Vooral op wedstrijddagen zoals gisteren komen buurtenquote:Op donderdag 18 december 2014 16:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
miss moet ik ook eens gaan posten in vbl. Beetje notes verzamelen. 0 is zo karig.
heb je nog tips dat ik wel notes krijg maar geen ban? :pquote:Op donderdag 18 december 2014 16:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Vooral op wedstrijddagen zoals gisteren komen buurten
Of bij de volgende klassieker, dan zijn het net pepernotes
Aan wie?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:14 schreef DrNick het volgende:
Lavenderr doet mij denken aan iemand anders.
Uhmm. Nou blijkbaar mag je wel iemand toewensen dat ie een trein kopt, zolang je maar geen grote-K in de mond neemt. Verder ben ik niet zo'n expert in het verzamelen van notesquote:Op donderdag 18 december 2014 16:25 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
heb je nog tips dat ik wel notes krijg maar geen ban? :p
Weer zo'n zenuwslopende avondquote:Op donderdag 18 december 2014 16:34 schreef Divje het volgende:
Ik duik maar weer de kroeg in, lange drukke dag vandaag. Zorgen dat ik wel op tijd thuis ben voor Ajax - Vitesse .
have fun!quote:Op donderdag 18 december 2014 16:34 schreef Divje het volgende:
Ik duik maar weer de kroeg in, lange drukke dag vandaag. Zorgen dat ik wel op tijd thuis ben voor Ajax - Vitesse .
Haha, maar niet voor mijquote:Op donderdag 18 december 2014 16:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weer zo'n zenuwslopende avond
Thanks! Jij ook met de wedstrijd vanavond?quote:
Watch your stepsquote:Op donderdag 18 december 2014 16:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, maar niet voor mijGa me wel vermaken in VBL
[..]
Thanks! Jij ook met de wedstrijd vanavond?
Er is maar één echte.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zo'n meisje die ergens anders ook lavenderr heet maar niet jou is.
Op FOK! ?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zo'n meisje die ergens anders ook lavenderr heet maar niet jou is.
Ja, sorryquote:Op donderdag 18 december 2014 18:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het valt meteen stil hier![]()
Is dat altijd zo, als jij ergens binnenkomt Dr. Nick?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |