Dat is je geraden!quote:Op woensdag 17 december 2014 19:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Na de wedstrijd kom ik wel even buurten. Of juichen (JUICHEN.gif) of huilen (en dus schelden op alles wat los en vast zit (maar ik hou me in, geen bans)).
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Na de wedstrijd kom ik wel even buurten. Of juichen (JUICHEN.gif) of huilen (en dus schelden op alles wat los en vast zit (maar ik hou me in, geen bans)).
Zeker een topic waard. Dat is waar BNW over gaat.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:35 schreef Resonancer het volgende:
Eigenlijk wel een topic waard:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23847577
Wat is daar gebeurd?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben nu wel weer bekoeld, het ging net weer los in VBL
3 topics gesloten en opgeruimd. Getroll van PSVers zoals Guus, Davy en die Klapesinjehandjes.quote:
Clapclapyeahdinges? Da's eentje uit Damsko hoor.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:36 schreef Divje het volgende:
[..]
3 topics gesloten en opgeruimd. Getroll van PSV's zoals Guus, Davy en die Klapesinjehandjes.
Zal er zelf ook wel wat notes bij hebben.
Ah excuses. Snap dat je daar niet mee geassocieerd wil worden. Nouja die zaten er dus ook bij ja.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Clapclapyeahdinges? Da's eentje uit Damsko hoor.
Nouja ik vind dat vooral gewoon zelf ook een enorme debiel. Net als sommige PSV-users overigens.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah excuses. Snap dat je daar niet mee geassocieerd wil worden. Nouja die zaten er dus ook bij ja.
Die Wilshere speelt niet bij Feyenoord, scheelt 2 letters en nog wat aan kwaliteitquote:Op woensdag 17 december 2014 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wilshere![]()
![]()
Tijd om naar het stadion te gaan, genot
Ja ik typte iets te snelquote:Op woensdag 17 december 2014 23:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Wilshere speelt niet bij Feyenoord, scheelt 2 letters en nog wat aan kwaliteit
Zitten bij elke club wel debiele supporters natuurlijk, en zal eerlijk toegeven dat ik me ook wel debiel heb gedragen vanavond.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja ik vind dat vooral gewoon zelf ook een enorme debiel. Net als sommige PSV-users overigens.
Heb je met kanker gescholden?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Zitten bij elke club wel debiele supporters natuurlijk, en zal eerlijk toegeven dat ik me ook wel debiel heb gedragen vanavond.
Gefeliciteerd met het winterkampioenschap.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je met kanker gescholden?
Al waren we zesde, zolang we maar bovenaan staan na 34 potjes.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het winterkampioenschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |