Ja, hij hapt zo lekker . Maar ik had wel het idee dat hij op het laatst echt kwaad was en kan het begrijpen. Soms moet men weten dat men moet stoppen. En hij schold Wilfred uit voor paardenlul en dat had Wilfred verdiend.quote:Op maandag 15 december 2014 22:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoooi
Net klaar met deze aflevering, werd gebeld dus toen moest het even op pauze. Arme Hans idd, maar zijn reacties zijn altijd weer leuk
Wilfred kan echt vreselijk zuigen. Net Kwalbert Verlinde wat dat betreft.quote:Op maandag 15 december 2014 23:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, hij hapt zo lekker . Maar ik had wel het idee dat hij op het laatst echt kwaad was en kan het begrijpen. Soms moet men weten dat men moet stoppen. En hij schold Wilfred uit voor paardenlul en dat had Wilfred verdiend.
En nu is het bedtijd.
Truste Divsweet dreams
Truste Div en tot morgen. Sweet dreamsquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Wilfred kan echt vreselijk zuigen. Net Kwalbert Verlinde wat dat betreft.
Slaap lekker Lavtot morgen!
Sweet dreamsquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Truste Div en tot morgen. Sweet dreams
Beetje drank erbij en het zal wel lekker weg luisterenquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:34 schreef Fogel het volgende:
Zometeen kerstlunch met oa rendiervlees en muziek van een kleine enemble van TSO. Zin in
quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:34 schreef Fogel het volgende:
Zometeen kerstlunch met oa rendiervlees en muziek van een kleine enemble van TSO. Zin in
Voor drank op het werk woon ik in het verkeerde landquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje drank erbij en het zal wel lekker weg luisteren
Rendiervlees, zozo klinkt erg luxe allemaal.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:34 schreef Fogel het volgende:
Zometeen kerstlunch met oa rendiervlees en muziek van een kleine ensemble van TSO. Zin in
Wat wordt er dan gedronken bij een kerstlunch?quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor drank op het werk woon ik in het verkeerde land
Noorwegen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor drank op het werk woon ik in het verkeerde land
quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Rendiervlees, zozo klinkt erg luxe allemaal.
Have fun!![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat wordt er dan gedronken bij een kerstlunch?
Thanks, water, ja.quote:
Serieus water ja?quote:
fixedquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi jongens
psv gaat morgen beesten af
Ik kom hier donderdag wel even langsquote:
ben jij tegenwoordig weer voor ajax?quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:21 schreef Lavenderr het volgende:
Ik kom even zwaaien met een Ajax witte vlag.
Goeiemiddag voetballiefhebbers![]()
En andere liefhebbers van wat dan ook
Ik ben meer voor AZ eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ben jij tegenwoordig weer voor ajax?
clubhoppers in Noord-Holland ook.
Zeker zin inquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Man, wat spannendZin in die pot.
Kaasjequote:Op dinsdag 16 december 2014 14:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben meer voor AZ eigenlijk.
Heb post aangepast![]()
I love cheesequote:
quote:
Komt dan goed uit dat ze het ook in Zweden hebbenquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:02 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
![]()
Vind 't echt heerlijkallemaal dankzij Triztán Vindtorn (RIP
)
Heb alleen nog geen elandenworst kunnen vinden hiero.. Zo jammer want heb geen zin om naar Noorwegen te gaan daarvoor
Mehquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Komt dan goed uit dat ze het ook in Zweden hebben
Surstrømming.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Mehook te ver. Al wil ik dat ene nog wel een keer proberen. Surstrommeljen of hoe dat ook heet
Dit kan ik beamen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Surstrømming.
Vooral niet binnen openmaken, die lucht krijg je niet weg.
Ik vrees dat jij dan ook opengemaakt wordt...quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:13 schreef DrNick het volgende:
Neem hem mee naar Bart trouwens, kan ik hem stiekem openmaken.
Even googlen of dat te bestellen is ergens. Ben toch benieuwd na wat filmpjesquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Surstrømming.
Vooral niet binnen openmaken, die lucht krijg je niet weg.
Enige lekkere kaas.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:17 schreef Lavenderr het volgende:
Heel oude kaas. Brokkelig en lekker zout.
Ohh dat is echt zo opquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:17 schreef Lavenderr het volgende:
Heel oude kaas. Brokkelig en lekker zout.
Oh, verkeerde topicquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vrees dat jij dan ook opengemaakt wordt...
Misschien mag je wel aan de surstrømming van DrNick proevenquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Even googlen of dat te bestellen is ergens. Ben toch benieuwd na wat filmpjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |