keek gister bij m'n vader. Die liep woest weg bij de 4 3. Nog nooit meegemaakt.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Mis Scrmmie, wou graag zijn mening horen over bepaalde PSV-spelers.
Heb echt zó hard moeten lachen gisterenquote:Op donderdag 18 december 2014 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die Willems heeft wat aangericht en de puntjepuntjepuntje van zijn naaste familielid ook
Het heeft mij m'n computermuis gekostquote:Op donderdag 18 december 2014 13:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
keek gister bij m'n vader. Die liep woest weg bij de 4 3. Nog nooit meegemaakt.
dierenbeul :pquote:Op donderdag 18 december 2014 13:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb echt zó hard moeten lachen gisterenmaakte het verlies toch wel een beetje goed.
[..]
Het heeft mij m'n computermuis gekostWas al lichtelijk defect maar ligt nu in 20 stukken achter m'n bureau
Scrummie is er zondag weer
quote:Op donderdag 18 december 2014 13:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
dierenbeul :p
maar valt mee dan van scrummie. We moeten hem een beetje opvoeden.
Heb bericht voor U: Willems is écht heel erg dom.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En van mij ook groetjes en dit leuke filmpje van zijn held
Kusje terugquote:Op donderdag 18 december 2014 13:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb bericht voor U: Willems is écht heel erg dom.
Afzender is bekend![]()
Je zal het allicht beter doen dan anderen in het blauw al lijkt dat kleurtje vaak als een pet en een fluit op een parkeerwachter te werken.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn mod pogingen in VBL werden niet geapprecieerd gister
Kusjes mogen gegeven worden zo rond de Kerst.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
mag dat eigenlijk wel...via andere user door een ban heen posten?
Natuurlijkquote:Op donderdag 18 december 2014 15:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kusjes mogen gegeven worden zo rond de Kerst.
Verder gaat Div nu natuurlijk wachten tot zondag en geen doorgeefluik meer zijn. He Div?
nou ja maakte maar een geintjequote:Op donderdag 18 december 2014 15:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kusjes mogen gegeven worden zo rond de Kerst.
Verder gaat Div nu natuurlijk wachten tot zondag en geen doorgeefluik meer zijn. He Div?
kan L toch even voor je kijkenquote:Op donderdag 18 december 2014 15:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Natuurlijk
Vraag me eigenlijk wel af hoeveel notes ik er gister bij heb gekregen
Zal wel meevallen je krijgt nauwelijks notes tegenwoordig.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Natuurlijk
Vraag me eigenlijk wel af hoeveel notes ik er gister bij heb gekregen
You are aquote:Op donderdag 18 december 2014 16:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
kan L toch even voor je kijken
Hoeveel notes heb ik eigenlijk of moet ik dat echt in het fb forum hoeveel notes heb ik topic vragen?
Lav is een hele lieve vrouwquote:Op donderdag 18 december 2014 16:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
kan L toch even voor je kijken
Hoeveel notes heb ik eigenlijk of moet ik dat echt in het fb forum hoeveel notes heb ik topic vragen?
miss moet ik ook eens gaan posten in vbl. Beetje notes verzamelen. 0 is zo karig.quote:
Vooral op wedstrijddagen zoals gisteren komen buurtenquote:Op donderdag 18 december 2014 16:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
miss moet ik ook eens gaan posten in vbl. Beetje notes verzamelen. 0 is zo karig.
heb je nog tips dat ik wel notes krijg maar geen ban? :pquote:Op donderdag 18 december 2014 16:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Vooral op wedstrijddagen zoals gisteren komen buurten
Of bij de volgende klassieker, dan zijn het net pepernotes
Aan wie?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:14 schreef DrNick het volgende:
Lavenderr doet mij denken aan iemand anders.
Uhmm. Nou blijkbaar mag je wel iemand toewensen dat ie een trein kopt, zolang je maar geen grote-K in de mond neemt. Verder ben ik niet zo'n expert in het verzamelen van notesquote:Op donderdag 18 december 2014 16:25 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
heb je nog tips dat ik wel notes krijg maar geen ban? :p
Weer zo'n zenuwslopende avondquote:Op donderdag 18 december 2014 16:34 schreef Divje het volgende:
Ik duik maar weer de kroeg in, lange drukke dag vandaag. Zorgen dat ik wel op tijd thuis ben voor Ajax - Vitesse .
have fun!quote:Op donderdag 18 december 2014 16:34 schreef Divje het volgende:
Ik duik maar weer de kroeg in, lange drukke dag vandaag. Zorgen dat ik wel op tijd thuis ben voor Ajax - Vitesse .
Haha, maar niet voor mijquote:Op donderdag 18 december 2014 16:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weer zo'n zenuwslopende avond
Thanks! Jij ook met de wedstrijd vanavond?quote:
Watch your stepsquote:Op donderdag 18 december 2014 16:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, maar niet voor mijGa me wel vermaken in VBL
[..]
Thanks! Jij ook met de wedstrijd vanavond?
Er is maar één echte.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zo'n meisje die ergens anders ook lavenderr heet maar niet jou is.
Op FOK! ?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zo'n meisje die ergens anders ook lavenderr heet maar niet jou is.
Ja, sorryquote:Op donderdag 18 december 2014 18:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het valt meteen stil hier![]()
Is dat altijd zo, als jij ergens binnenkomt Dr. Nick?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |