Vind ik ook. Jonge kaas smaakt nergens naar. Kun je net zo goed stopverf eten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Enige lekkere kaas.
Jonge en belegen kaas![]()
![]()
Die cracker met roomboter is prima, alleen dan met oude kaas eropquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:26 schreef DrNick het volgende:
Trouwens, jonge belegen op een cracker met roomboter
Een stuk plastic tussen je boterham stoppen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind ik ook. Jonge kaas smaakt nergens naar. Kun je net zo goed stopverf eten.
Het is dat m'n duits zo beroerd is dat ik nergens kan vinden of Schweden-markt.de ook verzend naar NL, weet DrNick dat mss?quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Misschien mag je wel aan de surstrømming van DrNick proeven
Gekocht op Stockholm C., bij de Co-op geloof ik. 40 kronen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Het is dat m'n duits zo beroerd is dat ik nergens kan vinden of Schweden-markt.de ook verzend naar NL, weet DrNick dat mss?
CUL / Surströmming HALwat een held.
Ah, dan toch maar een weekendje Stockholm doen volgend jaar. Heb nog een paar winkels die ik sowieso moet bezoeken daarquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gekocht op Stockholm C., bij de Co-op geloof ik. 40 kronen.
Bengans zit er ook, leuk platenwinkeltje. Drottninggatan, links de trap op als je het station uit komt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah, dan toch maar een weekendje Stockholm doen volgend jaar. Heb nog een paar winkels die ik sowieso moet bezoeken daarEn mss valt het ook nog te combineren met een leuk feestje in de zomer ofzo.
Oeh, platenwinkels zijn altijd leukquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Bengans zit er ook, leuk platenwinkeltje. Drottninggatan, links de trap op als je het station uit komt.
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:43 schreef DrNick het volgende:
Motel L een mooi hotel trouwens, redelijk goedkoop, modern, minimalistisch. Tof. En binnen 10 minuten zit je bij de T-bana. Tramding stopt ervoor
Daar zit ook een gode chocolade- en dropwinkelquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Bengans zit er ook, leuk platenwinkeltje. Drottninggatan, links de trap op als je het station uit komt.
Sparenquote:
Oeh, welke?quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar zit ook een gode chocolade- en dropwinkel![]()
Stockholm
Je wilt ook leven daar. Vooral als je drinkt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
Valt wel mee. Hotel was 80 per nacht geloof ik, vlucht 100 retour.
Dat heb ik je al eerder verteld man.quote:
Ahja, dan wel.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je wilt ook leven daar. Vooral als je drinkt.
Weet ik, maar ik weet niet in welk deel van de SC het staatquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat heb ik je al eerder verteld man.
Da's goedkoper dan hierquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:08 schreef Insomnia_ het volgende:
En was toen met mattie ergens een bar in een hoog gebouw in gelokt.
4 biertjes.
Mocht 60 aftikken ofzo![]()
ja omgerekend 60 euro hequote:Op dinsdag 16 december 2014 16:12 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nederland. 60 kronen is bijna gratis voor 4 bier.
Hihahoquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja omgerekend 60 euro he
grapjas
Hahaquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:13 schreef Fogel het volgende:
Ik had ergens wat gepost over de valse base stations in Oslo. Een krant heeft wat ambassades in Noorwegen gemaild of ze er achter zaten, en de viceambassadeur van Israel, George Deek, kwam met het volgende antwoord:
ĢOf course, after taking over the international banking system, dominating world media, controlling international politics and causing global warming, the last piece towards world domination was to monitor Norway. I hope we will do a better job in this one than in the othersģ
Dat verwacht je niet van een officiele instantieIk vind het tof!
geniaalquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:13 schreef Fogel het volgende:
Ik had ergens wat gepost over de valse base stations in Oslo. Een krant heeft wat ambassades in Noorwegen gemaild of ze er achter zaten, en de viceambassadeur van Israel, George Deek, kwam met het volgende antwoord:
ĢOf course, after taking over the international banking system, dominating world media, controlling international politics and causing global warming, the last piece towards world domination was to monitor Norway. I hope we will do a better job in this one than in the othersģ
Dat verwacht je niet van een officiele instantieIk vind het tof!
Goedenavond en bedankt. Het licht gaat uit in Eindhoven!quote:Op woensdag 17 december 2014 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
Deze blijft mooi![]()
En goedenavond en allemaal een fijne wedstrijd gewenst
Oei...ben beniewd Div. Het wordt spannendquote:Op woensdag 17 december 2014 18:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Goedenavond en bedankt. Het licht gaat uit in Eindhoven!
Zit ook vol spanning hier. Bier staat koud, chips en nootjes bij de hand. Laat maar beginnenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oei...ben beniewd Div. Het wordt spannend
Nu de Toorn er niet bij is zie ik het wel iets somberder in ja.. Maar als ze er gewoon bovenop klappen moet winnen toch wel mogelijk zijn daar.quote:
Geen boetius ook nog eensquote:Op woensdag 17 december 2014 19:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Nu de Toorn er niet bij is zie ik het wel iets somberder in ja.. Maar als ze er gewoon bovenop klappen moet winnen toch wel mogelijk zijn daar.
Die was ook niet echt sterk tegen AZ he. Al is Manu wel zo'n opportunistische speler die vaak de bal kwijt kan raken, en dan is PSV wel gevaarlijk met hun snelheid..quote:
Vermijdt jij vanavond VBL? Of is het nog niet zo erg als met die Joden?quote:
Na de wedstrijd kom ik wel even buurtenquote:Op woensdag 17 december 2014 19:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Vermijdt jij vanavond VBL? Of is het nog niet zo erg als met die Joden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |