fixedquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi jongens
psv gaat morgen beesten af
Ik kom hier donderdag wel even langsquote:
ben jij tegenwoordig weer voor ajax?quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:21 schreef Lavenderr het volgende:
Ik kom even zwaaien met een Ajax witte vlag.
Goeiemiddag voetballiefhebbers![]()
En andere liefhebbers van wat dan ook
Ik ben meer voor AZ eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ben jij tegenwoordig weer voor ajax?
clubhoppers in Noord-Holland ook.
Zeker zin inquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Man, wat spannendZin in die pot.
Kaasjequote:Op dinsdag 16 december 2014 14:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben meer voor AZ eigenlijk.
Heb post aangepast![]()
I love cheesequote:
quote:
Komt dan goed uit dat ze het ook in Zweden hebbenquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:02 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
![]()
Vind 't echt heerlijkallemaal dankzij Triztán Vindtorn (RIP
)
Heb alleen nog geen elandenworst kunnen vinden hiero.. Zo jammer want heb geen zin om naar Noorwegen te gaan daarvoor
Mehquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Komt dan goed uit dat ze het ook in Zweden hebben
Surstrømming.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Mehook te ver. Al wil ik dat ene nog wel een keer proberen. Surstrommeljen of hoe dat ook heet
Dit kan ik beamen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Surstrømming.
Vooral niet binnen openmaken, die lucht krijg je niet weg.
Ik vrees dat jij dan ook opengemaakt wordt...quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:13 schreef DrNick het volgende:
Neem hem mee naar Bart trouwens, kan ik hem stiekem openmaken.
Even googlen of dat te bestellen is ergens. Ben toch benieuwd na wat filmpjesquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Surstrømming.
Vooral niet binnen openmaken, die lucht krijg je niet weg.
Enige lekkere kaas.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:17 schreef Lavenderr het volgende:
Heel oude kaas. Brokkelig en lekker zout.
Ohh dat is echt zo opquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:17 schreef Lavenderr het volgende:
Heel oude kaas. Brokkelig en lekker zout.
Oh, verkeerde topicquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vrees dat jij dan ook opengemaakt wordt...
Misschien mag je wel aan de surstrømming van DrNick proevenquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Even googlen of dat te bestellen is ergens. Ben toch benieuwd na wat filmpjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |