laatste week werken dit jaar. Vrijdag lekker 2 weekjes vakantie.
Vervelend Sara. Hoop dat het nu snel beter gaat.quote:Op maandag 15 december 2014 10:43 schreef sararaats het volgende:
nog steeds ziek. alles wat ik eet, komt er langs achter weer uit (sorry aan de mensen die aan tafel zouden zitten)
Imodium genomen en toch een boterhammetje gegeten.
Haha nee hoor maar vond het wel een grappig plaatjequote:Op maandag 15 december 2014 12:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leg je weer op de bank te leggen B?
jajaquote:Op maandag 15 december 2014 12:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha nee hoor maar vond het wel een grappig plaatje
Ja, paar dagen tussen kerst en oud en nieuw.quote:Op maandag 15 december 2014 13:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker he.
Jij nog vrije dagen in het vooruitzicht?
Het was wat idd gister. Die scheidsrechter had nog 10 minuten erbij moeten trekken alleen door dat getijdrek van AZ.quote:Op maandag 15 december 2014 13:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, paar dagen tussen kerst en oud en nieuw.
Wat een voetbaldag gisteren he? Die scheidsrechter wilde zeker graag dat Feyenoord zou winnen met zijn extra 5 minuten speeltijd .
Deden ze dat danquote:Op maandag 15 december 2014 13:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het was wat idd gister. Die scheidsrechter had nog 10 minuten erbij moeten trekken alleen door dat getijdrek van AZ.
Hoe was de stemming op het Feyenoord-topic? Zal wel weer hectisch geweest zijnquote:Op maandag 15 december 2014 13:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha ja, en die vechtpartij duurde alleen al 5 minuten ofzo
Weet niet hoe het live was, niet gevolgd, maar na de wedstrijd was het.. niet gezelligquote:Op maandag 15 december 2014 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe was de stemming op het Feyenoord-topic? Zal wel weer hectisch geweest zijn
Oh dat klinkt...eh niet okquote:Op maandag 15 december 2014 13:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Weet niet hoe het live was, niet gevolgd, maar na de wedstrijd was het.. niet gezellig
En jij hebt je blijkbaar keurig gedragen . Huldequote:Op maandag 15 december 2014 13:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, altijd na teleurstelling. Nu is het alweer over
Ben er nog wel jaquote:Op maandag 15 december 2014 13:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En jij hebt je blijkbaar keurig gedragen . Hulde
Drizt en Karina hebben het maar druk met zijn tweetjesquote:Op maandag 15 december 2014 13:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben er nog wel ja. Ach, sinds GGMM geen mod meer is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op maandag 15 december 2014 13:32 schreef Fogel het volgende:
Gewoon heel VBL sluiten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 december 2014 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Ja inderdaad, zijn er aantal weg hequote:Op maandag 15 december 2014 13:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Drizt en Karina hebben het maar druk met zijn tweetjes
Zal wel snel versterking komen. Met twee man op VBL is veel teveel werk.quote:Op maandag 15 december 2014 14:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja inderdaad, zijn er aantal weg he
Ja, dat is niet het rustigste forum inderdaad. Ben benieuwd wie er bij komen, staan ook niet veel mensen te springen geloof ik.quote:Op maandag 15 december 2014 14:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zal wel snel versterking komen. Met twee man op VBL is veel teveel werk.
Goh, wat vreemdquote:Op maandag 15 december 2014 14:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat is niet het rustigste forum inderdaad. Ben benieuwd wie er bij komen, staan ook niet veel mensen te springen geloof ik.
Het lijkt me waanzinnig moeilijk om daar te modden.quote:Op maandag 15 december 2014 14:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat is niet het rustigste forum inderdaad. Ben benieuwd wie er bij komen, staan ook niet veel mensen te springen geloof ik.
Dat dus en wederomquote:Op maandag 15 december 2014 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het lijkt me waanzinnig moeilijk om daar te modden.
Posten is al een waagstuk
Kudo's voor Karina en Drizt.
quote:Op maandag 15 december 2014 13:32 schreef Fogel het volgende:
Gewoon heel VBL sluiten!Komen ze allemaal hier heen omdat Lav zo lief isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal wel snel veranderen dan
oh ah toma toma vem vem vem vem
Hoi Divquote:Op maandag 15 december 2014 15:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Komen ze allemaal hier heen omdat Lav zo lief is![]()
Zal wel snel veranderen dan![]()
Hoooiquote:Op maandag 15 december 2014 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Div![]()
Zit je ook naar VI te kijken ?
Arme Hansie. Krijgt er weer van langs aan alle kanten. Ik dacht even dat hij op zou stappen
Ja, hij hapt zo lekker . Maar ik had wel het idee dat hij op het laatst echt kwaad was en kan het begrijpen. Soms moet men weten dat men moet stoppen. En hij schold Wilfred uit voor paardenlul en dat had Wilfred verdiend.quote:Op maandag 15 december 2014 22:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoooi
Net klaar met deze aflevering, werd gebeld dus toen moest het even op pauze. Arme Hans idd, maar zijn reacties zijn altijd weer leuk
Wilfred kan echt vreselijk zuigen. Net Kwalbert Verlinde wat dat betreft.quote:Op maandag 15 december 2014 23:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, hij hapt zo lekker . Maar ik had wel het idee dat hij op het laatst echt kwaad was en kan het begrijpen. Soms moet men weten dat men moet stoppen. En hij schold Wilfred uit voor paardenlul en dat had Wilfred verdiend.
En nu is het bedtijd.
Truste Divsweet dreams
Truste Div en tot morgen. Sweet dreamsquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Wilfred kan echt vreselijk zuigen. Net Kwalbert Verlinde wat dat betreft.
Slaap lekker Lavtot morgen!
Sweet dreamsquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Truste Div en tot morgen. Sweet dreams
Beetje drank erbij en het zal wel lekker weg luisterenquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:34 schreef Fogel het volgende:
Zometeen kerstlunch met oa rendiervlees en muziek van een kleine enemble van TSO. Zin in
quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:34 schreef Fogel het volgende:
Zometeen kerstlunch met oa rendiervlees en muziek van een kleine enemble van TSO. Zin in
Voor drank op het werk woon ik in het verkeerde landquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje drank erbij en het zal wel lekker weg luisteren
Rendiervlees, zozo klinkt erg luxe allemaal.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:34 schreef Fogel het volgende:
Zometeen kerstlunch met oa rendiervlees en muziek van een kleine ensemble van TSO. Zin in
Wat wordt er dan gedronken bij een kerstlunch?quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor drank op het werk woon ik in het verkeerde land
Noorwegen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor drank op het werk woon ik in het verkeerde land
quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Rendiervlees, zozo klinkt erg luxe allemaal.
Have fun!![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat wordt er dan gedronken bij een kerstlunch?
Thanks, water, ja.quote:
Serieus water ja?quote:
fixedquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi jongens
psv gaat morgen beesten af
Ik kom hier donderdag wel even langsquote:
ben jij tegenwoordig weer voor ajax?quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:21 schreef Lavenderr het volgende:
Ik kom even zwaaien met een Ajax witte vlag.
Goeiemiddag voetballiefhebbers![]()
En andere liefhebbers van wat dan ook
Ik ben meer voor AZ eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ben jij tegenwoordig weer voor ajax?
clubhoppers in Noord-Holland ook.
Zeker zin inquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Man, wat spannendZin in die pot.
Kaasjequote:Op dinsdag 16 december 2014 14:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben meer voor AZ eigenlijk.
Heb post aangepast![]()
I love cheesequote:
quote:
Komt dan goed uit dat ze het ook in Zweden hebbenquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:02 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
![]()
Vind 't echt heerlijkallemaal dankzij Triztán Vindtorn (RIP
)
Heb alleen nog geen elandenworst kunnen vinden hiero.. Zo jammer want heb geen zin om naar Noorwegen te gaan daarvoor
Mehquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Komt dan goed uit dat ze het ook in Zweden hebben
Surstrømming.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Mehook te ver. Al wil ik dat ene nog wel een keer proberen. Surstrommeljen of hoe dat ook heet
Dit kan ik beamen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Surstrømming.
Vooral niet binnen openmaken, die lucht krijg je niet weg.
Ik vrees dat jij dan ook opengemaakt wordt...quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:13 schreef DrNick het volgende:
Neem hem mee naar Bart trouwens, kan ik hem stiekem openmaken.
Even googlen of dat te bestellen is ergens. Ben toch benieuwd na wat filmpjesquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Surstrømming.
Vooral niet binnen openmaken, die lucht krijg je niet weg.
Enige lekkere kaas.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:17 schreef Lavenderr het volgende:
Heel oude kaas. Brokkelig en lekker zout.
Ohh dat is echt zo opquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:17 schreef Lavenderr het volgende:
Heel oude kaas. Brokkelig en lekker zout.
Oh, verkeerde topicquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vrees dat jij dan ook opengemaakt wordt...
Misschien mag je wel aan de surstrømming van DrNick proevenquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Even googlen of dat te bestellen is ergens. Ben toch benieuwd na wat filmpjes
Vind ik ook. Jonge kaas smaakt nergens naar. Kun je net zo goed stopverf eten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Enige lekkere kaas.
Jonge en belegen kaas![]()
![]()
Die cracker met roomboter is prima, alleen dan met oude kaas eropquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:26 schreef DrNick het volgende:
Trouwens, jonge belegen op een cracker met roomboter
Een stuk plastic tussen je boterham stoppen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind ik ook. Jonge kaas smaakt nergens naar. Kun je net zo goed stopverf eten.
Het is dat m'n duits zo beroerd is dat ik nergens kan vinden of Schweden-markt.de ook verzend naar NL, weet DrNick dat mss?quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Misschien mag je wel aan de surstrømming van DrNick proeven
Gekocht op Stockholm C., bij de Co-op geloof ik. 40 kronen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Het is dat m'n duits zo beroerd is dat ik nergens kan vinden of Schweden-markt.de ook verzend naar NL, weet DrNick dat mss?
CUL / Surströmming HALwat een held.
Ah, dan toch maar een weekendje Stockholm doen volgend jaar. Heb nog een paar winkels die ik sowieso moet bezoeken daarquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gekocht op Stockholm C., bij de Co-op geloof ik. 40 kronen.
Bengans zit er ook, leuk platenwinkeltje. Drottninggatan, links de trap op als je het station uit komt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah, dan toch maar een weekendje Stockholm doen volgend jaar. Heb nog een paar winkels die ik sowieso moet bezoeken daarEn mss valt het ook nog te combineren met een leuk feestje in de zomer ofzo.
Oeh, platenwinkels zijn altijd leukquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Bengans zit er ook, leuk platenwinkeltje. Drottninggatan, links de trap op als je het station uit komt.
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:43 schreef DrNick het volgende:
Motel L een mooi hotel trouwens, redelijk goedkoop, modern, minimalistisch. Tof. En binnen 10 minuten zit je bij de T-bana. Tramding stopt ervoor
Daar zit ook een gode chocolade- en dropwinkelquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Bengans zit er ook, leuk platenwinkeltje. Drottninggatan, links de trap op als je het station uit komt.
Sparenquote:
Oeh, welke?quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar zit ook een gode chocolade- en dropwinkel![]()
Stockholm
Je wilt ook leven daar. Vooral als je drinkt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
Valt wel mee. Hotel was 80 per nacht geloof ik, vlucht 100 retour.
Dat heb ik je al eerder verteld man.quote:
Ahja, dan wel.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je wilt ook leven daar. Vooral als je drinkt.
Weet ik, maar ik weet niet in welk deel van de SC het staatquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat heb ik je al eerder verteld man.
Da's goedkoper dan hierquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:08 schreef Insomnia_ het volgende:
En was toen met mattie ergens een bar in een hoog gebouw in gelokt.
4 biertjes.
Mocht 60 aftikken ofzo![]()
ja omgerekend 60 euro hequote:Op dinsdag 16 december 2014 16:12 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nederland. 60 kronen is bijna gratis voor 4 bier.
Hihahoquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja omgerekend 60 euro he
grapjas
Hahaquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:13 schreef Fogel het volgende:
Ik had ergens wat gepost over de valse base stations in Oslo. Een krant heeft wat ambassades in Noorwegen gemaild of ze er achter zaten, en de viceambassadeur van Israel, George Deek, kwam met het volgende antwoord:
«Of course, after taking over the international banking system, dominating world media, controlling international politics and causing global warming, the last piece towards world domination was to monitor Norway. I hope we will do a better job in this one than in the others»
Dat verwacht je niet van een officiele instantieIk vind het tof!
geniaalquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:13 schreef Fogel het volgende:
Ik had ergens wat gepost over de valse base stations in Oslo. Een krant heeft wat ambassades in Noorwegen gemaild of ze er achter zaten, en de viceambassadeur van Israel, George Deek, kwam met het volgende antwoord:
«Of course, after taking over the international banking system, dominating world media, controlling international politics and causing global warming, the last piece towards world domination was to monitor Norway. I hope we will do a better job in this one than in the others»
Dat verwacht je niet van een officiele instantieIk vind het tof!
Goedenavond en bedankt. Het licht gaat uit in Eindhoven!quote:Op woensdag 17 december 2014 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
Deze blijft mooi![]()
En goedenavond en allemaal een fijne wedstrijd gewenst
Oei...ben beniewd Div. Het wordt spannendquote:Op woensdag 17 december 2014 18:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Goedenavond en bedankt. Het licht gaat uit in Eindhoven!
Zit ook vol spanning hier. Bier staat koud, chips en nootjes bij de hand. Laat maar beginnenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oei...ben beniewd Div. Het wordt spannend
Nu de Toorn er niet bij is zie ik het wel iets somberder in ja.. Maar als ze er gewoon bovenop klappen moet winnen toch wel mogelijk zijn daar.quote:
Geen boetius ook nog eensquote:Op woensdag 17 december 2014 19:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Nu de Toorn er niet bij is zie ik het wel iets somberder in ja.. Maar als ze er gewoon bovenop klappen moet winnen toch wel mogelijk zijn daar.
Die was ook niet echt sterk tegen AZ he. Al is Manu wel zo'n opportunistische speler die vaak de bal kwijt kan raken, en dan is PSV wel gevaarlijk met hun snelheid..quote:
Vermijdt jij vanavond VBL? Of is het nog niet zo erg als met die Joden?quote:
Na de wedstrijd kom ik wel even buurtenquote:Op woensdag 17 december 2014 19:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Vermijdt jij vanavond VBL? Of is het nog niet zo erg als met die Joden?
Dat is je geraden!quote:Op woensdag 17 december 2014 19:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Na de wedstrijd kom ik wel even buurten. Of juichen (JUICHEN.gif) of huilen (en dus schelden op alles wat los en vast zit (maar ik hou me in, geen bans)).
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Na de wedstrijd kom ik wel even buurten. Of juichen (JUICHEN.gif) of huilen (en dus schelden op alles wat los en vast zit (maar ik hou me in, geen bans)).
Zeker een topic waard. Dat is waar BNW over gaat.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:35 schreef Resonancer het volgende:
Eigenlijk wel een topic waard:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23847577
Wat is daar gebeurd?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben nu wel weer bekoeld, het ging net weer los in VBL
3 topics gesloten en opgeruimd. Getroll van PSVers zoals Guus, Davy en die Klapesinjehandjes.quote:
Clapclapyeahdinges? Da's eentje uit Damsko hoor.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:36 schreef Divje het volgende:
[..]
3 topics gesloten en opgeruimd. Getroll van PSV's zoals Guus, Davy en die Klapesinjehandjes.
Zal er zelf ook wel wat notes bij hebben.
Ah excuses. Snap dat je daar niet mee geassocieerd wil worden. Nouja die zaten er dus ook bij ja.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Clapclapyeahdinges? Da's eentje uit Damsko hoor.
Nouja ik vind dat vooral gewoon zelf ook een enorme debiel. Net als sommige PSV-users overigens.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah excuses. Snap dat je daar niet mee geassocieerd wil worden. Nouja die zaten er dus ook bij ja.
Die Wilshere speelt niet bij Feyenoord, scheelt 2 letters en nog wat aan kwaliteitquote:Op woensdag 17 december 2014 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wilshere![]()
![]()
Tijd om naar het stadion te gaan, genot
Ja ik typte iets te snelquote:Op woensdag 17 december 2014 23:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Wilshere speelt niet bij Feyenoord, scheelt 2 letters en nog wat aan kwaliteit
Zitten bij elke club wel debiele supporters natuurlijk, en zal eerlijk toegeven dat ik me ook wel debiel heb gedragen vanavond.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja ik vind dat vooral gewoon zelf ook een enorme debiel. Net als sommige PSV-users overigens.
Heb je met kanker gescholden?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Zitten bij elke club wel debiele supporters natuurlijk, en zal eerlijk toegeven dat ik me ook wel debiel heb gedragen vanavond.
Gefeliciteerd met het winterkampioenschap.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je met kanker gescholden?
Al waren we zesde, zolang we maar bovenaan staan na 34 potjes.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het winterkampioenschap.
Dat is me ergens wel ontglipt ja, maar niet richting een persoon hier. Meer op de scheids.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je met kanker gescholden?
Wees blij met deze prijs.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al waren we zesde, zolang we maar bovenaan staan na 34 potjes.
Hoho, de nieuwe spelling is Aderlinie!quote:Op woensdag 17 december 2014 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan niet slapen. Zoveel adrenaline
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoho, de nieuwe spelling is Aderlinie!
VBL / FEIJENOORD #1555 BRABANTSE WIJVEN
Geniet er vanquote:
Ik heb wel meer dan 1 kopje nodigquote:Op donderdag 18 december 2014 07:46 schreef Divje het volgende:
Goedemorgen! Wat is dat soms genieten zo'n kop koffie
Ha, hier ook hoorquote:Op donderdag 18 december 2014 08:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb wel meer dan 1 kopje nodig
In mijn jeugd had je dat nog niet, mij te zoet, al heb ik het weleens met wodka genomen.quote:Op donderdag 18 december 2014 08:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Ha, hier ook hoorGebruik wel een giga-mok, 2x en dan stuiteren
En dan kom je straks buiten en zie je schooljeugd zo'n blikje energy in 2 slokken wegwerken om wakker te worden
Dat is goed te doen met wodka iddquote:Op donderdag 18 december 2014 08:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
In mijn jeugd had je dat nog niet, mij te zoet, al heb ik het weleens met wodka genomen.
quote:Op donderdag 18 december 2014 10:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
dat jetro willems deed het hem he
quote:
Die mening weet je al een beetje hequote:Op donderdag 18 december 2014 12:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Mis Scrmmie, wou graag zijn mening horen over bepaalde PSV-spelers.
Jaa maar kan er geen genoeg van krijgenquote:Op donderdag 18 december 2014 12:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die mening weet je al een beetje he![]()
Ach hij is snel weer onder ons hoor en dan kun je het hem alsnog vragen. Wel hier hoor en niet daaranders is hij zo weer pleite
Die Willems heeft wat aangericht en de puntjepuntjepuntje van zijn naaste familielid ookquote:Op donderdag 18 december 2014 12:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaa maar kan er geen genoeg van krijgen
keek gister bij m'n vader. Die liep woest weg bij de 4 3. Nog nooit meegemaakt.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Mis Scrmmie, wou graag zijn mening horen over bepaalde PSV-spelers.
Heb echt zó hard moeten lachen gisterenquote:Op donderdag 18 december 2014 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die Willems heeft wat aangericht en de puntjepuntjepuntje van zijn naaste familielid ook
Het heeft mij m'n computermuis gekostquote:Op donderdag 18 december 2014 13:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
keek gister bij m'n vader. Die liep woest weg bij de 4 3. Nog nooit meegemaakt.
dierenbeul :pquote:Op donderdag 18 december 2014 13:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb echt zó hard moeten lachen gisterenmaakte het verlies toch wel een beetje goed.
[..]
Het heeft mij m'n computermuis gekostWas al lichtelijk defect maar ligt nu in 20 stukken achter m'n bureau
Scrummie is er zondag weer
quote:Op donderdag 18 december 2014 13:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
dierenbeul :p
maar valt mee dan van scrummie. We moeten hem een beetje opvoeden.
Heb bericht voor U: Willems is écht heel erg dom.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En van mij ook groetjes en dit leuke filmpje van zijn held
Kusje terugquote:Op donderdag 18 december 2014 13:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb bericht voor U: Willems is écht heel erg dom.
Afzender is bekend![]()
Je zal het allicht beter doen dan anderen in het blauw al lijkt dat kleurtje vaak als een pet en een fluit op een parkeerwachter te werken.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn mod pogingen in VBL werden niet geapprecieerd gister
Kusjes mogen gegeven worden zo rond de Kerst.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
mag dat eigenlijk wel...via andere user door een ban heen posten?
Natuurlijkquote:Op donderdag 18 december 2014 15:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kusjes mogen gegeven worden zo rond de Kerst.
Verder gaat Div nu natuurlijk wachten tot zondag en geen doorgeefluik meer zijn. He Div?
nou ja maakte maar een geintjequote:Op donderdag 18 december 2014 15:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kusjes mogen gegeven worden zo rond de Kerst.
Verder gaat Div nu natuurlijk wachten tot zondag en geen doorgeefluik meer zijn. He Div?
kan L toch even voor je kijkenquote:Op donderdag 18 december 2014 15:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Natuurlijk
Vraag me eigenlijk wel af hoeveel notes ik er gister bij heb gekregen
Zal wel meevallen je krijgt nauwelijks notes tegenwoordig.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Natuurlijk
Vraag me eigenlijk wel af hoeveel notes ik er gister bij heb gekregen
You are aquote:Op donderdag 18 december 2014 16:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
kan L toch even voor je kijken
Hoeveel notes heb ik eigenlijk of moet ik dat echt in het fb forum hoeveel notes heb ik topic vragen?
Lav is een hele lieve vrouwquote:Op donderdag 18 december 2014 16:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
kan L toch even voor je kijken
Hoeveel notes heb ik eigenlijk of moet ik dat echt in het fb forum hoeveel notes heb ik topic vragen?
miss moet ik ook eens gaan posten in vbl. Beetje notes verzamelen. 0 is zo karig.quote:
Vooral op wedstrijddagen zoals gisteren komen buurtenquote:Op donderdag 18 december 2014 16:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
miss moet ik ook eens gaan posten in vbl. Beetje notes verzamelen. 0 is zo karig.
heb je nog tips dat ik wel notes krijg maar geen ban? :pquote:Op donderdag 18 december 2014 16:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Vooral op wedstrijddagen zoals gisteren komen buurten
Of bij de volgende klassieker, dan zijn het net pepernotes
Aan wie?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:14 schreef DrNick het volgende:
Lavenderr doet mij denken aan iemand anders.
Uhmm. Nou blijkbaar mag je wel iemand toewensen dat ie een trein kopt, zolang je maar geen grote-K in de mond neemt. Verder ben ik niet zo'n expert in het verzamelen van notesquote:Op donderdag 18 december 2014 16:25 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
heb je nog tips dat ik wel notes krijg maar geen ban? :p
Weer zo'n zenuwslopende avondquote:Op donderdag 18 december 2014 16:34 schreef Divje het volgende:
Ik duik maar weer de kroeg in, lange drukke dag vandaag. Zorgen dat ik wel op tijd thuis ben voor Ajax - Vitesse .
have fun!quote:Op donderdag 18 december 2014 16:34 schreef Divje het volgende:
Ik duik maar weer de kroeg in, lange drukke dag vandaag. Zorgen dat ik wel op tijd thuis ben voor Ajax - Vitesse .
Haha, maar niet voor mijquote:Op donderdag 18 december 2014 16:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weer zo'n zenuwslopende avond
Thanks! Jij ook met de wedstrijd vanavond?quote:
Watch your stepsquote:Op donderdag 18 december 2014 16:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, maar niet voor mijGa me wel vermaken in VBL
[..]
Thanks! Jij ook met de wedstrijd vanavond?
Er is maar één echte.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zo'n meisje die ergens anders ook lavenderr heet maar niet jou is.
Op FOK! ?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zo'n meisje die ergens anders ook lavenderr heet maar niet jou is.
Ja, sorryquote:Op donderdag 18 december 2014 18:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het valt meteen stil hier![]()
Is dat altijd zo, als jij ergens binnenkomt Dr. Nick?
Dit is juist.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je hebt je Dr. nog niet gehaald? xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |