quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
Dat was een mooi alu-behangetje Fogel.
Maar het kan nog veel mooier. Onzichtbaar!
Nog geen wilde plannen voor vanavond, volgende week daarintegenquote:Op zaterdag 13 december 2014 10:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh.
Wordt er nog gefeest dit weekend?
Kerstkaarten schrijven en de koelkast ontdooien dus ja...Party!!!!quote:Op zaterdag 13 december 2014 10:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh.
Wordt er nog gefeest dit weekend?
Kerstkaarten? Wow dat er nog mensen zijn die dat doen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kerstkaarten schrijven en de koelkast ontdooien dus ja...Party!!!!
Goeiemorgen B. Ga jij nog feesten?
theguyver zal wel weer als een beest tekeer gaan. Die feest voor ons allemaal![]()
moet post boven me lezen![]()
Ja, ik vind dat leuk om te doen en ook heel leuk om zo'n geschreven kaartje in de bus te krijgen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kerstkaarten? Wow dat er nog mensen zijn die dat doen.
Maar nee, ik stuur ook nog kaartjes. Vind het ook leuk om ze te krijgen hehe.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat leuk om te doen en ook heel leuk om zo'n geschreven kaartje in de bus te krijgen.
Is zeker ouderwets he?
Ken er weinig die dat nog doen, heb een aangetrouwde tante die de kaarten ook nog zelf maakt, ik geloof dat dat de enige is die wij nog krijgen zo'n beetje want als je ze zelf niet stuurt krijg je er ook weinig terug.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat leuk om te doen en ook heel leuk om zo'n geschreven kaartje in de bus te krijgen.
Is zeker ouderwets he?
Das waar. Maar ik vind het een leuke traditie. Volgens mij wordt het echte schrijven steeds minder. Iedereen zit te texten.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ken er weinig die dat nog doen, heb een aangetrouwde tante die de kaarten ook nog zelf maakt, ik geloof dat dat de enige is die wij nog krijgen zo'n beetje want als je ze zelf niet stuurt krijg je er ook weinig terug.
Dat klopt, ik merk het zelf als ik wat moet schrijven dat ik heel snel kramp krijg omdat ik het niet meer gewend ben.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Das waar. Maar ik vind het een leuke traditie. Volgens mij wordt het echte schrijven steeds minder. Iedereen zit te texten.
Precies! Heb nu 20 kaarten geschreven en de kramp begintquote:Op zaterdag 13 december 2014 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt, ik merk het zelf als ik wat moet schrijven dat ik heel snel kramp krijg omdat ik het niet meer gewend ben.
Tijd voor glaasje wijn dan. of ben ik de enige die dat doet op zaterdag en zondag rond deze tijd?quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Precies! Heb nu 20 kaarten geschreven en de kramp begint
In beide gevallen niet, maar hartelijk gefeliciteerd B! Mooie leeftijd van je omaquote:Op zaterdag 13 december 2014 12:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tijd voor glaasje wijn dan. of ben ik de enige die dat doet op zaterdag en zondag rond deze tijd?
2 verjaardagen vandaag. M'n nichtje wordt 2 en m'n oma 94 dus echt heftig feestje zal het niet worden.
Geen idee maar het is in Zeeland best gebruikelijk dat men op zaterdag tussen 11 en 12 al een jonkje of een wijntje drinkt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In beide gevallen niet, maar hartelijk gefeliciteerd B! Mooie leeftijd van je oma![]()
Wijn wacht ik nog ff mee. Overdag drinken valt bij mij niet zo goed. Gek eigenlijk he? Waarom zou je overdag eerder aangeschoten raken dan 's avonds
Minder eten in de maag overdag zal meespelen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In beide gevallen niet, maar hartelijk gefeliciteerd B! Mooie leeftijd van je oma![]()
Wijn wacht ik nog ff mee. Overdag drinken valt bij mij niet zo goed. Gek eigenlijk he? Waarom zou je overdag eerder aangeschoten raken dan 's avonds
Dat zal het zijn ja.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Minder eten in de maag overdag zal meespelen.
Goedemorgen trouwens
Het inslapen gaat maar het doorslapen blijft een crimequote:Op zaterdag 13 december 2014 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja.
Goeiemorgen Inso. Gaat het slapen weer wat beter?
Ja, dat is naar zo midden in de nacht wakker wordenquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het inslapen gaat maar het doorslapen blijft een crimemaar beter dan niks
Weet niet zeker. Denken van de rugleuning van de bank gesprongen en verkeerd terecht gekomen. Waren niet thuis en toen wilde ze niet meer lopen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is naar zo midden in de nacht wakker worden![]()
Arm hondje. Hoe kwam het?
Dan zijn die Zeeuwen ondeugender dan ik dacht, maar voor mij is het ook wat vroeg tenzij met een lunch.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Geen idee maar het is in Zeeland best gebruikelijk dat men op zaterdag tussen 11 en 12 al een jonkje of een wijntje drinkt.
Je zou dus kunnen stellen dat de integratie is gelukt bij mij
Britten nemen graag lauw bier bij het ontbijtquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan zijn die Zeeuwen ondeugender dan ik dacht, maar voor mij is het ook wat vroeg tenzij met een lunch.
Die hebben ook geen excuus nodig als er gelegenheid is, verbaast me altijd hoe die zich vol kunnen gooien.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Britten nemen graag lauw bier bij het ontbijt
Ik kijk vaak naar Bed&Breakfast op RTL8 en het valt me op dat de Britten hun ontbijt zo belangrijk vinden. Elke keer zie ik 2 plakjes bacon, 1 stukje bloedworst (:r),2 worstjes, een ei en een tomaat en witte bonen in tomatensaus voorbijkomen. En oh wee als de toast niet in een rekje staat, dan deugt het hele ontbijt niet meer.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Britten nemen graag lauw bier bij het ontbijt
Ja dat is heel typisch. Al ken ik in praktijk werkelijk nooit iemand die zo ontbijt normaal gesproken. Toch geen tijd voor zo sochtends. Ik eet meestal een bakje yoghurt met nootjes sochtends en dat is hetquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kijk vaak naar Bed&Breakfast op RTL8 en het valt me op dat de Britten hun ontbijt zo belangrijk vinden. Elke keer zie ik 2 plakjes bacon, 1 stukje bloedworst (:r),2 worstjes, een ei en een tomaat en witte bonen in tomatensaus voorbijkomen. En oh wee als de toast niet in een rekje staat, dan deugt het hele ontbijt niet meer.
In dat programma gebruiken ze het ontbijt om elkaar af te troeven en op af te rekenen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja dat is heel typisch. Al ken ik in praktijk werkelijk nooit iemand die zo ontbijt normaal gesproken. Toch geen tijd voor zo sochtends. Ik eet meestal een bakje yoghurt met nootjes sochtends en dat is het
Zeeuwse bolus erbijquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan zijn die Zeeuwen ondeugender dan ik dacht, maar voor mij is het ook wat vroeg tenzij met een lunch.
Beetje laat maar niet minder gemeend: hoi Div. Je bent waarschijnlijk de hort al op en ik wens je veel plezierquote:
Thanks Lavquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Beetje laat maar niet minder gemeend: hoi Div. Je bent waarschijnlijk de hort al op en ik wens je veel plezier
Prima zaterdag gehad. Koelkast ontdooit en alle kerstkaarten geschreven en zometeen nog even naar de kroeg. Dus helemaal top!quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Thanks Lav![]()
Ben er nog, zit te wachten tot m'n kapsalon bezorgd wordt. Duurt al 3 kwartier
Heb er nu geen zin meer inStraks maar naar een andere shoarmazaak voor kipkebab ofzo.
Hoe is jouw zaterdag?
Veel plezier!quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Prima zaterdag gehad. Koelkast ontdooit en alle kerstkaarten geschreven en zometeen nog even naar de kroeg.
Nou nee. Zelden zoiets belachelijks gehoord. Dacht eerst dat het een grap wasquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Veel plezier!
Proosten op de glorieuze overwinning van überdemocraat Martin Schulz?
Toen het net voor m'n neus stond kreeg ik er toch wel weer zin in hahaquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Prima zaterdag gehad. Koelkast ontdooit en alle kerstkaarten geschreven en zometeen nog even naar de kroeg. Dus helemaal top!
Lastig he als je zo lang op je eten moet wachten dat je er gewoon geen zin meer in hebt.
Martin Schulz. Die heeft blijkbaar een prijs verdient omdat hij zoveel voor de democratie heeft gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |