Dat is me ergens wel ontglipt ja, maar niet richting een persoon hier. Meer op de scheids.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je met kanker gescholden?
Wees blij met deze prijs.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al waren we zesde, zolang we maar bovenaan staan na 34 potjes.
Hoho, de nieuwe spelling is Aderlinie!quote:Op woensdag 17 december 2014 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan niet slapen. Zoveel adrenaline
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoho, de nieuwe spelling is Aderlinie!
VBL / FEIJENOORD #1555 BRABANTSE WIJVEN
Geniet er vanquote:
Ik heb wel meer dan 1 kopje nodigquote:Op donderdag 18 december 2014 07:46 schreef Divje het volgende:
Goedemorgen! Wat is dat soms genieten zo'n kop koffie
Ha, hier ook hoorquote:Op donderdag 18 december 2014 08:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb wel meer dan 1 kopje nodig
In mijn jeugd had je dat nog niet, mij te zoet, al heb ik het weleens met wodka genomen.quote:Op donderdag 18 december 2014 08:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Ha, hier ook hoorGebruik wel een giga-mok, 2x en dan stuiteren
En dan kom je straks buiten en zie je schooljeugd zo'n blikje energy in 2 slokken wegwerken om wakker te worden
Dat is goed te doen met wodka iddquote:Op donderdag 18 december 2014 08:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
In mijn jeugd had je dat nog niet, mij te zoet, al heb ik het weleens met wodka genomen.
quote:Op donderdag 18 december 2014 10:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
dat jetro willems deed het hem he
quote:
Die mening weet je al een beetje hequote:Op donderdag 18 december 2014 12:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Mis Scrmmie, wou graag zijn mening horen over bepaalde PSV-spelers.
Jaa maar kan er geen genoeg van krijgenquote:Op donderdag 18 december 2014 12:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die mening weet je al een beetje he![]()
Ach hij is snel weer onder ons hoor en dan kun je het hem alsnog vragen. Wel hier hoor en niet daaranders is hij zo weer pleite
Die Willems heeft wat aangericht en de puntjepuntjepuntje van zijn naaste familielid ookquote:Op donderdag 18 december 2014 12:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaa maar kan er geen genoeg van krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |