Nope wel een plek in de top 10.quote:Op zondag 14 december 2014 12:10 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen! Heerlijk weer! Lekker gerend![]()
Sara beterschap gewenst![]()
Wat denken jullie, gaan we hiermee winnen?
waiaiaiaiai waiaiaiaia
Oeh! Duimen dan maarquote:Op zondag 14 december 2014 13:41 schreef ATuin-hek het volgende:
Zo, sollicitatie voor post-doc positie is de deur uit
quote:
Az fans niet vergeten. Feli Lquote:Op zondag 14 december 2014 22:21 schreef Lavenderr het volgende:
Ajax-fans , Feyenoord-fans en PSV-fans: feli
Graag gedaan hoor. Alhoewel zowel feyenoord fans als AZ fans niet echt blij zijn met deze uitslag vanwege hoe de wedstrijd verliep.quote:Op zondag 14 december 2014 22:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach ja. Ik dacht laat ik eens bescheiden zijn. Dankjewel B
Morge, ik dacht dat imodium niet zo goed was omdat dan die rotzooi in je maag blijft zittenquote:Op maandag 15 december 2014 10:43 schreef sararaats het volgende:
nog steeds ziek. alles wat ik eet, komt er langs achter weer uit (sorry aan de mensen die aan tafel zouden zitten)
Imodium genomen en toch een boterhammetje gegeten.
Nee hoor. Klaarwakkerquote:Op zondag 14 december 2014 23:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor. Alhoewel zowel feyenoord fans als AZ fans niet echt blij zijn met deze uitslag vanwege hoe de wedstrijd verliep.
Maar je slaapt vast al.
Dat is niet gek Scrumquote:Op maandag 15 december 2014 09:02 schreef Scrummie het volgende:
Nieuwe week!
Laatste week werken dit jaar. Vrijdag lekker 2 weekjes vakantie.
Vervelend Sara. Hoop dat het nu snel beter gaat.quote:Op maandag 15 december 2014 10:43 schreef sararaats het volgende:
nog steeds ziek. alles wat ik eet, komt er langs achter weer uit (sorry aan de mensen die aan tafel zouden zitten)
Imodium genomen en toch een boterhammetje gegeten.
Haha nee hoor maar vond het wel een grappig plaatjequote:Op maandag 15 december 2014 12:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leg je weer op de bank te leggen B?
jajaquote:Op maandag 15 december 2014 12:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha nee hoor maar vond het wel een grappig plaatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |